nee voor luie mensenquote:Op maandag 15 september 2008 19:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is voor homo's, vrouwen en metro sexuelen
TS heeft wel een terechte klacht, dat dan welquote:Op maandag 15 september 2008 19:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik heb 'em net even gesproken, en hij zei; nee. Dus kun je het nog even uitleggen?
Wat me wel opvalt dat er op zo'n simpele klacht altijd 6 keer zoveel reacties komen dan als ik een echt verhaal typ in een KLB-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Hoe kan je nou te lui zijn om een ui te snijden.quote:
wat ben jij dan?quote:Op maandag 15 september 2008 19:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is voor homo's, vrouwen en metro sexuelen
nou als t zo'n grote is...quote:Op maandag 15 september 2008 19:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hoe kan je nou te lui zijn om een ui te snijden.
Het is niet dat het honderden uren van je " kostbare " leven kost !
Een man met haar op de borst.quote:
Giet het eens in je ogen, misschien heb je dan geen last meer van die uienquote:Op maandag 15 september 2008 19:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Even kijken of koolzuurhoudend drinken pakken mij beter afgaat.
Ik zal het proberen.quote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Giet het eens in je ogen, misschien heb je dan geen last meer van die uien
Aldus iemand die denkt dat hij een Viking is.quote:Op maandag 15 september 2008 19:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een man met haar op de borst.
Die gewoon normaal doet en niet meer tijd aan zijn uiterlijk besteed dan fucking nodig is.
En ik huil niet bij bambi en dergelijke.
Maar goed .. de meeste " mannen " van tegenwoordig zijn nog meer met hun uiterlijk bezig dan hun vrouwtjes
Aldus een terrorist.quote:Op maandag 15 september 2008 19:12 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Aldus iemand die denkt dat hij een Viking is.
jij hebt geen vrouwtje dus?quote:Op maandag 15 september 2008 19:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die gewoon normaal doet en niet meer tijd aan zijn uiterlijk besteed dan fucking nodig is.
Maar goed .. de meeste " mannen " van tegenwoordig zijn nog meer met hun uiterlijk bezig dan hun vrouwtjes
quote:Op maandag 15 september 2008 19:12 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Aldus iemand die denkt dat hij een Viking is.
dat dusquote:Op maandag 15 september 2008 19:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever uiers JOttem?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 19:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever uiers JOttem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*fap fap fap fap*
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
Jazeker, maar daar bestonden de Vikingen dus ook uit ( en uiteraard uit nog meer Scandinavische landen )quote:Op maandag 15 september 2008 19:20 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Tof man. Je stamt dus niet gewoon van de Noormannen af?
HEY SMAEGOLquote:Op maandag 15 september 2008 19:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
jij lijkt wel een beetje op die andy serkisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |