Dat deed ik jaren geleden wel eens maar dan ging ik daarna OF uren naar de TV staren en sliep ik alsnog weinig, OF ik kon de volgende avond weer niet in slaap komen zonder joint.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:11 schreef Joe. het volgende:
Gewoon een keer een dikke joint roken.
Opzich niet erg, als je er een goede reden voor hebt. Maar dan moet het wel 4 of 5 dagen achter elkaar zijn.quote:
En je hebt verder geen vriendin/ouders die zich daar dood aan ergeren?quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:14 schreef Thieske het volgende:
Ik leef nog veel onregelmatiger. Ik slaap wanneer ik moe ben, niet wanneer de klok zegt dat het bedtijd is. Ik eet wanner ik honger heb, niet wanneer de klok me verteld dat het etenstijd is. En dat bevalt me prima.
Verder werk ik nog in ploegendienst dus dat is ook nog eens heerlijk onregelmatig.![]()
Onbegrijpelijk, mensen die een week van slag zijn als de klok een uur verzet wordt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:14 schreef Thieske het volgende:
Ik leef nog veel onregelmatiger. Ik slaap wanneer ik moe ben, niet wanneer de klok zegt dat het bedtijd is. Ik eet wanner ik honger heb, niet wanneer de klok me verteld dat het etenstijd is. En dat bevalt me prima.
Verder werk ik nog in ploegendienst dus dat is ook nog eens heerlijk onregelmatig.![]()
Onbegrijpelijk, mensen die een week van slag zijn als de klok een uur verzet wordt.
Maar wel gezonder dan om de week moeten wisselen, da's helemaal funest voor je bioritme.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik kan in 1 week om 0600 uur 1400 uur en om 2200 moeten beginnen....
over rare slaapgewoontes gesproken!!
Dat heb ik dus ook, en ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik kan in 1 week om 0600 uur 1400 uur en om 2200 moeten beginnen....
over rare slaapgewoontes gesproken!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kunnen elkaar de hand schudden. Als ik niet kan slapen slaap ik tocht niet? Dan de volgende middag maar ff een uurtje op de bank.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:14 schreef Thieske het volgende:
Nee ik heb gewoon een hekel aan ochtenden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:18 schreef Dagonet het volgende:
TS is gewoon een luie hond
quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar wel gezonder dan om de week moeten wisselen, da's helemaal funest voor je bioritme.
TS is gewoon een luie hond
Met een biertje op je balkon staan te kijken naar die mensen die gehaast naar het station fietsen. Muziekje aan en naar ze zwaaien.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, en ik vind het heerlijk.
Niks mooier dan om maandagmorgen om 7 uur 's ochtends naar huis rijden om te gaan slapen terwijl iedereen net chagrijnige in z'n auto stapt.
tsja...nachtdienst he...quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:22 schreef Thieske het volgende:
Veel medestanders op dit tijdstip.
Raar!
Dat is een psychisch trauma vanuit je jongste jaren, je bent een hopeloos geval.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een hekel aan ochtenden.
Ja, geweldig inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met een biertje op je balkon staan te kijken naar die mensen die gehaast naar het station fietsen. Muziekje aan en naar ze zwaaien.
Niks mis mee hoor. Dinsdag lekker door, kun je mooi om een uur of 8 's avonds pitten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 02:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het lastigste is de bv maandag een nacht hebben (2200) en dan woensdag weer om 0600 uur moeten beginnen....
vind dat niet echt gezond, moet om dinsdag dan echt al om een uur of 1200 op (terwijl ik er rond 0800 in ga) anders kom ik 's avonds nooit rond 2200 weer in slaap om de volgende dag weer om 0415 op te moeten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |