abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61642755
voor 2 honden als ik een afspraak wil maken.

Ik kom zo bij de DA en vraag:
"Me 2 honden hebben beiden oormijt, een van de honden moet de anaalklier uitgeknepen worden, en nog een paar kleine dingetjes. Voordat ik een afspraak ga maken zou ik willen weten hoe duur 't uiteindelijk wordt."

'Meneer, ik weet echt niet hoe duur het uiteindelijk kan gaan worden. De oren moeten gecontroleerd worden op hun trommelvliezen etc. etc.'

"is het mogelijk dat u dan een middeltje kunt meegeven voor de mijten?"

DA: " nee, dat kan niet"

"ok dan... dan kijk ik wel verder"

uitknijpen van de anuskliertjes van een van me honden... zojuist zelf maar gedaan
heb beiden oortjes zelf ook maar uitgespoeld, en ga hier elke dag mee door..

Een van me hondjes is daarbij een tikkende tijdbom. (tumors) En daarbij kwam ik er ook achter dat ze iets in d'r linkervoorpoot heeft... Het is een rond object, lijkt alsof er vocht inzit.

Echt... moet dat nou? voor 2 honden maar 2x een consult uitschrijven (waarom niet 1x) wat uiteindelijk 15 minuten duurt en vervolgens nieuwe afspraken moet gaan maken en daarvoor nogmaals extra moet gaan betalen? Zodat ik uiteindelijk op een bedrag van 150-200 euro uitkomt?

Ik heb veel voor me honden over, maar dit is gewoon belachelijk...

Ga me maar asociaal vinden
I pwn u!
pi_61642848
Als je voor dieren kiest moet je ze ook de zorg geven die nodig is!
En als dat nu de kosten voor de dierenarts zijn... ja, jammer dan!
pi_61642876
Misschien moet je je dieren wegdoen en het geld aan een cursus Nederlands spenderen.
Lijkt me beter voor je.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 15 september 2008 @ 13:10:12 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61642954
Neem dan geen huisdieren man. En verder wat Moppie en spijkerbroek al zeiden.
Ongelooflijk
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61642963
Is dit niet meer een KLB topic?

Maar misschien kan je met het spul uit die anusklier nog wel wat leuks doen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 15 september 2008 @ 13:11:10 #6
28775 QazzaQ
Ik ben een kroet
pi_61642983
hmmz, was laatst met mn hond naar de dierenarts op zaterdag, dat kost gelijk 2 keer zoveel. Hij had iets aan zn poot.

Consult + 2 foto's + wat medicatie en kalmeringsmiddel = 250 euro.

Maarja, het lullige is dat ze niet kunnen praten om te vertellen wat er is, en dat weet je. Was veel geld maar dat heb ik er graag voor over om zeker te zijn, ook al was het uiteindelijk iets heel kleins.
I see the way you look at him. I'm a man, too, you know? I go pee pee standing up.
pi_61642985
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien moet je je dieren wegdoen en het geld aan een cursus Nederlands spenderen.
Lijkt me beter voor je.
ik zit nu niet op school
I pwn u!
pi_61643065
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef weasel85 het volgende:
ik zit nu niet op school
Volgens mij weet je helemaal niet wat een school is.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_61643091
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Neem dan geen huisdieren man. En verder wat Moppie en spijkerbroek al zeiden.
Ongelooflijk
Nou... ik ontdekte dus zo'n 2 jaar geleden een bobbeltje in een van de tepels van mijn honden. Ging naar de DA, en vroeg om een biopsie. Prima, of ik even 150 wilde neertellen. Natuurlijk gewoon gedaan, blijkt het een kwaadaardig tumor te zijn ( wat inmiddels groot is geworden.)

DA: "Ja, als u de tumor weg wilt hebben moeten we alle tepels verwijderen."
Ik: "Nee laat maar zitten."

Ongelovelijk he
I pwn u!
pi_61643096
Als je huisdieren hebt moet je eigenlijk altijd een reseve voor ze apart houden. Juist omdat het levende dieren zijn die iets kunnen gaan mankeren.

Je schrijft dat 1 hond tumoren heeft... laat je die onbehandeld?

Verder kun je verschillende dierenartsen bellen en prijzen vergelijken.
Ook kun je meestal wel een betalingsregeling treffen zodat je niet ineens honderden euro's hoeft op te hoesten.
  maandag 15 september 2008 @ 13:16:50 #11
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61643154
Dierenartsen zijn nou eenmaal duur. Ik weet er inmiddels alles van.

Maarreh... als die hond tumoren heeft, waarom dan die hond onnodig laten lijden? Kun je die hond dan niet beter laten inslapen (iig als ie niet beter te maken is)?
patat ftw :)
pi_61643181
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:16 schreef daniman het volgende:

Maarreh... als die hond tumoren heeft, waarom dan die hond onnodig laten lijden? Kun je die hond dan niet beter laten inslapen?
Weet je wel hoeveel dat laten inslapen bij de DA kost? Die kosten wil TS niet maken!
( )
pi_61643212
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:14 schreef Stali het volgende:
Als je huisdieren hebt moet je eigenlijk altijd een reseve voor ze apart houden. Juist omdat het levende dieren zijn die iets kunnen gaan mankeren.

Je schrijft dat 1 hond tumoren heeft... laat je die onbehandeld?

Verder kun je verschillende dierenartsen bellen en prijzen vergelijken.
Ook kun je meestal wel een betalingsregeling treffen zodat je niet ineens honderden euro's hoeft op te hoesten.
Ze heeft er geen last van of iets dergelijks. Huppelt vrolijk rond, loopt normaal, ziet er levendig uit. Gewoon lekker laten zitten dan.

Ja, ga dadelijk even rondbellen naar dierenartsen zodat ik de prijzen kan gaan vergelijken.
I pwn u!
pi_61643224
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:16 schreef daniman het volgende:

Maarreh... als die hond tumoren heeft, waarom dan die hond onnodig laten lijden? Kun je die hond dan niet beter laten inslapen (iig als ie niet beter te maken is)?
Ze lijdt niet.
I pwn u!
  maandag 15 september 2008 @ 13:19:34 #15
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61643226
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:14 schreef weasel85 het volgende:

Ongelovelijk he
HUH???
waarom niet?
pi_61643243
Tarieven zijn ook erg duur tegenwoordig, maar ook de dierenarts wil in een mooie auto rijden een een goede woning hebben.

Vaak hebben ze zoor elke handeling een tarief, daar het vroeger ging om de tijd die je er was + medicijnen en zo.

gewoon rondshoppen, er zijn vast meerdere dierenartsen in de buurt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 15 september 2008 @ 13:21:54 #17
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61643292
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:19 schreef weasel85 het volgende:

[..]

Ze heeft er geen last van of iets dergelijks. Huppelt vrolijk rond, loopt normaal, ziet er levendig uit. Gewoon lekker laten zitten dan.

Ja, ga dadelijk even rondbellen naar dierenartsen zodat ik de prijzen kan gaan vergelijken.
tumor = kanker.

Die hond gaat uiteindelijk dood als je er niets tegen doet.
Denk dus niet dat er niets gebeurt. Die hond gaat er wel last van krijgen.
pi_61643296
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:14 schreef weasel85 het volgende:

[..]

Nou... ik ontdekte dus zo'n 2 jaar geleden een bobbeltje in een van de tepels van mijn honden. Ging naar de DA, en vroeg om een biopsie. Prima, of ik even 150 wilde neertellen. Natuurlijk gewoon gedaan, blijkt het een kwaadaardig tumor te zijn ( wat inmiddels groot is geworden.)

Ongelovelijk he
Belachelijk, hier heb ik geen andere woorden voor!
Je probeert toch alles om het beestje beter te maken!!
pi_61643449
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:19 schreef daniman het volgende:

[..]

HUH???
waarom niet?
Jij ziet je eigen hond met 0 van de 9 tepels rondlopen? Nou, ik heb er goed over nagedacht, en de DA zei erbij dat de kans er is dat de hond er last van kan hebben. Ja, dan is mijn keuze zo gemaakt.
I pwn u!
pi_61643481
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:20 schreef longinus het volgende:
Tarieven zijn ook erg duur tegenwoordig, maar ook de dierenarts wil in een mooie auto rijden een een goede woning hebben.

Vaak hebben ze zoor elke handeling een tarief, daar het vroeger ging om de tijd die je er was + medicijnen en zo.

gewoon rondshoppen, er zijn vast meerdere dierenartsen in de buurt.
Ja inderdaad Heb waarschijnlijk een leuk adresje gevonden. Ga er zometeen even langs.
I pwn u!
pi_61643486
Je hebt wel een toepasselijke nickname voor jezelf bedacht, TS.
pi_61643492
quote:
Op maandag 15 september 2008 @ 13:28 schreef weasel85 het volgende:

[..]

Jij ziet je eigen hond met 0 van de 9 tepels rondlopen? Nou, ik heb er goed over nagedacht, en de DA zei erbij dat de kans er is dat de hond er last van kan hebben. Ja, dan is mijn keuze zo gemaakt.
Liever 0 tepels dan kanker. En denk je niet dat de hond ook van de kanker last kan hebben?
Nou ja, misschien had je je moeten verdiepen in de kosten van dierenartsen voor je 2 honden nam
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_61643708
Even snel googlen...
eerste 2 hits:

Praktijk A)
Consult op afspraak > 32,30
2e/volgende dier > 16,28

Of Praktijk B)
24,00 per dier....

Hoezo je vind het duur? Je had dit makkelijk kunnen weten! En kennelijk hele gangbare tarieven.

Dieren kosten meer dan alleen voer! Bah!

[ Bericht 0% gewijzigd door jack4ya op 15-09-2008 13:48:44 ]
pi_61643745
troll topic en iedereen happen
pi_61643844
Als je aan dieren begint weet je dat je vroeg of laat voor kosten komt te staan. Maar aan de andere kant , dierenartsen worden onevenredig veel duurder de laatste jaren. Alsof dat prikje of pilletje ineens drie keer zoveel kost.. Maar nee dat is het niet, de dierenarts moet de wintersport nog betalen...
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')