Waar zie je die setlist? En doen ze 'Leaving So Soon' ook?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:43 schreef BruggiKeane het volgende:
De setlist van het concert in Londen bevalt me overigens.
Nieuwe nummers met tussendoor de oude toppers als EC, Bedshaped, SOWK, TITLT en Bad Dream
Dit was de setlist op 29 September. Voor degene die het willen wetenquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
Waar zie je die setlist? En doen ze 'Leaving So Soon' ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeft dus niet te betekenen dat ze dit ook in Ahoy zo spelen, maar zal niet heel veel afwijken denk ik.
[ Bericht 4% gewijzigd door BruggiKeane op 06-10-2008 20:49:11 ]
Hier hebben ze spoiler tags voor uitgevonden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:11 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dit was de setlist op 29 September. Voor degene die zich willen verassen even verder scrollen![]()
[knip]
De twee keren dat ik ze heb gezien was het ook geen anderhalf uur hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef KneiterS het volgende:
Lijkt mij een wat korte setlist voor Ahoy.
Op ticketmaster.nl zijn nog gewoon kaarten te koop.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Het Keane concert is uitverkocht.
Het heeft even geduurd, maar dan is het eindelijk zover, op naar Marktplaats om 2 kaartjes te lozen.
Elk album moet je eerst een paar keer luisteren denk ik....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef kreuk050 het volgende:
Lekker albumpje hoor, minder goed de eerste keren luisteren denk ik.
Maar misschien groeit deze?
Die invloed van Queen meen ik inderdaad ook wel te horen. Heerlijk album hoor, zeker 'Again and Again', echt een heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:11 schreef Quoi het volgende:
Jaja, Perfect Symmetry, goeie plaat.
Zonder de vergelijking direct te maken, maar ik proef elementen van Bowie, Queen (die volgens mij in dezelfde studio opnam, dus niet toevallig?) en toch ook lekker Keane!
Special edition via internet besteld, dus moet nog ff wachten. Maar geniet intussen toch alvast eventjes niet-legaal......
Ik was het inderdaad al aan het bedenken ja! Weet niet of het dat nummer van ABBA is, maar hoorde er inderdaad ook iets bekends inquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die bij het piandeuntje van 'Perfect Symmetry' aan Abba's 'The Winner Takes It All' moeten denken?
Mijn favoriete nummer van het album, maar ik hoor wel een soortgelijk melodielijntje.
Da's niet zo moeilijk hoor!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
En nu wil ik ineens dolgraag tickets voor het concert de 28e, maar hoe ga ik dat slim aanpakken...
Tips zijn van harte welkeane...
PM me maar als je 2 veldkaartjes van me wilt overnemen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
En nu wil ik ineens dolgraag tickets voor het concert de 28e, maar hoe ga ik dat slim aanpakken...
Tips zijn van harte welkeane...
Een vriend van mij, Abba fanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die bij het piandeuntje van 'Perfect Symmetry' aan Abba's 'The Winner Takes It All' moeten denken?
Lekkere beat!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Even iets anders tussendoor (terwijl ik Perfect Symmetry grijsdraai en geweldig vind):
Er is een nieuw Best Of-album uit van Chicane en daar staat ook een samenwerking met Keane. Het nummer "Wake Up" bevat fragmenten van "Bend And Break" van Keane. Een fragment is hier te horen:
Marco Borsatoquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:39 schreef stephanie_xx het volgende:
Klopt! Ik geloof dat-ie in NL op 3 is binnengekomen.. plekje 1 was voor Marco Borsato, 2 was voor Blof..
mooi! dat betekent dat die van mij ook snel komt..... Duurt best ff trouwens!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:48 schreef Tackleberry het volgende:
Verzendbevestiging van de Keane ticket toko gehad. Laat maar komen
Ja, zondagmorgen op 3FM...quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
mooi! dat betekent dat die van mij ook snel komt..... Duurt best ff trouwens!
Iemand lovers are losing al op de radio gehoord?
De laatste dagen elke dagquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Quoi het volgende:
Iemand lovers are losing al op de radio gehoord?
Oasis heeft het nodig om andere bands te bekritiseren, zodat ze zelf aandacht krijgen. Ik ontkom niet aan de indruk dat het één groot commercieel spel is. Ze deden het al rond 1995; toen heette de 'vijand' nog Blur.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef Insomniac05 het volgende:
Jammer, dan had ik het Keane toch echt veel meer gegund hoor! Maar in ieder geval wel geweldig dat ze in het Verenigd Koninkrijk op 1 staan (en dan ook nog eens ten koste van Oasis met hun gezeur over Keane)![]()
Jammer, maar ik had ook niet verwacht dat ze het nog een week zouden volhouden. Maar 1 week op de eerste plaats is ook al heel netjes hoor!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
Keane bljft niet op #1. Het zijn trouwens niet de Kaiser Chiefs, maar good-old AC/DC die de midweek-verkooplijsten ruim aanvoeren. Ik ben trouwens wel benieuwd wat de single gaat doen, hoewel de singlemarkt ook in Engeland langzaam aan het doodgaan is.
Waarom zouden ze in een klein zaaltje komen als ze Ahoy makkelijk kunnen vullen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:06 schreef funrider het volgende:
ga juist liever naar Paradiso of Rotown om een band als Keane te zien ipv Ahoy of Arena. Hele sfeer is dan minder. Al moet ik wel toegeven dat Rock Werchter 2007 Keane super vet was! En dan sta je ook massaal op een groot veld. Overigens Keane kan waarschijnlijk niet snel terug naar kleinere lokaties omdat het dan weer super snel uitverkocht is.
In Londen was dit aardig makkelijk....... (zo bleek)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:44 schreef kreuk050 het volgende:
Dan sta je er dagen daarna nog
Heb nog een aardig verhaal:
had 2 (?) jaar geleden in de ahoy een meet en greet gewonnen met de gasten..(en concertkaarten), hardstikke tof natuurlijk maar na het concert werd de zaal leeggebezemd en wij mochten er niet meer terug in...
Daar ging de meet en greet
En ben je omkoopbaar? ;-)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:15 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb kaarten gewoon voor BNN, that's Live met Keane! Dus ik ga ze 2 keer zien komende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |