Die invloed van Queen meen ik inderdaad ook wel te horen. Heerlijk album hoor, zeker 'Again and Again', echt een heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:11 schreef Quoi het volgende:
Jaja, Perfect Symmetry, goeie plaat.
Zonder de vergelijking direct te maken, maar ik proef elementen van Bowie, Queen (die volgens mij in dezelfde studio opnam, dus niet toevallig?) en toch ook lekker Keane!
Special edition via internet besteld, dus moet nog ff wachten. Maar geniet intussen toch alvast eventjes niet-legaal......
Ik was het inderdaad al aan het bedenken ja! Weet niet of het dat nummer van ABBA is, maar hoorde er inderdaad ook iets bekends inquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die bij het piandeuntje van 'Perfect Symmetry' aan Abba's 'The Winner Takes It All' moeten denken?
Mijn favoriete nummer van het album, maar ik hoor wel een soortgelijk melodielijntje.
Da's niet zo moeilijk hoor!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
En nu wil ik ineens dolgraag tickets voor het concert de 28e, maar hoe ga ik dat slim aanpakken...
Tips zijn van harte welkeane...
PM me maar als je 2 veldkaartjes van me wilt overnemen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
En nu wil ik ineens dolgraag tickets voor het concert de 28e, maar hoe ga ik dat slim aanpakken...
Tips zijn van harte welkeane...
Een vriend van mij, Abba fanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die bij het piandeuntje van 'Perfect Symmetry' aan Abba's 'The Winner Takes It All' moeten denken?
Lekkere beat!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Even iets anders tussendoor (terwijl ik Perfect Symmetry grijsdraai en geweldig vind):
Er is een nieuw Best Of-album uit van Chicane en daar staat ook een samenwerking met Keane. Het nummer "Wake Up" bevat fragmenten van "Bend And Break" van Keane. Een fragment is hier te horen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |