abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2008 @ 19:18:29 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61709719
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:30 schreef Chancard het volgende:

[..]

Mwah, dat weet ik niet zo. Zolang er mensen leven, zullen er mensen ziek worden. Dus die winst komt sowieso wel. Meer nog: hoe beter de geneeskunde, hoe langer mensen leven en hoe meer winst voor de industrie.
De schurken van WO2 zijn niet of nauwelijks berecht en konden gewoon aan de slag bij Bayer. Mede-oprichters van NATO, NASA en CIA op. En hebben de stelling van Codex Alimentarius op gesteld.

Hoe kunnen mensen (ahum) die eerst in jaren 40 mensen op beestachtige wijze afranzelen en afslachten, 10 jaar later werkzaam zijn in bedrijven die geneesmiddelen maken en richtlijnen geven hoe ons voedsel bespoten mag worden met pesticiden ?!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61709782
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk dat dat een plaatje van HiV is. Als HIV-test zeggen dat ze antilichamen spotten en niet het virus zelf. Waarom zou dan z'n plaatje waar zijn. Denk na man.

Of dat plaatje is nep of ELISA & Western BLot zijn nep. Jij zegt plaatje echt. Dus de HIV-test berusten op leugens. Dat is pas kwalijk.
Jij denkt dat HIV tests een fotootje maken dat ze opsturen naar artsen?
Ga je trouwens nog eens even uitleggen wat een retrovirus is en waarom HIV dat niet is?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 17 september 2008 @ 19:22:40 #203
52357 Lambiekje
pi_61709822
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Jij denkt dat HIV tests een fotootje maken dat ze opsturen naar artsen?
Ga je trouwens nog eens even uitleggen wat een retrovirus is en waarom HIV dat niet is?
quote:
ELISA
A type of enzyme immunoassay (EIA) to determine the presence of antibodies to HIV in the blood or oral fluids. A reactive ELISA test results should be validated with an independent supplemental test of high specificity.
Dus het plaatje is nep en daarmee het virus. Dus geen virus en dus ook geen retrovirus.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61709859
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat voor een moderator. Komop zeg. Er is verschil tussen onzin en onzin.
de scheidslijn tussen jou en eddy wally is behoorlijk dun
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61709909
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:54 schreef Monolith het volgende:
Lambiekje voldoet prima aan deze wetmatigheden:
[..]
LOL! Onbetaalbaar.
  woensdag 17 september 2008 @ 19:25:58 #206
52357 Lambiekje
pi_61709910
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

In jouw bekrompen denkraam wel.
pi_61709923
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Mwoah, Eddy is zich ervan bewust dat hij onzin verkoopt.
pi_61710148
quote:

[..]

Denk je nu werkelijk dat dat een plaatje van HiV is. Als HIV-test zeggen dat ze antilichamen spotten en niet het virus zelf. Waarom zou dan z'n plaatje waar zijn. Denk na man.

Of dat plaatje is nep of ELISA & Western BLot zijn nep. Jij zegt plaatje echt. Dus de HIV-test berusten op leugens. Dat is pas kwalijk.
Ik heb weinig zin om met jou verder te discussiëren. je hebt werkelijk geen kaas gegeten van dit onderwerp, je onwetendheid mbt de virologie/biochemie is schrijnend. Lees je eens in voordat je moeilijke termen gaat gebruiken, of beter ga biologie studeren
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  woensdag 17 september 2008 @ 19:33:16 #209
52357 Lambiekje
pi_61710156
quote:
In het voorjaar van 1987 realiseerde Ellis Medavoy (propaganda consultant) zich dat zijn doelstellingen risico liepen door een viroloog aan de Universiteit van Berkeley, genaamd Peter Duesberg. Die had kort daarvoor een lang artikel gepubliceerd in het tijdschrift ‘Cancer Research’, dat stelling nam tegen de gedachte dat HIV de oorzaak zou zijn van AIDS.
Duesberg was niet de eerste de beste. Op zijn gebied was hij een topper en hij beschikte over fondsen om zijn onderzoeken te ondersteunen. In Berkeley had hij een laboratorium en promoventen stonden in de rij om deel uit te kunnen maken van zijn team. Bovendien was Duesberg een erkend expert op het gebied van retrovirussen.
Hij was, op zijn eigen manier, qua prestige de gelijke van Robert Gallo. Duesberg had samengewerkt met zowel Gallo als Montagnier in het mislukte ‘Viral Cancer Project’, een poging aan te tonen dat kanker wordt veroorzaakt door retrovirussen.

