SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Ik heb nog geen uitslag.quote:Op maandag 15 september 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat had je nu uitslag of last van je keel?
Wat denk je? Ga je over?quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitslag.
Het is maar goed ook, anders moest je naar de dokter voor je uitslag.quote:Op maandag 15 september 2008 16:39 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitslag.
Komt er een man bij de dokter, zegt die dokter: "Hé, ruim je het wel zelf even op??"quote:Op maandag 15 september 2008 16:33 schreef Biogarde het volgende:
Troep opgeruimd.
Idd!quote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind et ook vreemd, die mensen zijn erg belangrijk in deze samenleving en verdienen best veel geld maar zijn gewoon vrij veel gesloten. Mijn huisartsen zijn ook echt vaak op vakantie.
Ha-ha-haquote:Op maandag 15 september 2008 16:43 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Het is maar goed ook, anders moest je naar de dokter voor je uitslag.
Ze zouden het iets beter moeten organiseren al die huisarten bij elkaar ofzo... Meer samenwerking / informatiedeling etc. zodat je vaker/sneller een antwoord kan krijgenquote:
Goed. gelijk een rekening van 95 die je zelf mag dokken straks aan de verzekeringquote:Op maandag 15 september 2008 16:25 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ze besloot mij naar een bloedpriksessie te sturen om te kijken of ik misschien pfeiffer onder de leden heb.
Goed, bloedtest gedaan.
Ja, maar de assistente geeft de resultaten en maakt desnoods een afspraakquote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Goed. gelijk een rekening van 95 die je zelf mag dokken straks aan de verzekering
Huisartsen zijn in de middag veelal op huisbezoek dacht ik. Ze zijn gemiddeld enkelt sochtends bereikbaar voor consultatie tussen 8 en 10AM
Dankjequote:Op maandag 15 september 2008 21:39 schreef MarMar het volgende:
* MarMar hoopt voor je dat et geen pfeiffer is.
Pfeiffer moet een week of 2 op kweek dacht ik...quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ongelofelijk, de uitslag is nog niet binnen.!!!
Hmm, sterktequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Pfeiffer moet een week of 2 op kweek dacht ik...
Ben er zelf ook op getest tijdje terug.
* MarMar had vandaag ook een leuk gesprek met de huisarts...
beetje vage dingen, blauwe nagels en moeilijk adem halen enzo (bovenop shit waar ik al een maand of 5 mee klooi, zegtie aan de foon: "wat denk je zelf dat er is dan?' "ehm, ik kan me vergissen, maar U bent de dokter in dit gesprek toch?"
....
vrijdag naar internist..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |