Klopt, maar dat is veel werk, dus veel mensen doen het gewoon nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tussenstanden kun je zelf ook nog opzoeken
lelijk
Verwerkt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef emokid het volgende:
Paultjuh, die gast is niet grappig. Waarom tong80? Dat is zowat de grootste muziekbrein hier op fok, een wijze ook nog. Beetje respect.
My thought.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch jammer dat het niet mogelijk is om dat KLB SC clubje te nomineren.
Iedereen moet de kans hebben een keer te stemmen, als het maar 3 dagen kan schiet het niet op he.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vind de deadline een beetje te ver weg.
Sorry, één user.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu bloedt het topic dood.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen moet de kans hebben een keer te stemmen, als het maar 3 dagen kan schiet het niet op he.
Niemand heeft nog op jou gestemd.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou heb je mij al aan die lijst toegevoegd ts?
Tot vrijdagavond.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tot wanneer zou jij hem open houden?
Ook dat zouden we kunnen doen. Vrijdagavond 20:00, dan tel ik dan de stemmen, en gaan we verder naar de Tweede Ronde!quote:
ik heb dat op de vorige pagina gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niemand heeft nog op jou gestemd.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef Emimich het volgende:
Schandalig topic, hier moet iets aan gedaan worden!
doe eens zeggen want dat is al een kneus zoalng ie op fok zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:35 schreef Sjaaaak het volgende:
Cerror, maar ik durf niet te zeggen waarom
Ja inderdaad, wat een tuigquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:35 schreef Sjaaaak het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
beverton, irritant kutventje, komt niks anders uit dan bagger
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef oinkoink12 het volgende:
Yi-Long
wat een kneus is dat zeg, echt een maffe
Doet het pijn?quote:
Emokid, gewoon omdat z'n naam me niet aanstaat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef emokid het volgende:
Paultjuh, die gast is niet grappig. Waarom tong80? Dat is zowat de grootste muziekbrein hier op fok, een wijze ook nog. Beetje respect.
oldbies kunnen per definitie niet kutusers zijn, dat zijn per definitie kutnewbie's.quote:
Verbazingwekkend, een VMBO'er die meer dan twee woorden in een zin kan gebruiken. Wat voor kunstjes kun je nog meer?quote:
Bitchfight!quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Breathtaking; aandachtshoer, post die spreken van een IQ dat ver onder de 0 zakt, voegt niets toe aan het forum.
Ik vind het ook een trieste zak hoor, carequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:35 schreef Sjaaaak het volgende:
Nohh wat is dat voor hatelijke opmerkingquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Breathtaking; aandachtshoer, post die spreken van een IQ dat ver onder de 0 zakt, voegt niets toe aan het forum.
nou, dat doen we nu toch ook met jou, Breathtaking?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nohh wat is dat voor hatelijke opmerking?
Je moet trouwens niet alles serieus nemen, altijd leuk een beetje fokkers op stang jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |