abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61826732
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Volgens mij toch echt wel..
t zou me niet eens verbazen eigenlijk. Kunnen best goede redenen voor zijn om dat zo te doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61829921
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:17 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Klopt, mocht Markelo in de toekomst gaan groeien zal er wellicht weer een beroep op worden gedaan. Nu zijn we afhankelijk van stations in Goor, Holten Rijssen of Lochem.
Als ik De Stentor mag geloven wordt geprobeerd het station van Laren/Almen weer in ere te herstellen. Het zou dan station Almen gaan heten. Tegenwoordig zitten er krakers in het stationsgebouw en wordt het dubbel spoor gebruikt als passeerhaven omdat het enkelspoors is.
Bron: http://www.destentor.nl/r(...)jgt-treinstation.ece


Weet iemand waarom er al een tijdje een zwarte Traxx in Zutphen staat?
pi_61831470
Staat dat stationsgebouw in Markelo er nog? Lijkt wel wat op dat van Horst - Sevenum.

pi_61831934
Dit is ook niet zo vreemd, het zijn beide gebouwen uit de SS-klasse 5 Meer info

Overigens SS in dit geval voor (Maatschappij ter exploitatie der) Staats Spoorwegen. Een van de voorlopers van de NS.
So we just called him Fred too
pi_61832415

Een trein naar nergens met vertraging...

edit:
gelukkig is mobielns.nl duidelijker:

Het blijkt de omgeleide Thalys te zijn

Hoewel bijna 4 uur vertraging ook opmerkelijk is....

Hoe krijgen ze het trouwens verzonnen:
quote:
Reizigers tussen Den Haag Centraal en Eindhoven/Tilburg kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Rotterdam Centraal en Tilburg kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Roosendaal en Amsterdam Centraal kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Tilburg en Dordrecht kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Rotterdam Centraal en Eindhoven kunnen omreizen via s-Hertogenbosch.
Reizigers tussen Roosendaal en Utrecht Centraal kunnen omreizen via s-Hertogenbosch.


[ Bericht 48% gewijzigd door Fred2 op 22-09-2008 19:32:05 ]
So we just called him Fred too
  Redactie Sport maandag 22 september 2008 @ 20:56:27 #206
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61835128
In Hengelo is men bezig met het vernieuwen van het spoor in het verlengde van de Akzo=aansluiting (van hier naar rechtsonder). Volgens mij wordt Akzo alleen niet meer per trein bediend...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_61835303
Daar deugt duidelijk van alles niet Cothen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61835502
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef dennistd het volgende:
In Hengelo is men bezig met het vernieuwen van het spoor in het verlengde van de Akzo=aansluiting (van hier naar rechtsonder). Volgens mij wordt Akzo alleen niet meer per trein bediend...
Misschien gaan ze containers rijden
So we just called him Fred too
  Redactie Sport maandag 22 september 2008 @ 21:20:00 #209
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61835808
meneer burgerking-aanveger denkt dat ik ook nog serieus verwacht dat er een NMBS-trein naar Groningen rijdt:
http://forum.opeenshadikhet.nl/viewtopic.php?f=2&t=10166
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_61836084
vertrekt er geen treinen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 september 2008 @ 21:38:42 #211
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61836345
Hij werkt er niet meer, dennis. En ja hij heeft er de ballen verstand van, want de 500 vertrekt om .17 wel vanuit Zwolle richting Groningen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_61836634
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:51 schreef Socios het volgende:
Staat dat stationsgebouw in Markelo er nog? Lijkt wel wat op dat van Horst - Sevenum.

[ afbeelding ]
hey! daar was ik gister nog
pi_61840370
Ik 30NOV vorig jaar.
pi_61843959
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:50 schreef Socios het volgende:
Ik 30NOV vorig jaar.
Hey, toen was ik er oak !
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_61845171
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:50 schreef Socios het volgende:
Ik 30NOV vorig jaar.
Die dag had ik wel wat beters te doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61845338
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Die dag had ik wel wat beters te doen
Ik neem even de vrijheid om dat gebeuren nog een keer te posten, nou het op een nieuwe host staat

Rotterdam Centraal, 30 november 2007. Thalys 4532 staat klaar om met een vertraging van 10 minuten te vertrekken richting Paris-Nord.



Hamburg Hbf, 1 december 2007. DSB-treinstel 5278 staat klaar om als EuroCity 386 te vertrekken richting Flensburg, Kolding en Aarhus.



Hässleholm, 2 december 2007. Treinstel 3111 staat klaar als stoptrein naar Kristianstad.



Kristianstad C, 2 december 2007. Treinstellen 4339 en 3170 wachten op nieuwe inzet.



Karlskrona C, 2 december 2007. X52-treinstel 9033 staat klaar om te vertrekken als stoptrein naar Emmaboda.



Kalmar C, 2 december 2007. SJ-loc 1404 aan kop van een reizigerstrein.



Kalmar C, 2 december 2007. Treinstel 1383 staat klaar als "Kustpilen" richting Linköping. Deze driebaks dieselstellen kunnen 180 km/h, en doen dat ook meestal.



Linköping C, 2 december 2007. Twee treinstellen van de X2000-hogesnelheidstreinen kruisen elkaar. De linker trein vertrekt richting Malmö, de rechter richting Stockholm. Treinen rijden in Zweden doorgaans links.



Linköping C, 2 december 2007. Tweebaks elektrisch treinstel 3236 als stoptrein naar Norrköping C.



Norrköping C, 3 december 2007. Twee bovenleidings-montagewagens.





Norrköping C, 3 december 2007. Een X2000-stuurstandrijtuig met motorwagen.



Norrköping C, 3 december 2007. GreenCargo-dieselloc 350 passeert het station met een gemengde goederentrein in zuidelijke richting.



Göteborg C, 3 december 2007. SJ-loc 1418 is zojuist binnengelopen met een InterCity uit Falköping en Katrineholm.



Göteborg C, 3 december 2007. Het fraaie ouderwetse bistro-rijtuig in voornoemde InterCity.





Nässjö C, 3 december 2007. Treinstel 3224 is zojuist binnengelopen vanuit Skövde en Jönköping.



Nässjö C, 3 december 2007. Diesel-ééntje 1292 staat te wachten op zijn inzet als stoptrein naar Alvesta.



Nässjö C, 3 december 2007. Diesel-ééntje 1299 staat op het punt te vertrekken als stoptrein naar Jönköping.



Stockholm C, 4 december 2007. Dubbeldekker 3727 als sneltrein naar Gävle.



Gävle, Spoorwegmuseum, 4 december 2007. X52-treinstel 9065 dendert langs.



Gävle, Spoorwegmuseum, 4 december 2007. Electrisch smalspoor-rangeerlocje "Herman Behrman".



Norrköping, 5 december 2007. Treinstel 3235 is net binnengekomen uit Mjölby en Linköping, en zal zo dadelijk keren.



Alvesta, 5 december 2007. GreenCargo-diesellocje V5 169 staat aan de kant met een gemengde goederentrein in zuidelijke richting.



Alvesta, 5 december 2007. Y32-dieseltreinstel 1410 staat op het punt te vertrekken richting Växjö.



Alvesta, 5 december 2007. SJ-stoomloc 1139 on static display.



Alvesta, 5 december 2007. Diesellocs 1042 en 1031 staan voor rood sein te wachten met een houttrein in noordelijke richting.



Enjoy
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61845590
@ Flash:
Laatste foto is de Zweedse Höndeköp-ing?
All in all; mooie pic's.
Socialist in Mercedes
pi_61845624
Dat heet een "Bolle Neus". In België en Luxemburg rijden die inmiddels als museumlocs rond. Vroegâh hebben er ook electrische varianten van gereden in Zweden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:19:18 #219
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_61848812
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
De stoomtrein die tijdens de hardloopwedstrijd waarbij de lopers het tegen de trein opnemen Musselkanaal binnenrijdt.
En, wie heeft gewonnen? Leuke foto's verder.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 september 2008 @ 13:25:12 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61848944
Thanks. Een deel van de hardlopers was sneller dan de trein. Daar zorgt de organisatie wel voor natuurlijk
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:14:59 #221
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_61851264
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat heet een "Bolle Neus". In België en Luxemburg rijden die inmiddels als museumlocs rond. Vroegâh hebben er ook electrische varianten van gereden in Zweden.
De Rapid:
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_61852843
Precies. De Rapid
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61854992
Internet in trein laat op zich wachten.

Lousy zooi. In de Thalys hebben ze dat al een jaar of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 23 september 2008 @ 17:48:20 #224
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_61855081
Is geen nieuws toch. Ze kunnen het nu al voor een prikkie per treinstel oplossen, maar ja het moet allemaal hightech en duur he
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport dinsdag 23 september 2008 @ 18:31:08 #225
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_61855922
In Enschede heeft vanmorgen of gisteravond zeer waarschijnlijk een trein tegen het juk gezeten. Vanmorgen stond er een koploper op spoor 1, waar normaal 's morgens niets staat. Deze stond op nog geen 5 centimeter van het juk, en in het hour daatvan zat een gat op de plaats van de koppeling.

PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')