abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 1999 @ 23:20:00 #1
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_223174
Van de VOO BB site

Schoonheid zit van binnen

Na de avondmaaltijd krijgen de bewoners weer een stelling die ze kunnen bespreken. ‘Echte schoonheid zit van binnen’, luidt de stelling dit keer. Bart: “Jezus, wat een stelling. Trek maar een nieuwe, Willem.” Maar….Willem gaat de uitdaging toch aan.

Willem: “Iemand die bijvoorbeeld een heel mooi uiterlijk heeft, maar zo’n vreselijk Twents accent heeft, daar knap je dan toch op af.”
Karin: “Ja, maar daar kan ze natuurlijk ook niks aan doen. Misschien is ze wel heel mooi van binnen. De echte schoonheid kom je later pas tegen.”
Ruud: Ja, ja, ja, dat klopt. Daar knap je toch op af.”
Maurice: “Maar weet je wat ook nog zo is. De ene vindt een bepaald persoon prachtig, terwijl de ander denkt van ‘nèèèh’.”
Ruud: “Het is wel waar, Karin, dat je schoonheid pas later tegenkomt.”
Bart: “Het probleem is alleen, dat je met iemand die in eerste instantie ‘lelijk’ lijkt, heel weinig in contact komt.
Karin: “Dat is wel zo. Iemand die mooi is zal het makkelijker hebben.”
Ruud: “Je denkt altijd dat als iemand er mooi uitziet, dat diegene dan ook gelukkig is. Maar dat is ook niet altijd waar.”
Karin: “Ja, ik heb nu de oktober-man nu boven me bed hangen, maar hoe die zich nou van binnen voelt…..haha.”
Ruud: “Kijkt een vrouw ook zo naar mannen?”
Willem: “Meer nog, denk ik. Ik denk dat een vrouw nog veel meer kijkt dan wat er van binnen zit.”
Dan blijft het even stil aan de eettafel….

23-11-1999
18.45

Na het lezen van de reactie van Willem schoor ik ff in de lach, sedert een jaar woon ik in Frysland, en het accent hier neigt naar de geluiden die je vanuit de weilanden ook hoort.Meuh}:0

(arme willem)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')