Duesberg had zich uit dat project terug getrokken. “Het was me duidelijk dat het tot niets zou leiden,” vertelde hij me. “Die virussen waren interessant, maar ik begreep dat ze niet van werkelijk belang waren in het kader van kankeronderzoek. Gallo en de anderen bleven echter aan het project deelnemen op grond van hun persoonlijke afwegingen. Ik was blij dat ik er uit was gestapt. Weliswaar tot op zekere hoogte teleurgesteld, maar ik had gezien wat er te zien was.”

Medavoy sprak zich er als volgt over uit: “Duesberg was onvoorspelbaar. Het was duidelijk dat een van ons dat zou zijn, en hij was het. Hij keek dwars door de propaganda heen die we verspreidden onder het mom van wetenschap. Hij pakte HIV aan vanuit de optiek van een onderzoeker en wat hij vertelde klopte ook. Overigens realiseerde hij zich niet dat er op hoog niveau een intensieve propagandacampagne op touw was gezet om HIV te ‘beschermen’ als oorzaak van AIDS.
Hij was een wetenschapper. Hij kende het verschil tussen serieus en slecht onderzoek, of zelfs bedrog. En HIV was, vergis je niet, vanaf de allereerste dag bedrog.”

Duesberg was niet het enige probleem. Er werden meer mensen wakker op Berkeley. Harry Rubin, één van de werkelijk groten op het gebied van virologie, was bereid om zijn idee publiek te maken dat er een ‘second opinion’ nodig was met betrekking tot HIV. Richard Strohman, een celbioloog aan dat instituut, was evenmin tevreden met de iets te eenvoudige kroning van Gallo als de ontdekker van de oorzaak van AIDS. Bovendien was er nog die onorthodoxe professor in de rechtswetenschappen, Phillip Johnson, die meer dan bereid was om aan het geruzie deel te nemen. Niet alleen was hij het met Duesberg eens, hij zorgde er ook voor dat de argumenten tegen HIV op een meer gestructureerde manier naar buiten werden gebracht dan Duesberg dat, middels gesproken fora, tot dan toe had gedaan.
Uiteindelijk groeide de groep uit tot meer dan 300 wetenschappers en journalisten die een kort document ondertekenden waarin werd duidelijk gemaakt dat HIV-wetenschap mank ging en geheel moest worden herzien door onpartijdige personen. Eén van de ondertekenaars was Kary Mullis, een genomineerde voor de Nobelprijs, die de PCR-test voor DNA had uitgevonden. Mullis was onverbiddelijk als het aankwam op HIV en maakte geen onderscheid in wie hij aanpakte.
bron
Als er dus doelbewust een propaganda opgestart wordt om iemand die nobelprijs-waardig is, persoonlijk de grond in te stampen vanwege het feit dat er een negatief stuk gepubliseerd is dat HIV waarschijnlijk geen AIDS oplevert (1987). Is tekenend genoeg hoe fascistisch te werk wordt gegaan. Om kosten wat kost de onzin in stand te houden.
pi_61710243
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als er dus doelbewust een propaganda opgestart wordt om iemand die nobelprijs-waardig is, persoonlijk de grond in te stampen vanwege het feit dat er een negatief stuk gepubliseerd is dat HIV waarschijnlijk geen AIDS oplevert (1987). Is tekenend genoeg hoe fascistisch te werk wordt gegaan. Om kosten wat kost de onzin in stand te houden.
Die bron
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  woensdag 17 september 2008 @ 19:36:40 #211
52357 Lambiekje
pi_61710263
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef EricT het volgende:

[..]

Ik heb weinig zin om met jou verder te discussiëren. je hebt werkelijk geen kaas gegeten van dit onderwerp, je onwetendheid mbt de virologie/biochemie is schrijnend. Lees je eens in voordat je moeilijke termen gaat gebruiken, of beter ga biologie studeren
En jy wel ...met dat plaatje zit je zo falikant fout.
  woensdag 17 september 2008 @ 19:39:08 #212
52357 Lambiekje
pi_61710337
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:35 schreef EricT het volgende:

[..]

Die bron
Spelfouten en dergelijke.

Maar het belangrijkste SCHELDEN DOE JE MAAR THUIS EN ZEKER JIJ.

[ Bericht 15% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 17-09-2008 19:50:35 ]
pi_61710493
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Dus het plaatje is nep en daarmee het virus. Dus geen virus en dus ook geen retrovirus.
Nou, basale introductie in de logica dan maar weer.

Fout #1:
Ik geloof dat dit een poging is tot een syllogisme. Hierbij hebben we een majorpremisse namelijk 'HIV test detecteren HIV antistoffen' en de conclusie "Het plaatje is nep". Daarbij ontbreekt nog een minorpremisse. Logischer wijs zou die zijn "Wanneer virustests testen op antistoffen, dan zijn plaatjes van het virus nep". Dat raakt echter kant nog wal.

Fout #2:
Weer een syllogisme. Dit maal is de majorpremisse "het plaatje is nep" en de conclusie "het virus is nep". Logischerwijs is de minorpremisse dan weer "wanneer er een plaatje bestaat van een virus en het is nep, dan bestaat het virus niet". Lijkt me weer niet erg zining.
pi_61710515
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
BLAAT
Pogingen om op basis van persoonlijk gezag een discussie op deze manier de nek om te draaien werken alleen als je ook daadwerkelijk gezaghebbend overkomt.

[ Bericht 3% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 17-09-2008 19:51:22 ]
pi_61710711
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Pogingen om op basis van persoonlijk gezag een discussie op deze manier de nek om te draaien werken alleen als je ook daadwerkelijk gezaghebbend overkomt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_61710806
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou, basale introductie in de logica dan maar weer.

Fout #1:
Ik geloof dat dit een poging is tot een syllogisme. Hierbij hebben we een majorpremisse namelijk 'HIV test detecteren HIV antistoffen' en de conclusie "Het plaatje is nep". Daarbij ontbreekt nog een minorpremisse. Logischer wijs zou die zijn "Wanneer virustests testen op antistoffen, dan zijn plaatjes van het virus nep". Dat raakt echter kant nog wal.

Fout #2:
Weer een syllogisme. Dit maal is de majorpremisse "het plaatje is nep" en de conclusie "het virus is nep". Logischerwijs is de minorpremisse dan weer "wanneer er een plaatje bestaat van een virus en het is nep, dan bestaat het virus niet". Lijkt me weer niet erg zining.
blijf dit maar posten wanneer hij weer een linkdump doet
  woensdag 17 september 2008 @ 20:21:57 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61711769
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:54 schreef Monolith het volgende:
Lambiekje voldoet prima aan deze wetmatigheden:
[..]
Erg herkenbaar ja
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 september 2008 @ 20:24:51 #218
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_61711869
quote:

[..]

Misschien moet je eens wat gaan lezen over de werking van het menselijke immuun systeem. Je laat je gebrek aan kennis namelijk weer erg mooi zien hier
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 17 september 2008 @ 22:43:51 #219
52357 Lambiekje
pi_61717551
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Spelfouten en dergelijke.

Maar het belangrijkste SCHELDEN DOE JE MAAR THUIS EN ZEKER JIJ.

Fascisme op FOK!
Jij bent echt een slechte moderator. Bah!

Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat een platvorm voor aids-patienten als niet-te-vertrouwen bron wordt afgedaan. En dan vind ik dat ik die clown van een ErikT kan uitmaken voor snotneus. En dat is toch écht niet schelden.

Er is duidelijk nog een taboo bij de zielige ignorants hier op FOK.
pi_61717844
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Fascisme op FOK!
Jij bent echt een slechte moderator. Bah!

Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat een platvorm voor aids-patienten als niet-te-vertrouwen bron wordt afgedaan. En dan vind ik dat ik die clown van een ErikT kan uitmaken voor snotneus. En dat is toch écht niet schelden.

Er is duidelijk nog een taboo bij de zielige ignorants hier op FOK.
Nee, we zijn die onzin en je spamhoerengedrag gewoon zat Lambiekje. Je bent werkelijk waar niet te geloven. Niet alleen ga je nergens inhoudelijk op in, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met je valse claims en je verkondiging van de 'waarheid'.

Zal ik je eens wat vertellen? Ik heb mensen voor minder opgesloten zien worden. Ben je wel eens onderzocht?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2008 22:50:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')