Vergeet het koningshuis bashen niet...quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:14 schreef Frank-NL het volgende:
Daar is 'ie weer hoor; 'van onze belastingcenten'.
Heb hier weinig aan toe te voegen. Ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Goed dan doe ik maar een poging:
Je moet niet zo lopen kankeren TS.
Prinsjesdag is van origine al een dag waarop onze koningin het volk komt vertellen dat het goed gaat en wat voor veranderingen er worden beloofd.
Nu ben ik eens met TS dat het tegenwoordig allemaal meer show is dan inhoud.
Maar toch .. Snap jij wel iets van het begrip troonrede ? En dat bet opzich best een belangrijk iets is ?
Het gaat me meer om die hele show er omheen. Dat zit dan in zo'n grote stoel, en iedereen in die zaal probeert uit allemacht om die ogen maar open te houden. Beetje overdreven allemaal naar mijn mening.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Goed dan doe ik maar een poging:
Je moet niet zo lopen kankeren TS.
Prinsjesdag is van origine al een dag waarop onze koningin het volk komt vertellen dat het goed gaat en wat voor veranderingen er worden beloofd.
Nu ben ik eens met TS dat het tegenwoordig allemaal meer show is dan inhoud.
Maar toch .. Snap jij wel iets van het begrip troonrede ? En dat bet opzich best een belangrijk iets is ?
Zoals ik al zei daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:27 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om die hele show er omheen. Dat zit dan in zo'n grote stoel, en iedereen in die zaal probeert uit allemacht om die ogen maar open te houden. Beetje overdreven allemaal naar mijn mening.
Ach ja als je de symboliek van het Koningshuis niet begrijpt, zal het wel 'overdreven' overkomen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:27 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Het gaat me meer om die hele show er omheen. Dat zit dan in zo'n grote stoel, en iedereen in die zaal probeert uit allemacht om die ogen maar open te houden. Beetje overdreven allemaal naar mijn mening.
Je bent om 1 uur 's middags televisie aan het kijken en je klaagt over 'onze belastingcenten'?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:04 schreef havefun84 het volgende:
Wat een overdreven gedoe zeg, hebben die mensen die meedoen met dat gezeur niet het idee van vredesnaam mensen waar zijn we mee bezig. En dat allemaal ook nog van onze belastingsscenten.
En dan die slaap verwekkende speech van die ingezakte taart er nog bij en het feest is helemaal compleet.
Je zou in die zaal nog net niet alvast een slaapzak uitrollen om alvast een dutje te doen.![]()
En die fossielen die daar aan de kant staan zou je hun pensioengeld moeten ontnemen, een een schop onder hun reet moeten geven. Zo dat is eruit.
Wie zegt dat ik tv aan het kijken ben>=?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bent om 1 uur 's middags televisie aan het kijken en je klaagt over 'onze belastingcenten'?
Dat hebben wij hier bepaald, werkeloze.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:45 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik tv aan het kijken ben>=?
En de WW premie komt te vervallen, dus de mensen met een pensioentje hebben minder koopkracht winst dan de andere inwoners van Nederland.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:25 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb hier weinig aan toe te voegen. Ben het helemaal met je eens.
En de BTW wordt niet verhoogd
Vind je et gek als JP hem heeft laten schrijven en zelf geredigeerd heeft....ik kan die man soms al niet volgen als hij wat zit/staat te vertellen ;-)quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:39 schreef Frank-NL het volgende:
Ik vind d'r trouwens veel versprekingen hebben bij het lezen, dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |