het is wel mogelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het misschien mogelijk dat er een tag komt voor de "winnaar"?
Tof, je kon er op wachten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Tinuzzz_talpa
Het is een kut username. Hij heeft een ongelooflijke kut display picture en het is gewoon een mongool!
Ik ga geen tussenstanden postenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:42 schreef Manu82 het volgende:
Wie zijn alle genomineerden inmiddels?
tussenstanden kun je zelf ook nog opzoekenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga geen tussenstanden posten
Je mag iemand nomineren die JIJ genomineerd wilt.
mooie ava![]()
Klopt, maar dat is veel werk, dus veel mensen doen het gewoon nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tussenstanden kun je zelf ook nog opzoeken
lelijk
Verwerkt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef emokid het volgende:
Paultjuh, die gast is niet grappig. Waarom tong80? Dat is zowat de grootste muziekbrein hier op fok, een wijze ook nog. Beetje respect.
My thought.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch jammer dat het niet mogelijk is om dat KLB SC clubje te nomineren.
Iedereen moet de kans hebben een keer te stemmen, als het maar 3 dagen kan schiet het niet op he.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vind de deadline een beetje te ver weg.
Sorry, één user.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch jammer dat het niet mogelijk is om dat KLB SC clubje te nomineren.
Nu bloedt het topic dood.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen moet de kans hebben een keer te stemmen, als het maar 3 dagen kan schiet het niet op he.
Niemand heeft nog op jou gestemd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou heb je mij al aan die lijst toegevoegd ts?
Tot vrijdagavond.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot wanneer zou jij hem open houden?
Ook dat zouden we kunnen doen. Vrijdagavond 20:00, dan tel ik dan de stemmen, en gaan we verder naar de Tweede Ronde!quote:
ik heb dat op de vorige pagina gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niemand heeft nog op jou gestemd.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef Emimich het volgende:
Schandalig topic, hier moet iets aan gedaan worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |