Ook van depositfiles gehaald?quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef CoExist het volgende:
Ik heb em al binnen... staat al op m'n iPod
Klinkt tot nu toe lekker en veelbelovend!
Gelukkig ga ik 28 okt. naar het concert!![]()
Heb tevens de ZIP ge-upload naar Rapidshare.
Mag em niet plaatsen hier natuurlijk... dus PM anyone...
Via zus die daar was..... en verder de welbekende filmpjes-site.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:39 schreef CoExist het volgende:
Yo Quoi,
Waar heb je die filmpjes en foto's gezien?
Ik ben ook ff benieuwd...
Vooral naar het podium en eventuele sub-podia.
op het album?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:04 schreef KneiterS het volgende:
Wat is er met spiralling gebeurd? Dit is toch anders dan de single versie?
Ik vind hem er niet echt op vooruit gegaan.
Bedankt, ik had al het een en ander gehoord maar de rest klinkt goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:07 schreef CoExist het volgende:
Ik heb em al binnen... staat al op m'n iPod
Klinkt tot nu toe lekker en veelbelovend!
Gelukkig ga ik 28 okt. naar het concert!![]()
Heb tevens de ZIP ge-upload naar Rapidshare.
Mag em niet plaatsen hier natuurlijk... dus PM anyone...
Jup. Hij is heel anders dan de versie die ik eerst had. Maar ik weet niet of ik nou een youtube rip had of de single. Ik dacht de single, die was toch gratis te downloaden eerst?quote:
zijn deze kaarten er nog ?:)quote:Op zondag 21 september 2008 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar wordt het probleem van mijn vriend niet mee opgelost. Die blijft dan nog steeds met twee kaarten zitten die hij moet kwijtraken...
Nee, ze bleken er zelfs helemaal niet te zijn. De creditcard was ten onrechte belast en dat is rechtgezet. Sorry, ik kan je niet aan tickets helpen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:07 schreef InTheDarkness het volgende:
zijn deze kaarten er nog ?:)
En de basistrack van Spiralling lijkt wel een soort kruising tussen Let's Dance en China Girl. Bowie van de jaren 80 was wel een inspiratie, geloof ik.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Felixa het volgende:
Dat riedeltje in Better than this heeft wel veel weg van het riedeltje in Ashes to Ashes van Bowie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |