abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61659775
Jezus wat ben jij sneu ! Wat stelt 2,50 nou voor zeg? Die kinderen lopen de hele dag met die kutlootjes omdat ze graag nieuwe voetballen willen ofzo, en dan kan er bij jou niet eens 1 lootje af?
pi_61661628
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef titanio het volgende:
Die ouwe Electronica doet nu wel zo stoer maar volgen mij durfde hij geen NEE te zeggen en opende dit topic om z'n frustraties hierover, en alle vorige keren waarin hem dit overkwam, op therapeutische wijze van zich af te schrijven. Ach ja die autisten ook altijd.
Ach daar heb je onze jaloerse zieligerd ook weer. Dag dorpsgek
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61661854
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus wat ben jij sneu ! Wat stelt 2,50 nou voor zeg? Die kinderen lopen de hele dag met die kutlootjes omdat ze graag nieuwe voetballen willen ofzo, en dan kan er bij jou niet eens 1 lootje af?
Nee Ik ben toch zeker sinterklaas niet? Ik hoor almaar excuses en smoezen waarom die jeugd niet zou kunnen werken voor hun geld. "Ik moet naar school" - "ik heb het aan de rug" - "ik ben pas 8"!

Ik zeg je, allemaal smoezen Daar gaat onze economie kapot aan. En de ijskappen smelten ook nog eens doordat die voetballertjes allemaal extra co2 uitstoten! Voor galg en rad, zeg ik u!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Frontpage maandag 15 september 2008 @ 23:01:27 #29
197197 Moozze
Plugged
pi_61662021
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee Ik ben toch zeker sinterklaas niet? Ik hoor almaar excuses en smoezen waarom die jeugd niet zou kunnen werken voor hun geld. "Ik moet naar school" - "ik heb het aan de rug" - "ik ben pas 8"!

Ik zeg je, allemaal smoezen Daar gaat onze economie kapot aan. En de ijskappen smelten ook nog eens doordat die voetballertjes allemaal extra co2 uitstoten! Voor galg en rad, zeg ik u!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')