Precies mijn gedachten..quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:26 schreef Marc63 het volgende:
Slapen? Oh ja, goed idee. Is wel lastig met RatM.
Nee, en ook met melk graagquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
I like Pearl Jam like I like my coffee, black.
Oe, heb ik die gemist....quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
I like Pearl Jam like I like my coffee, black.
's Avonds niet, maar overdag gaat ie hier toch elke ochtend om ca. 08.30 op 3FM.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Glacier het volgende:
Ik ben benieuwd: luisteren jullie nog evenveel 3FM als zegmaar een jaar geleden?
Yup... Maarreh... gefeliciteerd!quote:
Nee, 4 uur Giel is echt te veel. En op vrijdag nacht sla ik die ook over. C&S sla ik ook over. En soms, als ik toch alleen op kantoor zit, gebruik ik www.nederland.fm & www.england.fm.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Nog 8 minuten en hij kan op 3FM
Ik ben benieuwd: luisteren jullie nog evenveel 3FM als zegmaar een jaar geleden?
Same here..quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Nee, 4 uur Giel is echt te veel. En op vrijdag nacht sla ik die ook over. C&S sla ik ook over. En soms, als ik toch alleen op kantoor zit, gebruik ik www.nederland.fm & www.england.fm.
"Nieuw" format van 3FM, doet me niet zo goed. En als dadelijk Claudiaterug komt, ben ik weer 2 uur kwijt. En dan is er een hele grote muziek liefhebber op de Radio: De één verliest een uur en de ander krijgt Andrew
Dus ik luister minder....
Uurtje minder hier (bijv. Giel), uurtje meer daar (bijv. 3e uur 3voor12). Zal per saldo niet veel uitmaken...quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:53 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Nog 8 minuten en hij kan op 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |