Laten we jou wat aandacht gevenquote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
Kom laten we tong80 wat aandacht geven dan is hij weer tevreden.
Het gaat hier over Pijpers.quote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
Kom laten we tong80 wat aandacht geven dan is hij weer tevreden.
Ik denk dat hij er iets mee te maken heeft gehad...quote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Whehe, hij is door Kazachstan gewipt
Ik dacht dat we een VBL-forum hadden zodat mensen niet ongewild last hadden van dat voetbal-geneuzel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:48 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat hij hier beter past.
quote:Arno Pijpers heeft met verbazing gereageerd op het bericht dat hij is ontslagen als bondscoach van Kazachstan. De 49-jarige Rotterdammer is nog niet officieel ingelicht door de bond.
'Ik weet officieel nog van niets, maar ik neem aan dat het klopt. Het verbaast me niets dat de heren van de bond dit bericht via de media naar buiten hebben gebracht zonder mij eerst op de hoogte te brengen', aldus de oefenmeester tegen VI.
Pijpers kreeg zijn congé naar aanleiding van de recente nederlagen van Kazachstan tegen Kroatië en Oekraïne in de kwalificatiereeks voor het WK 2010 in Zuid-Afrika. 'Ik weiger ze zelf te bellen. Ze moeten mij maar benaderen om tekst en uitleg te geven. Deze manier van met elkaar omgaan typeert de Kazachstaanse bond.'
Pijpers had nog een contract tot en met het einde van de kwalificatiereeks met de Kazachstaanse bond. In december van het vorige jaar kwam de Rotterdammer nog een tussentijdse contractverlenging overeen.
'Aan de ene kant heb ik dit wel zien aankomen', blikt Pijpers terug. 'De voorwaarden die ik heb gesteld om op organisatorisch vlak dingen te professionaliseren, roepen blijkbaar alleen maar weerstand op bij de bestuurders.'
'Aan de andere kant hebben we vorige week woensdag thuis tegen Oekraïne qua voetbal onze beste wedstrijd onder mijn leiding gespeeld. Hoewel de uitslag in ons nadeel uitviel (3-1, red.), waren we gelijkwaardig aan de tegenstander. De toeschouwers in Almaty gaven ons niet voor niets een staande ovatie na afloop van het duel. Maar dat telt blijkbaar niet.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |