Is ook onze dierenarts, ben er zeer tevreden overquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Op de Italiëlaan zit Dierenartsenpraktijk Heesterakker, gaan wij ook altijd heen en is echt prima![]()
Nou ja zeg..quote:Op maandag 29 september 2008 22:28 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Is ook onze dierenarts, ben er zeer tevreden overPluspuntje is ook dat ie op 1 minuut loopafstand van m'n huis zit
Ik moest met mijn vorige kat in het weekend naar een dierenarts, toen woonde ik nog maar net in Eindhoven. 1 in Waalre had weekenddienst. Weet helaas z'n naam niet meer, maar die kan ik niemand aanraden. Wat een vreselijke kerel was dat zeg. Het kwam erop neer dat ik m'n kat moest laten inslapen, hij leek het ook maar raar te vinden dat ik daar om moest huilen (het beestje was immers al 18) en toen ik na het zetten van het spuitje snikkend vroeg of ze nou geen pijn meer had (ja duh, maar verdriet he) zei ie:
Och, ze is al dood
![]()
Ik kreeg van de dierenarts op de Italielaan wel een heel mooi kaartje toen![]()
Mocht er ooit wat met mijn katten gebeuren, in het weekend of in de avond/nacht, spijt het me zeer voor deze dierenarts, maar ik maak hem ervoor wakker. (als het ernstig genoeg is dan).
Wat een zak die man.quote:
Mooi dat jij goede ervaringen had met Soepnelquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Ans_F het volgende:
Wat mij opvalt hoeveel mensen negatief reageren over Dr Nick Soepnel.
Ik ben al 13 jaar klant en Dr Soepnel geeft zich met hart en ziel aan zijn patientjes.
Laten we eerlijk zijn, iedereen heeft weleens een slechte dag maar wij hebben nooit problemen gehad.
Ik heb bij hem gelopen met 2 honden en in totaal zo'n 6 katten. NOOIT problemen.
Maar erger is...Soepnel is 2 weken terug vermoord door zijn zoon en ik schrok wat er toen op diverse forums te lezen was!
De grootste rommel en negativiteit over hem.
Slechts EEN dag na de bekendmaking wist iedereen wel iets te klagen over zijn persoonlijkheid.
Voor mij was hij een goed mens die de dingen gelukkig iets anders benaderde dan zijn collega's maar altijd for the best!
Ook nam hij de spuit noooit onnadenkend ter hand om een dier in te laten slapen.
Als het aan div collega's had gelegen was mijn kater met verschrompelde nieren al 3 maanden dood zijn..maar hij zit naast me..springlevend!Dank Dr Soepnel! GBU!
En welke dierenarts goed is en welke niet kan heel persoonlijk zijn.
Dus de vraag welke goed is..daar zou je zelf achter moeten komen denk ik maar.
Ik zie in dit topic namen staan waar IK NOOIT meer zou willen komen.
Het is dan ook een topic uit 2008!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:02 schreef Ans_F het volgende:
Wat mij opvalt hoeveel mensen negatief reageren over Dr Nick Soepnel.
Ik ben al 13 jaar klant en Dr Soepnel geeft zich met hart en ziel aan zijn patientjes.
Laten we eerlijk zijn, iedereen heeft weleens een slechte dag maar wij hebben nooit problemen gehad.
Ik heb bij hem gelopen met 2 honden en in totaal zo'n 6 katten. NOOIT problemen.
Maar erger is...Soepnel is 2 weken terug vermoord door zijn zoon en ik schrok wat er toen op diverse forums te lezen was!
De grootste rommel en negativiteit over hem.
Slechts EEN dag na de bekendmaking wist iedereen wel iets te klagen over zijn persoonlijkheid.
Voor mij was hij een goed mens die de dingen gelukkig iets anders benaderde dan zijn collega's maar altijd for the best!
Ook nam hij de spuit noooit onnadenkend ter hand om een dier in te laten slapen.
Als het aan div collega's had gelegen was mijn kater met verschrompelde nieren al 3 maanden dood zijn..maar hij zit naast me..springlevend!Dank Dr Soepnel! GBU!
En welke dierenarts goed is en welke niet kan heel persoonlijk zijn.
Dus de vraag welke goed is..daar zou je zelf achter moeten komen denk ik maar.
Ik zie in dit topic namen staan waar IK NOOIT meer zou willen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |