ik zit nu niet op schoolquote:Op maandag 15 september 2008 13:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien moet je je dieren wegdoen en het geld aan een cursus Nederlands spenderen.
Lijkt me beter voor je.
Volgens mij weet je helemaal niet wat een school is.quote:
Nou... ik ontdekte dus zo'n 2 jaar geleden een bobbeltje in een van de tepels van mijn honden. Ging naar de DA, en vroeg om een biopsie. Prima, of ik even 150 wilde neertellen. Natuurlijk gewoon gedaan, blijkt het een kwaadaardig tumor te zijn ( wat inmiddels groot is geworden.)quote:Op maandag 15 september 2008 13:10 schreef Damzkieee het volgende:
Neem dan geen huisdieren man. En verder wat Moppie en spijkerbroek al zeiden.
Ongelooflijk
Weet je wel hoeveel dat laten inslapen bij de DA kost? Die kosten wil TS niet maken!quote:Op maandag 15 september 2008 13:16 schreef daniman het volgende:
Dierenartsen zijn nou eenmaal duur. Ik weet er inmiddels alles van.
Maarreh... als die hond tumoren heeft, waarom dan die hond onnodig laten lijden? Kun je die hond dan niet beter laten inslapen?
Ze heeft er geen last van of iets dergelijks. Huppelt vrolijk rond, loopt normaal, ziet er levendig uit.quote:Op maandag 15 september 2008 13:14 schreef Stali het volgende:
Als je huisdieren hebt moet je eigenlijk altijd een reseve voor ze apart houden. Juist omdat het levende dieren zijn die iets kunnen gaan mankeren.
Je schrijft dat 1 hond tumoren heeft... laat je die onbehandeld?
Verder kun je verschillende dierenartsen bellen en prijzen vergelijken.
Ook kun je meestal wel een betalingsregeling treffen zodat je niet ineens honderden euro's hoeft op te hoesten.
Ze lijdt niet.quote:Op maandag 15 september 2008 13:16 schreef daniman het volgende:
Dierenartsen zijn nou eenmaal duur. Ik weet er inmiddels alles van.
Maarreh... als die hond tumoren heeft, waarom dan die hond onnodig laten lijden? Kun je die hond dan niet beter laten inslapen (iig als ie niet beter te maken is)?
HUH???quote:Op maandag 15 september 2008 13:14 schreef weasel85 het volgende:
DA: "Ja, als u de tumor weg wilt hebben moeten we alle tepels verwijderen."
Ik: "Nee laat maar zitten."
Ongelovelijk he
tumor = kanker.quote:Op maandag 15 september 2008 13:19 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Ze heeft er geen last van of iets dergelijks. Huppelt vrolijk rond, loopt normaal, ziet er levendig uit.Gewoon lekker laten zitten dan.
Ja, ga dadelijk even rondbellen naar dierenartsen zodat ik de prijzen kan gaan vergelijken.
Belachelijk, hier heb ik geen andere woorden voor!quote:Op maandag 15 september 2008 13:14 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Nou... ik ontdekte dus zo'n 2 jaar geleden een bobbeltje in een van de tepels van mijn honden. Ging naar de DA, en vroeg om een biopsie. Prima, of ik even 150 wilde neertellen. Natuurlijk gewoon gedaan, blijkt het een kwaadaardig tumor te zijn ( wat inmiddels groot is geworden.)
DA: "Ja, als u de tumor weg wilt hebben moeten we alle tepels verwijderen."
Ik: "Nee laat maar zitten."
Ongelovelijk he
Jij ziet je eigen hond met 0 van de 9 tepels rondlopen? Nou, ik heb er goed over nagedacht, en de DA zei erbij dat de kans er is dat de hond er last van kan hebben.quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 15 september 2008 13:20 schreef longinus het volgende:
Tarieven zijn ook erg duur tegenwoordig, maar ook de dierenarts wil in een mooie auto rijden een een goede woning hebben.
Vaak hebben ze zoor elke handeling een tarief, daar het vroeger ging om de tijd die je er was + medicijnen en zo.
gewoon rondshoppen, er zijn vast meerdere dierenartsen in de buurt.
Liever 0 tepels dan kanker. En denk je niet dat de hond ook van de kanker last kan hebben?quote:Op maandag 15 september 2008 @ 13:28 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Jij ziet je eigen hond met 0 van de 9 tepels rondlopen? Nou, ik heb er goed over nagedacht, en de DA zei erbij dat de kans er is dat de hond er last van kan hebben.Ja, dan is mijn keuze zo gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |