Dag 70
De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!
Screenshot v/d dag
11.57 Een niet uitgeslapen en vermoeiende blik van Willem aan het ontbijt.
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
Nog even dit:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.
En nou weer aan het werk
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-24-1999 om 12:42 AM schreef Big Brother het volgende:
0.39 Bart, Maurice en Ruud zijn moe maar nog op.
B: Ik heb toch niks te doen ik ga maar een gedichtje voor Sabine schrijven.
Bart gaat aan de tafel schrijven.
Voor de rest erg rustig.
Maurice poetst zijn tanden.
R: Kan je voorstellen dat je niet kan lopen.
B: Ik denk dat ik me van kant zou maken.
R: Welterusten
0.45 Ruud gaat slapen.
Maurice is ook gaan slapen. Bart drentelt nog wat door het huis.
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 November 1999).]
Alle streams laten rust in huize BB zien. Er staan al heel wat ingepakte kadootje in rijen tegen de muur aan bij de voorraadkamer en bij de DBK. Bij de eethoek staat ook een stapel dus ze schieten al wat op om de weekopdracht af te ronden. Het is geen tentenkamp vandaag, dus de lakens en de resterende was is weggehaald.
Op de andere twee streams zie je de kipjes weer buiten lopen en tokkelen wat in het rond. Ik denk dat ze vandaag later op zijn als gisteren want toen liep Bart al om 7.45 rond te dartelen, we houden het in de gaten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Het maakt ook niet veel uit...ons Bartje is weer bakker vandaag
8.38 Een stem galmt en vraagt "Bart ben je al buiten geweest, bij de kipjes". Bart heeft dat al gedaan en zegt dat dus ook. Verder praat de stem even met Bart ik kan alleen niet horen wat hij zegt. Wel dat Bart zegt "echnie"
8.46 een wekkertje loopt af, volgens mij bakt Bart zo brood dat hij het eerst wat voor laat bakken en daarna opnieuw gaat kneden.
9.03 Theewater kookt en Bart maakt zich een kop thee klaar. Na wat rekoefeningen gedaan te hebben gaat hij aan de eethoek zitten.
------------------
Stream 1+2+4 buiten shot
Stream 3.Bart zit aan de tafel gedichtjes te schrijven met zijn super potlood.
Hij is hard aan denken, wat er nu weer op papier moet komen. Hij praat nu tegen de camera. Hij leest zijn gedichtjes voor. Vreemde gewaar wording een vreemde stem in het huis. De stem zegt: ik ga even ergens anders zitten dan kan ik hem opschrijven (het gedichtje dat Bart aan hem heeft voorgelezen).
De stem heeft zich gemeld, en Bart leest het gedicht voor.
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 24 November 1999).]
Verder niemand te zien, het wordt een latertje met ontbijt denk ik. Gisteravond hebben ze ook zoveel zitten pakken met de dozen dat ze wel moe zullen zijn
Bart schrijft wat op een soort envelope en praat wat in zichzelf. Mijn hemel wat is dat manneke actief zeg, hij maakt de tafel nu schoon en schuift de stoelen netjes aan. hahaha, wat zal zijn moeder trots op hem zijn.
10.22 Karin is nu ook op en staat met Bart in de keuken en ja hoor daar is de alfred jodokuskwak ochtendjas ook , Anouk dus.
B: "dat ziet er lekker uit"
K: "ooh lekker zeg broodjes, wat ben jij al vroeg op"
Ze dekken samen de tafel zodat er zo ontbeten kan worden.
De stem roept weer maar dat is onmogelijk te verstaan, alleen Anouk zegt : "is goed joh"
B: "joh ze is net wakker, doe niet zo lullig"
Bart en Anouk lijken elkaar vandaag beter te verdragen, in ieder geval is Bart vriendelijk naar Anouk toe en andersom ook. Ze pakken de kaas en Jam uit de koelkast.
Ha Chafre, hahaha..ja maar ik kon het niet meer onthouden dus heb even "doe niet zo lullig" erbij gevoegd
Welkom Monica.
------------------
Grappig oliebol, dat we allebei wat anders horen .
En Monica hoort 't net weer even anders....
.
[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 24 November 1999).]
Nou dit gaat lekker hè Chafre en Oliebol ?
[Dit bericht is gewijzigd door monica-lemmens (Datum 24 November 1999).]
quote:
op 11-24-1999 om 10:27 AM schreef monica-lemmens het volgende:
Nou dit gaat lekker hè Chafre en Oliebol ?
