Ja wat ik toch allemaal invul.quote:Op maandag 15 september 2008 19:22 schreef Kiev het volgende:
vrouwen poepen toch niet?
weet je zeker dat je geen man bent..
/edit
Seksualiteit Hetero
Kleur ogen Blauw
Schoenmaat 43,5
Beroep Scholier (en bijbaantje)
waarom draag jij panty's?
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:22 schreef Kiev het volgende:
vrouwen poepen toch niet?
weet je zeker dat je geen man bent..
/edit
Seksualiteit Hetero
Kleur ogen Blauw
Schoenmaat 43,5
Beroep Scholier (en bijbaantje)
waarom draag jij panty's?
Absoluut.quote:Op maandag 15 september 2008 19:24 schreef kyna het volgende:
[..]
een vrouw met die schoenmaat...kan toch
Tabloid je staat btw in mn worldfamous favo fokkers lijst in mn fotoboekquote:
Geweldig.quote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Tabloid je staat btw in mn worldfamous favo fokkers lijst in mn fotoboek![]()
Heb je geprobeert het eruit te likken?quote:Op maandag 15 september 2008 19:28 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, opeens zat het er.
Nog niet, heb die panty nog aan.quote:Op maandag 15 september 2008 19:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je geprobeert het eruit te likken?
wat ranzig ditquote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nog niet, heb die panty nog aan.
Tabloidquote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Tabloid je staat btw in mn worldfamous favo fokkers lijst in mn fotoboek![]()
quote:
Is het diarree of een keutel?quote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nog niet, heb die panty nog aan.
I'd do herquote:
Ik zou de panty opbakken!quote:Op maandag 15 september 2008 19:32 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het is een keutel met een laagje diarree.
Oh, dan zou ik me er niets van aantrekken, gaat ook vast weer vanzelf weg.quote:Op maandag 15 september 2008 19:28 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, opeens zat het er.
Ik wacht gewoon tot de panty scheurt en het eruit valt.quote:Op maandag 15 september 2008 19:33 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik me er niets van aantrekken, gaat ook vast weer vanzelf weg.
Tenzij je een bank wilt overvalllen, natuurlijk
gadver heb je t helemaal onderzocht ofzo?quote:Op maandag 15 september 2008 19:32 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het is een keutel met een laagje diarree.
Ja, dat voelde ik.quote:Op maandag 15 september 2008 19:36 schreef kyna het volgende:
[..]
gadver heb je t helemaal onderzocht ofzo?
En als je je handen niet wilt vies maken kun je het ook met je mond eruit halenquote:Op maandag 15 september 2008 19:39 schreef El_Rolando het volgende:
Met je handen.
tjee lijkt wel of je t hebt over n bevallingquote:Op maandag 15 september 2008 19:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja, dat voelde ik.
Bij het eerste gedeelte moest ik persen en bij het tweede gedeelte liep het er gewoon uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |