abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62009069
Maar even een update

Mauro is afgelopen vrijdag dus geholpen. Ik moest om 12.00 even bellen hoe het met m was, de assistente ging meteen even bij m kijken, maar meneer wilde nog niet wakker worden. Of ik hem rond 15.00 kon halen dan, zo gezegd zo gedaan. Kosten waren een schappelijke 45 euro. Ik kreeg ook nog 4 pijnstillers mee, voor de 2 dagen na de castratie. En ik moest er even op letten dat meneer niet teveel aan zn balletjes ging likken.

Ik vond Mauro de eerste uurtjes echt zielig..hij keek ook nog wazig uit zn oogjes vanwege de zalf die ze erop smeren tegen uitdroging natuurlijk. En uiteraard zat ie constant aan zn balletjes te likken! Argh! Dus we hebben m steeds maar af zitten leiden met speeltjes en snoepjes en aaitjes. Hielp goed
En savonds zat ie alweer achter zn moeder aan te jagen

Zaterdag was ie alweer helemaal de oude, en hij heeft ook niet meer (dan normaal ) aan zn balletjes zitten likken. Ik heb m verder ook geen pijnstillers gegeven, zijn niet nodig geweest.

De fokster vertelde trouwens dat een kater nog wel 3 maanden vruchtbaar kan zijn na castratie! wtf!!!! (niet dat het uitmaakt hier..maar toch...wtf!)
(:
pi_62010402
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:05 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Op de Italiëlaan zit Dierenartsenpraktijk Heesterakker, gaan wij ook altijd heen en is echt prima

Is ook onze dierenarts, ben er zeer tevreden over Pluspuntje is ook dat ie op 1 minuut loopafstand van m'n huis zit

Ik moest met mijn vorige kat in het weekend naar een dierenarts, toen woonde ik nog maar net in Eindhoven. 1 in Waalre had weekenddienst. Weet helaas z'n naam niet meer, maar die kan ik niemand aanraden. Wat een vreselijke kerel was dat zeg. Het kwam erop neer dat ik m'n kat moest laten inslapen, hij leek het ook maar raar te vinden dat ik daar om moest huilen (het beestje was immers al 18) en toen ik na het zetten van het spuitje snikkend vroeg of ze nou geen pijn meer had (ja duh, maar verdriet he ) zei ie: Och, ze is al dood

Ik kreeg van de dierenarts op de Italielaan wel een heel mooi kaartje toen

Mocht er ooit wat met mijn katten gebeuren, in het weekend of in de avond/nacht, spijt het me zeer voor deze dierenarts, maar ik maak hem ervoor wakker. (als het ernstig genoeg is dan).
pi_62013388
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef _Nienna_ het volgende:

[..]

Is ook onze dierenarts, ben er zeer tevreden over Pluspuntje is ook dat ie op 1 minuut loopafstand van m'n huis zit

Ik moest met mijn vorige kat in het weekend naar een dierenarts, toen woonde ik nog maar net in Eindhoven. 1 in Waalre had weekenddienst. Weet helaas z'n naam niet meer, maar die kan ik niemand aanraden. Wat een vreselijke kerel was dat zeg. Het kwam erop neer dat ik m'n kat moest laten inslapen, hij leek het ook maar raar te vinden dat ik daar om moest huilen (het beestje was immers al 18) en toen ik na het zetten van het spuitje snikkend vroeg of ze nou geen pijn meer had (ja duh, maar verdriet he ) zei ie: Och, ze is al dood

Ik kreeg van de dierenarts op de Italielaan wel een heel mooi kaartje toen

Mocht er ooit wat met mijn katten gebeuren, in het weekend of in de avond/nacht, spijt het me zeer voor deze dierenarts, maar ik maak hem ervoor wakker. (als het ernstig genoeg is dan).
Nou ja zeg.. Wat een lompe boer.
(:
pi_62013500
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef _Nienna_ het volgende:

[..]

Wat een zak die man.

Toen wij Snuggles lieten inslapen zijn wij en Snuggles perfect behandeld en gesteund door DAP Heesterakker. En idd later nog een mooi kaartje gekregen.
pi_92502569
Wat mij opvalt hoeveel mensen negatief reageren over Dr Nick Soepnel.
Ik ben al 13 jaar klant en Dr Soepnel geeft zich met hart en ziel aan zijn patientjes.
Laten we eerlijk zijn, iedereen heeft weleens een slechte dag maar wij hebben nooit problemen gehad.
Ik heb bij hem gelopen met 2 honden en in totaal zo'n 6 katten. NOOIT problemen.

Maar erger is...Soepnel is 2 weken terug vermoord door zijn zoon en ik schrok wat er toen op diverse forums te lezen was!
De grootste rommel en negativiteit over hem.
Slechts EEN dag na de bekendmaking wist iedereen wel iets te klagen over zijn persoonlijkheid.
Voor mij was hij een goed mens die de dingen gelukkig iets anders benaderde dan zijn collega's maar altijd for the best!
Ook nam hij de spuit noooit onnadenkend ter hand om een dier in te laten slapen.
Als het aan div collega's had gelegen was mijn kater met verschrompelde nieren al 3 maanden dood zijn..maar hij zit naast me..springlevend! :) Dank Dr Soepnel! GBU!

En welke dierenarts goed is en welke niet kan heel persoonlijk zijn.
Dus de vraag welke goed is..daar zou je zelf achter moeten komen denk ik maar.
Ik zie in dit topic namen staan waar IK NOOIT meer zou willen komen.
pi_92514846
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Ans_F het volgende:
Ik ben al 13 jaar klant en Dr Soepnel geeft zich met hart en ziel aan zijn patientjes.
Laten we eerlijk zijn, iedereen heeft weleens een slechte dag maar wij hebben nooit problemen gehad.
Ik heb bij hem gelopen met 2 honden en in totaal zo'n 6 katten. NOOIT problemen.

Maar erger is...Soepnel is 2 weken terug vermoord door zijn zoon en ik schrok wat er toen op diverse forums te lezen was!
Slechts EEN dag na de bekendmaking wist iedereen wel iets te klagen over zijn persoonlijkheid.
Voor mij was hij een goed mens die de dingen gelukkig iets anders benaderde dan zijn collega's maar altijd for the best!
Ook nam hij de spuit noooit onnadenkend ter hand om een dier in te laten slapen.
Als het aan div collega's had gelegen was mijn kater met verschrompelde nieren al 3 maanden dood zijn..maar hij zit naast me..springlevend! :) Dank Dr Soepnel! GBU!

Mooi dat jij goede ervaringen had met Soepnel :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:51:14 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_92583547
Mijn kittehs zitten allebei bij Dierendokter Kalmoesplein (Stratum). Superaardige, vrouwelijke dokter. Poezen krijgen een aaitje en een kroeltje van haar, de behandelruimte is groot en de beesten krijgen de rumte om even te acclimatiseren voor de behandeling. Worden ook vrijgelaten even te dartelen nadat ze behandeld zijn, zodat ze weer helemaal stil en rustig mee in de mand terug gaan. Afgelopen kerst kregen ze zelfs een cadeautje van de dierenarts mee: een zakje knabbeltjes en anti tandsteen mondwater O+ .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 10 februari 2011 @ 11:58:54 #33
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92583764
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Ans_F het volgende:

Het is dan ook een topic uit 2008!
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')