10.33 Anouk en Bart zijn aan het eten. Anouk eet een boterham met een hele laag jam erop. Vooruit dan maar haar moeder is jarig
Karin zit ook aan tafel en snijdt een broodje aan die Bart zojuist de over uit heeft gehaald.
Misschien wordt Anouk met haar alfred jodokus ochtendjas de screenshot van de dag..haha, ik heb hem in ieder geval bewaard, we zullen zien.
Ze hebben het over het eventuele vertrek van Anouk. B: "kun je elke dag weer Big Brother kijken"
A: "ja maar ik zal er zeker nu anders naar kijken"
K: "neem je een BB kussentje van hier mee dan heb je een aandenken, is best leuk"
------------------
Maurice is ook wakker en komt aangekleed en wel aan tafel zitten. De volgorde is vandaag anders, ze zitten allemaal op een andere plaats
10.48 Maurice smeert zich ook een broodje en ziet er nog wat suffig uit.
------------------
Jee die Bart zeg, al voor de 2e ochtend vroeg op, en dat terwijl hij vanacht ook nog is blijven wachten tot het brood klaar was.
nou daar kunnen de andere mannen nog eens een voorbeeld aannemen.
Het zal ze nog eens spijten dat ze steeds Bart nomineren.
Verder wilde ik even melden dat jullie het zo prima doen, dus ik zal mijn aandeel vanavond na 23.00 uur weer doen.
Succes en een prettige dag toegewenst
Ze zijn verder nog lekker aan het ontbijten, van Ruud en Willem niets te zien.
Ze schreeuwen wat, het is onverstaanbaar.
11.14 Bart telt nog een keer de dozen na hoeveel ze er nu precies hebben.
En daar hebben we Ruud ook, ziet er beslapen uit en neemt plaats aan tafel.
B: "weet jij waar Maurice is?" vraagt hij aan Karin. "ik heb hem al een tijdje niet gezien, zou hij weer in zijn nest liggen"
Bart gaat verder met kadootjes inpakken en pakt een barbiepop en zet een hoog stemmetje in en doet een barbiescene na. Inpakervaring heeft Bart echter niet , hij schrijft op de pakjes of het voor een jongen of een meisje is.
11.20 Willem komt er ook aan in zijn onderbroek en witte T-shirt en ziet er erg slaperig uit. Hij zegt ook dat hij moeilijk wakker wordt en geen topdag heeft vandaag.
------------------
Bart is ijverig de cadeautjes in aan het pakken. En met zijn mooie potlood, schrijft hij er iets op.
Hij zit met zijn knieen op een kussen in te pakken.
Karin zit nu bij hem op de leuning van de bank en kijkt toe.
11.45 uur:
De stem melde dat het 11.45 uur is, en dat over een kwartier de groeps-psycholoog komt.
Bart is een kinderboekje aan het lezen. Aan een zijkant staan alle lege dozen op elkaar gegooid. Wat een zooi!
Maurice heeft inmiddels ook al plaats genomen bij Ruud en rijmt en zet stempeltjes.
Hij vraagt aan haar of de rest is goed gekeurd. Karin: jazeker
Ahah, Ruud schrijft ook gedichtjes aan de tafel.
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 24 November 1999).]
Verder wordt er soms omgeroepen dat iemand moet komen in de DBK voor de psycholoog. Ze hebben alle 4 streams op de tuin gezet, lekker is dat, ik moet er van
------------------
Anouk was bij de psycholoog geweest. Zij moest verklaren aan hem waarom zij allemaal van het drop aten. Anouk hield hem voor de gek, alsof ze zijn vraag niet begreep.
Oh, zei ze tegen hem, waarom wij van dat drop aten, dat bedoelde je.
En toen gingen de streams op buiten. GRRRR
Karin heeft het over lavastenen waar ze naartoe heeft gewandeld op een vakantie
K: "aan de andere kant van het eiland had je golven levensgroot, daar stonden borden dat het heel gevaarlijk was om er te surfen maar toch deden ze het. Ze hebben al eens een bord terug gevonden met happen eruit. Je komt op strandjes waar je als enige ben."
Ze heeft het over "mao" een eiland in de stille zuidzee.
Bart heeft het over Hawaii dat dat zo een mooi eiland is.
Ruud zingt: "you never walk alone", allen haken in.
------------------
"Hallo
Veronica heeft zijn zoveelste blunder gemaakt.In de live stream op internet zag je datiemand van veronica een pakket eten
in de koelkast stopte en willem bedankt teen hem zei
ja dus eigelijk maken die opdrachten niet uit
ze krijgen toch wel eten
Leuk hoor
Bedankt veronica
Kijk dus niet meer naar die taarten!
Vincent"
Hoi oliebol, ik vond dit eigenlijk ook een soort stream verslag, en niet van VOO, vandaar dat ik het hier neerzette...
no hard feelings
[Dit bericht is gewijzigd door monica-lemmens (Datum 24 November 1999).]
12.44 Ruud en Maurice zijn gedichtjes aan het schrijven op de kaartjes. Bart gaapt en zegt "ik ga verder met inpakken".
Anouk komt terug van de psycholoog en zegt next.
A: "Karin jij moet naar de psycholoog komen"
M: "heb je wat kunnen ventileren bij hem?"
Anouk rookt een sigaretje op haar vaste plaats bij het keukenraam.
Willem gaat beginnen met inpakken, maar eerst wil hij sokken aantrekken, "het is te koud zo"
Hai Monica dat is goed hoor, maar niemand heeft er verslag van gedaan dus hebben wij het niet gezien , maar goed never mind no hard feelings, we gaan de streams verslaan toch?
HAHAHA..oke Monica , fijn dat je er bent.
------------------
Willem begint weer te zingen "dag kindertje, we hebben pret, we gaan door tot morgenvroeg"
A: "dag zwiebertje"
W: "dag kindertjes"
Ooh Willem had dat niet gedaan want alfred jodokus kwak begint weer te fluiten
A: "Sesamstraat, tadada, Sesamstraat"
W: "heb je een opgelucht gevoel Ruud?"
R: "ja ik moet alleen elke dag twee uur sporten dat heb ik gewoon nodig zo zit ik in elkaar, dat zei de psycholoog ook"
W: "dan moet je dat gewoon doen, dat kan toch"
R: "ik heb het gewoon even wat moeilijk, alles komt naar boven als je hier zit"
De pakjes beginnen zich al mooi op te stapelen tegen de muur aan. Karin en Maurice zijn aan het inpakken aan de andere kant van de woonkamer en zitten ook op de grond. Daarbij praten ze met elkaar over het gesprek bij de psycholoog, het is moeilijk te verstaan wat er precies gezegd wordt.
Anouk zingt, "zie ginds komt de stoomboot uit Spanje al aan"
------------------
W: "ja die ligt hierachter"
Het is dus een knutselfrutselmiddag aan het worden, iedereen heeft zijn aandeel hierin. Het pakpapier heeft een blauwe kleur met fleurige stipjes erop. De muur bij de vissen is al aardig bezaaid. Ziet er wel grappig uit. Maurice en Karin zitten geknielt ervoor, Maurice met zijn voeten op een kussen met een geel sloop erom, hij zit veel in de kleermakershouding en Karin wisselt ook steeds van houding. Het ziet er wel knus uit . Ze hebben een hele doos met spekkies erbij liggen maar ik heb nog niet gezien dat ze er wat pakken..
, ze doen bij elk kadootje een handje vol spekkies erbij.
Anouk hoor je op de achtergrond weer fluiten, kan ze die fluit niet inpakken dan zijn we daar ook vanaf
------------------
quote:
op 11-24-1999 om 01:39 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Anouk hoor je op de achtergrond weer fluiten, kan ze die fluit niet erbij inpakken dan zijn we daar ook vanaf
Dat heb ik al een paar geroepen. Denk aan mijn oortjes, hahahahaha
Nee, ze begint weer.
Ruud zingt ook wat. Iets onverstaanbaars.
Bart en Karin hebben het over Garfield. Die is goed he, zegt Bart.
Het lijkt van gent en loos wel weer in huize BB maar het is wel knus, een echte woensdagmiddag dus als de kinderen vrij hebben..HAHA
14.25 Anouk heeft het over Now en Neverland, welke stunten ze daar uit moeten halen.
M: "moet jij geen thee Karin, het is klaar"
K: "ja zo, even nog dit afmaken"
De stem roept wat om, ik kan het amper verstaan. Karin roept in ieder geval dat het goed gaat. Ze kan in elk geval nieuw inpakpapier ophalen uit de DBK en dat heeft ze inmiddels gedaan.
------------------
[Dit bericht is gewijzigd door Berry van den Bebber (Datum 24 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |