Oh maar ik ga ook naar Epicaquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Wie gaat hier naar After Forever dan? Een Turk nog wel.
[ afbeelding ]
Vind een emo band in mijn charts en je krijgt van mij een medaille.
Het is hier allemaal herhaling van herhaling. Dus iets wat ik al 2 keer heb gehoordquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor instelling![]()
Helleu G.quote:
Heb je al een emo band gevonden in mijn Last.fm statistieken? Hup, ga eens zoeken jij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh maar ik ga ook naar Epica
Mij krijg je niet op de kast heur dude![]()
Emo
Ik wil ook weer stage lopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
eigenlijk tot half 5, maar kga zo naar huis.
Ze zit op school hèquote:
Dat je het nog zo lang volhoudtquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is hier allemaal herhaling van herhaling. Dus iets wat ik al 2 keer heb gehoord
Och vind ik niet nodig. Ik krijg je op deze manier ook gewoon op de kast. En je nick spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:00 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb je al een emo band gevonden in mijn Last.fm statistieken? Hup, ga eens zoeken jij.
Welke opleiding doe je? Oftewel mag je nog een keer op stage?quote:
Goed zo knuffelturkje. Geef maar op, net als Turkije dat atlijd doet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Och vind ik niet nodig. Ik krijg je op deze manier ook gewoon op de kast. En je nick spreekt boekdelen
Marketing en communicatie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je? Oftewel mag je nog een keer op stage?
Whehequote:Op dinsdag 16 september 2008 15:10 schreef emokid het volgende:
[..]
Goed zo knuffelturkje. Geef maar op, net als Turkije dat atlijd doet.
Afstudeerstage?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Marketing en communicatie.![]()
Ik mag over een kleine 2 maandjes weer op stage
Cool! Weet je al waar je wil werken? Of ga je doorstuderen?quote:
Zie mijn sig.. Pinguins meppen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:40 schreef emokid het volgende:
Iemand leuke flashgames voor me? Heb nog twee uur te gaan.
Doorsturderen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Cool! Weet je al waar je wil werken? Of ga je doorstuderen?
Al grijs gespeeldquote:
Blijft toch leuk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Al grijs gespeeld. Ik zoek meer van dit soort tijddodende games: http://www.kongregate.com(...)s-adventure-world-2.
quote:We're sorry, we can't find that page.
You may have followed a bad link.
Ah dan lijkt me doorstuderen geen overbodige luxe.(doorstuderen is eigenlijk nooit overbodige luxe)quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doorsturderen.
Doe nu mbo (!) dus..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |