abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61648020
Ik zit deze middag net lekker op mijn zolderkamer te fokken, lekker chill jeweet, gaat ineens de bel. Wie zou dat kunnen zijn? En met welke boodschap? Is het de postbode met mijn in China bestelde en lang verwachte telefoon? Een brief met welverdiende salarisverhoging? Mijn benoeming tot minister van eruditie? Dus ik spring in opperste verwachting op van mijn stoel en dender twee trappen naar beneden, daarbij door deze sportieve uitspatting welhaast mijn nek brekend

Kom ik beneden aan, ik zwaai met een sportief gebaar de deur open, ik sluit verwachtingsvol mijn ogen en open mijn armen om het artikel - wat dat ook moge zijn - in blijde tevredenheid in ontvangst te nemen. Drie seconden daarna ploft er nog echter nog steeds geen pakket in mijn armen. Voorzichtig open ik mijn ogen en kijk dus maar eens nader om mij heen. Staat er iemand voor me? Nee. Links dan? Nee. Rechts mischien? Ook niet. Ik besluit dus maar eens naar onderen te kijken en wat staat daar? Een tweetal kutkinderen met wat verfrommelde papiertjes in hun kleffe klauwen Het gesprek ging ongeveer zo.

kindertjes: "Wilt u mischien lootjes kopen? "
vogeltjesdans: "WAT VOOR LOOTJES "
kindertjes: "lootjes voor de voetbalvereniging "
vogeltjesdans: "WAT MOETEN DIE KOSTEN DAN? "
kindertjes: "2,50 "
vogeltjesdans; "VAN WELKE VOETBALVERENIGING BEN JE DAN, PSV? IK BEN EEN VREK DUS SLIJT JE LOOTJES ERGENS ANDERS LAMLUL."

Met een bedroefd gezicht dropen de kindertjes af Na dit educatieve onderhoud met de plaatselijke voetbaljeugd welke ik zoals jullie kunnen zien een warm hart toedraag, sloot ik mijn voordeur en vertrok weer terug naar boven om verder te kunnen fokken. Tevreden als ik was omdat ik deze kinderen weer een stukje weerbaarder heb gemaakt in deze harde maatschappij zette ik mij achter mijn pc en begon aldus dit topic te tikken. Want de maatschappij, dat zijn wij

Klacht: kutkinderen die je lootjes voor de plaatselijke voetbalvereniging proberen te verkopen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61648082
Waarom koop je een telefoon in China?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61648138
Dat is weer eens wat anders dan die Jehova-topics
pi_61648155
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en waarom koop je die loten gewoon niet! LUL! We moeten er nog 10 verkopen en we kunnen nieuwe ballen kopen ,ja!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61648168
Terechte klacht
pi_61648171
Ik ga dit echt niet lezen hoor
pi_61648184
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben een vrek en bespaar dus graag veel geld. Door de lage dollarprijs is het daar nu goed zaken doen voor ons eurolijers. Maar wees er snel bij want de prijs van de dollar stijgt weer.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61648202
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:15 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ja, en waarom koop je die loten gewoon niet! LUL! We moeten er nog 10 verkopen en we kunnen nieuwe ballen kopen ,ja!
Ballen? Een trap onder je ballen kun je krijgen ja!
pi_61648264
"Lamlul" tegen een kind zeggen
pi_61648305
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ballen? Een trap onder je ballen kun je krijgen ja!
kom dan vieze pedo!
ik zag wel dat je naar kinderpr0n aan t kijken was _!
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_61648414
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik ben een vrek en bespaar dus graag veel geld. Door de lage dollarprijs is het daar nu goed zaken doen voor ons eurolijers. Maar wees er snel bij want de prijs van de dollar stijgt weer
Grapjas, afgelopen maanden is het alleen maar achteruit gegaan
Tyfus dollar
Wie maakt het volgende topic?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_61648435
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:20 schreef appelsjap het volgende:

[..]

kom dan vieze pedo!
ik zag wel dat je naar kinderpr0n aan t kijken was _!
Pinderkorno kijken? PINDERKORNO KIJKEN?

Kijken is voor watjes
pi_61648512
Hehe goed gehandeld, later zullen die kinderen je bedanken

Of ze steken morgen je huis in de fik en verkrachten je hond
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61648569
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Pinderkorno kijken? PINDERKORNO KIJKEN?

Kijken is voor watjes
pi_61648646
TS heeft waarschijnlijk 2 lootjes gekocht en doet hier stoer
pi_61648930
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:31 schreef UncleSam het volgende:
TS heeft waarschijnlijk 2 lootjes gekocht en doet hier stoer
Ik beken

En morgen win ik die hele fucking loterij! Wie is jor deddie, he, wie is jor deddie?

Nu ga ik even de lollie van dat kleine meisje op straat inpikken om vervolgens hard weg te rennen
pi_61648964
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
Hehe goed gehandeld, later zullen die kinderen je bedanken
Ja klopt, ouders maken hun kinderen tegenwoordig niet meer weerbaar he
  maandag 15 september 2008 @ 16:44:19 #18
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_61649082
TS is sociaal begaan! kinders kunnen niet weerbaar genoeg zijn. Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd en gaan ze met behulp van bakstenen en einden hout hun lootjes aan de man brengen!

Siamo Tutti Antifascisti!
pi_61649169
Als je mocrokindjes had gehad, dan was je dus dood geweest.
pi_61649370
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:47 schreef JDI het volgende:
Als je mocrokindjes had gehad, dan was je dus dood geweest.
Die voetballen niet, alleen met kransen En in hun gevallen zijn het geen lootjes maar klootjes
  maandag 15 september 2008 @ 16:57:34 #21
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61649564
Kinderpostzegels zitten er ook nog aan te komen
Ik heb thuis trouwens nog een velletje of 10 met van die stickertjes voor op de deur, werkt preventief , ideaal.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61650349
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef wijsneus het volgende:
TS is sociaal begaan! kinders kunnen niet weerbaar genoeg zijn. Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd en gaan ze met behulp van bakstenen en einden hout hun lootjes aan de man brengen!

Fout geantwoord U kunt kiezen uit:

a) Goed topic en terechte klacht, kutkinderen moeten hun smoel houden
b) Goed topic en terechte klacht, kutkinderen moeten hun smoel houden
c) Goed topic en terechte klacht, kutkinderen moeten hun smoel houden

Maak opnieuw uw keuze.
  maandag 15 september 2008 @ 20:44:38 #23
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_61656419
A, b, nee toch c. Ja c!
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_61657242
Die ouwe Electronica doet nu wel zo stoer maar volgen mij durfde hij geen NEE te zeggen en opende dit topic om z'n frustraties hierover, en alle vorige keren waarin hem dit overkwam, op therapeutische wijze van zich af te schrijven. Ach ja die autisten ook altijd.
pi_61659027
Heb ze hier vanmiddag ook aan de deur gehad, en ze gingen zonder een lot verkocht te hebben weg.
Dat kind ging nog 2 keer lang bellen aan de deurbel ook , ze hadden mij uit het raam boven de voordeur zien loeren , dus er was iemand thuis.
.
pi_61659775
Jezus wat ben jij sneu ! Wat stelt 2,50 nou voor zeg? Die kinderen lopen de hele dag met die kutlootjes omdat ze graag nieuwe voetballen willen ofzo, en dan kan er bij jou niet eens 1 lootje af?
pi_61661628
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:11 schreef titanio het volgende:
Die ouwe Electronica doet nu wel zo stoer maar volgen mij durfde hij geen NEE te zeggen en opende dit topic om z'n frustraties hierover, en alle vorige keren waarin hem dit overkwam, op therapeutische wijze van zich af te schrijven. Ach ja die autisten ook altijd.
Ach daar heb je onze jaloerse zieligerd ook weer. Dag dorpsgek
pi_61661854
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus wat ben jij sneu ! Wat stelt 2,50 nou voor zeg? Die kinderen lopen de hele dag met die kutlootjes omdat ze graag nieuwe voetballen willen ofzo, en dan kan er bij jou niet eens 1 lootje af?
Nee Ik ben toch zeker sinterklaas niet? Ik hoor almaar excuses en smoezen waarom die jeugd niet zou kunnen werken voor hun geld. "Ik moet naar school" - "ik heb het aan de rug" - "ik ben pas 8"!

Ik zeg je, allemaal smoezen Daar gaat onze economie kapot aan. En de ijskappen smelten ook nog eens doordat die voetballertjes allemaal extra co2 uitstoten! Voor galg en rad, zeg ik u!
  Redactie Frontpage maandag 15 september 2008 @ 23:01:27 #29
197197 Moozze
Plugged
pi_61662021
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee Ik ben toch zeker sinterklaas niet? Ik hoor almaar excuses en smoezen waarom die jeugd niet zou kunnen werken voor hun geld. "Ik moet naar school" - "ik heb het aan de rug" - "ik ben pas 8"!

Ik zeg je, allemaal smoezen Daar gaat onze economie kapot aan. En de ijskappen smelten ook nog eens doordat die voetballertjes allemaal extra co2 uitstoten! Voor galg en rad, zeg ik u!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')