dit zou inhouden dat
Bart 3 stemmen
karin 1/2 stemmen
maurice 3 stemmen
ruud 2/3 stemmen heeft
hierdoor kiest veronica
Bart of Maurice ( wanneer 2 mensen)
Bart of Maurice of Ruud ( wanneer 3 mensen)
dus...
wie zal er uit gaan????????
ik denk Maurice
De volgende ronde worden Bart en Karin genomineerd.
En dan wordt het moeilijk, ik denk dat Karin er dan toch uitgaat.
En dan zijn er drie over.
Dan hoop ik dat Bart wint. Dat zou wel heel gaaf zijn omdat hij elke ronde is genomineerd door zijn mede bewoners en dan toch winnen, dat zou wel heel gaaf zijn.
Lang leven Bart.
... Ik zou mijn molton er ook niet omheen hebben gedaan.....
Bart: Karin en Maurice (Bart stemt zeker niet op Ruud denk ik)
Ruud: Karin en Maurice
Willem: Bart en Maurice
Karin: Bart en Ruud
Maurice: Ruud en Bart
Dus Maurice vliegt er uit.
Daarna Karin
Bart gaat winnen! Al maak ik me toch nog een beetje zorgen over het deel van de kijkers/stemmers die Willem niet door hebben en hem zo leuk vinden (snap jij dat nou???
)
nee Willem zit voor het Geld
en Bart zal winnen
Conclusie Maurice 2
Willem 2
Ruud 2
Bart 3
Karin 1
Alleen Karin niet genomineerd,we kunnen kiezen uit vier man.Dat zou wel leuk zijn. Dan Maurice eruit! Willem mag ook.
Bart: Karin en Maurice
Willem : Maurice
en Bart
Maurice : Bart en Willem
Dan worden dus Bart en Mauwries genomineerd en Mauwries wordt er met ZEER grote meerderheid uitge********!!
Ik hoop dat de bewoners vervolgens doorkrijgen wat voor eikel Willem wel niet is en die bij de volgende nominaties nomineren, waarop we ook hem het huis uit kunnen gooien!
Over blijven dan: Bart, Ruud en Karin
Bart moet winnen!
Ruud: Willem en Maurice
Maurice: Bart en Willem
Bart: Maurice en Karin
Willem 2x
Maurice 3 x
Bart 3 x
Ruud 1 x
Karin 1 x
Genomineerde Bart en Maurice
Maurice wordt door publiek wegegstemt
hehehehe, Maurice gaat dan naar de klote want z´n vriendin inmiddels EX..zit niet in de zaal maar wel z´n moeder die hem een hoek geeft omdat hij zich verkeerd uitte tijdens het bekijken van de video. En z´n pa die alleen maar hoi tegen z´n zoon zegt.
Die avond zal Bart verdomd goed slapen en dromen over de 250.000,-....Dat zijn een hoop condooms zal ie denken
anouk forever!!!!!!!!!!!
Bart 3/4
Ruud 2
Mauwries 3
Karin 0/1
Willem 1
Genomineerd worden Bart en Mauwries.
Mauwries vliegt eruit!!! Hoi Hoi Hoi
(Maar liever Willem)
Jemig, waren al mijn tentamens maar zo makkelijk als dit soort vragen.....
Dus 3x Maurice, 2x Willem, 2x Karin, 2x Ruud en 1x Bart.
Dus we kunnen niet eens op Bart stemmen, hij wordt als enige niet genomineerd. Dat zou de sfeer in het huis wel eens goed kunnen verzieken en maakt het weer een stuk boeiender.
quote:
op 11-24-1999 om 12:44 PM schreef Num het volgende:
Volgens mij zal Maurice eruit worden gestemd. En zal Karin even later het huis ook verlaten.
Waarom verlaat Karin dan het huis? Wegens een tekort aan eiwitten of zo?
quote:Nee dat snap ik inderdaad niet ook niet, maar ik denk niet dat we ons daar druk over hoeven maken, want ik ben er van overtuigd dat de meesten het echt wel doorhebben, gezien de reacties hier op Willem, want volgens mij best overeenkomt met de gemiddelde opinie van de mensen. Mijn idee is hier in iedergeval over:
op 11-24-1999 om 12:28 PM schreef tina het volgende:
Ik denk:Bart: Karin en Maurice (Bart stemt zeker niet op Ruud denk ik)
Maurice: Ruud en BartDus Maurice vliegt er uit.
Daarna KarinBart gaat winnen! Al maak ik me toch nog een beetje zorgen over het deel van de kijkers/stemmers die Willem
niet door hebben en hem zo leuk vinden (snap jij dat nou???
)
Bart: Ruud (of Karin)en Maurice
Willem: Karin en Maurice (n.a.v. de uitzending van 24/11)
Ruud: Maurice en Karin
Maurice: Bart en Ruud
Dan krijg je dus:
Bart 2x
Maurice 3x
Willem 0 x
Karin 2x
Ruud 3x
Kortom, Maurice is de eerstvolgende, lijkt me duidelijk. Wederom zit Willem er tot mijn eigen ongenoegen niet bij. Ik denk dat we ons er maar bij neer moeten leggen dat ie bij de laatste 3 zit, wat niet zegt dat ie zal winnen, ik ga nogsteeds voor Bart geweldig gezien het feit dat hij door zijn medebewoners al zo vaak genomineerd is.
Groeten Anne-Marie
Bart gaat samen met Anouk het huis uit (of vlak erna)
Volgens Rolf mogen ook oude bewoners terug keren, dus Martin komt terug (leuk voor de kijkcyfers) maar wordt weer weggestemd, de eerst volgende keer.
R. "Ik heb een sporthart, weetjewel, en de sterkste moet gewoon winnen"
Achhh, het is maar een ideetje
------------------
Links van u ziet u de glimlach van Mona
[Dit bericht is gewijzigd door Inimini (Datum 25 November 1999).]
Karin: Ruud & Bart
Bart: Maurice & Willem
Ruud: Maurice & Karin
Willem: Bart & Maurice
Maurice: Bart & Ruud
Karin 1x
Bart 3x
Ruud 2x
Willem 1x
Maurice 3x
Stemmen dus tussen Bart en "Dries"...Lijkt me duidelijk, Bart blijft! Hiep Hoi.
(Niet echt een originele conclusie geloof ik)
Zou hij er nu echt alleen maar inzitten omdat niemand zin heeft om elke dag te koken?(kan me dat niet voorstellen, maar iets anders kan ik ook niet verzinnen)
Zodra hij iets tegen 1 persoon verteld, gaat hij fluisteren, ook is hij, vind ik althans, behoorlijk sneaky tegen bart ivm de nominaties van de afgelopen week(W fluisterendt tegen B:de volgende nominatie..bla bla
al eerder werd zijn bevel tegen Anouk toen zij wilde zeggen wie ze had genomineerd("nee,ook JIJ zegt nix), aangehaald,ik weet het ff niet, misschien zie ik alleen de negatieve dingen nog wel van Willem(schoppen van kippen, snauwen, autoritair gedrag,)
Iemand een andere mening, zo ja, pleaze, kom met voorbeelden, zodat mijn beeld misschien ook weer ietwat bijgesteld kan worden
quote:
op 11-25-1999 om 12:23 AM schreef peter het volgende:
DIGGER,we zijn het met elkaar eens,hoe is het mogelijk!!!!
Ik zou niet weten waarom dit nieuws moet zijn en waarom het onmogelijk zou moeten zijn.
Ik volg de streams, ik ken de meningen en peilingen hier en de volgende keer worden in elk geval Bart en Mauwries genomineerd. Nou simpel, laatstgenoemde vliegt eruit.
Bart zou denk ik 'heel sneakie' nog wel eens kunnen winnen ook, als het publiek hem beloond voor zijn doorzettingsvermogen ondanks alle nominaties (de man heeft er nu al 3+5+3+4 achter zijn naam is ik het ff uit me hoofd goed zeg).
Maar pas als Mauwries weg is en er dus nog maar 4 over zijn zal het erom gaan spannen, zowel qua nominaties, als qua publieke opinie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |