theelepelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Lepel dan toch maar?ik weet het anders ook niet
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.quote:
LepeLquote:
Dat moet dan wel met lepel zijn.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
LepeL
ik vind trouwens dat Parafernalia de "eer" mag krijgen dit topic te sluiten met de laatste post
zover is het nog niet.... dus:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
LepeL
ik vind trouwens dat Parafernalia de "eer" mag krijgen dit topic te sluiten met de laatste post
Vond het ook wel een goed idee maar tot dan Lepel k graag even mee,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
LepeL
Ja wie weet ook wel de mijnequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:30 schreef Maringo het volgende:
Misschien is dit wel mn laatste lepel post o_O
Lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |