Toen ik vanochtend langs de dagelijkse file op de A10 zoefte wist ik waarom.quote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik vraag me af waarom er nog mensen met een baan zijn die de trein boven de auto verkiezen.
Maak die route vaak en overdag is het meestal geen probleemquote:Op maandag 15 september 2008 13:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet vanmiddag vanuit Groningen naar Amersfoort en vanavond weer terug. Hopelijk geen vertraging.
In de trein kan ik tenminste nog werken.quote:Op maandag 15 september 2008 13:15 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik vraag me af waarom er nog mensen met een baan zijn die de trein boven de auto verkiezen.
Ok, als er ergens dagelijks file is, snap ik wel dat je voor de trein kiest. Ik woon in een filevrij gebied.quote:Op maandag 15 september 2008 13:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend langs de dagelijkse file op de A10 zoefte wist ik waarom.
Als ik met de trein ga moet ik bijna altijd staan, vooral in de spits. Staand werken lukt mij niet echt.quote:Op maandag 15 september 2008 13:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
In de trein kan ik tenminste nog werken.
Ik moet over de A15, stukje A16, brienenoord, A4, A13 en klein stukje A12 utrechtse baan. Met de trein doe ik er anderhalf uur over heen. Hoelang denk je dat ik daar met de auto over ga doen?quote:Op maandag 15 september 2008 13:39 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ok, als er ergens dagelijks file is, snap ik wel dat je voor de trein kiest. Ik woon in een filevrij gebied.
[..]
Als ik met de trein ga moet ik bijna altijd staan, vooral in de spits. Staand werken lukt mij niet echt.
je postte dit na 13:00 uur. het is dus maandagmiddagquote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Klacht: het is was weer maandagochtend.
Lul nietquote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Sjezus,
het begon vanochtend al, had ongeveer elke trein 15 minuten vertraging, en nu rijd ongeveer de helft niet meer en de andere helft met vertraging, en allemaal seinstoringen etc.
Klacht: het is weer maandagochtend.
Ik had de eerste trein van 10 voor half 7quote:Op maandag 15 september 2008 17:28 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Lul nietrond 8 uur reed alles vanuit schagen op tijd en als je later de trein pakte moet je niet zeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |