XXXKarinXXX: Hier doet papa ook van alles met hem.
Om eerlijk te zeggen toen Maarten jonger was merkte ik dat het niet goed zou gaan met die 2.
Bv als papa thuis kwam voor een uurtje pakte hij hem niet op en kwam hij thuis voor hetw erk dan wilde papa eerst even bijkomen
Zo zijn er nog meer dingen. Ik ben met hem wezen praten en heb heel eerlijk alles op tafel gegooid en hem heel duidelijk gezegd wat ik ervan vond en dat ik het belachelijk vond dat bijkomen enz. Mannetje wil z'n papa en je komt maar bij als hij op bed ligt oid.
Bijkomen snap ik maar kom op zeg wat een onzin. Alsof dat mannetje dat snapt
(jah kan er nog boos om worden en dit is even in het kort verteld)
Was achteraf ook geen wonder dat Maarten zo onwijs vroeg eenkennig werd en alleen maar mij wilde.
Gelukkig heeft mijn man er hard aan gewerkt en sodeju wat een verschil. Papa komt binnen en Maarten straalt!!!
Naar bed brengen deden we al vanaf het begin dat of ik alleen of hij alleen of samen. Maar nu ook als het kan brengt hij hem ook overdag naar bed, doet z'n luier enz (deed hij ook al daarvoor maar het gevoel was er gewoon niet)
Als mijn man of ik ziek zijn of weg dan maakt het Maarten helemaal niets uit wie hem naar bed brengt en dat is heel erg fijn
Beetje kort verteld maar ik vind het een takke excuus hoor van "jij doet dat beter of ze wil toch alleen maar jouw"
Het zal hem ook best pijn doen dat Meike hem niet zo graag als jouw wil maar dan moet hij er maar wat voor doen. Het kan zo anders zijn.
Ben helemaal happy en verliefd als ik mijn 2 mannen zie
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2008 06:29:05 ]