Je hebt ondertussen wel een krat bier weggewerkt zo te lezen, dat lijkt me positief.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:40 schreef Discovered het volgende:
Davy, ik voel mijn voeten niet meer door al da lopen...
Door een mongool zijn wij 2 uur later thuis dan normaal en dan ook nog is uber slecht begeleid door NS.
Ze zeggen je moet BUS pakken , gaan we wachten tot bus komt, er komt geen bus (standard). Gaan we terug naar een trein en vragen een conducteur van wat kunnen we doen. Je moet een bus pakken , staat voor de station , ik <---- HUH?!
Vinden we eindelijk de bus , stappen we in , en ja hup er weer eruit en naar de juiste trein rennen.
10 min vertraging!! Eindelijk stappen we in en dan ook nog is wachten en eindelijk rijd de trein !!!!!!!!!
GODVERDOMME NS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bleef uren aan mijn fiets hangen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bleef uren aan mijn fiets hangen
Hebben ze nog wel geneukt dan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Ze moeten een spoor of twee bij gaan leggen in Oss. Ze springen daar te vaak voor de trein, of daar gebeurt juist net weer een ongeluk. En dan ligt het hele treinverkeer richting Den Bosch (of in mijn geval Tilburg) plat
. Bussen inzetten duurt sowieso uren voordat ze die bussen geronseld hebben.. kan je helemaal om via Utrecht -_-'.
Vriendje van m'n beste vriendin zou gisteravond vanuit Enschede om 20.00uur bij ons zijn (Tilburg). Om 23.00uur was ie er eindelijk hoor. Komt ie d'r ook een keertje opzoeken, echt sneu haha XD
Nou, zodra hij er was heeft ze ons met een subtiele hint de deur uit gezet haha, duuuus. Eind goed al goed tochquote:
Of die gast gaat niet over steken als de bomen omlaag staan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef afcajos het volgende:
Wat een zwaar leven heb je toch! Het leven van die man die nu bijna dood is, en zijn familie die in grote angst leeft is er niks bij! Zou je niet je verloren tijd gaan declareren bij die familie?
Mja ze moeten in Oss gewoon 's goed gaan nadenken omquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of die gast gaat niet over steken als de bomen omlaag staan.
Zie hetzusjevan, gebeurd echt te vaak.
Ja, 10 km verderop, dan is het opgelost gelukkig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
c) extra spoor ernaast leggen / om Oss heen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |