abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61641761
Beste mensen,

Op 14 december 2008 loopt mijn abonnement (T-Mobile Relax 200) van mijn mobiele telefoon af. Echter, gisteren was het zondag en kon ik niet opzeggen. Nu zag op gsmtopdeal.nl een aanbieding staan die ik graag wil bestellen. Echter, wanneer de bezorging is afgehandeld en het krabbeltje staat, kunnen zijn pas voor mij opzeggen. Dit zou dus zijn op 19 september (en dus +3 maand = 5 dagen te laat). Bovendien zou ik dan (hoe belachelijk het ook klinkt, want het is nb. van T-Mobile) een nieuwe simkaart krijgen. Nu vraag ik mij af, gaat dit niet voor problemen zorgen, want ben ik nu geen 5 dagen onbereikbaar?

Iemand ervaringen mee?

Alvast heel hartelijk dank voor reacties!
pi_61643209
Je abbo loopt zonder verplichtingen automatisch door en volgens mij is dat zonder opzeg termijn/periode.
Dus afaik moet het goed gaan maar met derden erbij is dat sowieso altijd maar even afwachten. en ik kreeg geen nieuwe sim...
pi_61643303
hmm ok.. maar jij kreeg dus geen sim en jij hebt ook via gsmtopdeal.nl besteld destijds?
pi_61643983
De opzegtermijn geldt alleen als je wil overstappen naar een andere provider. Verlengen kan je in de laatste 3 maanden pas doen, je kan het ook een half jaar later doen dat maakt niet uit. Een nieuwe sim kaart krijgen is geen probleem, je moet dan aangeven dat je nummerbehoud wil. Je kan dan je oude simkaart gewoon blijven gebruiken tot het overgezet is naar je nieuwe kaart, je hoeft hem dan alleen om te wisselen en alles werkt weer.
Powered by JanetjeŽ
  maandag 15 september 2008 @ 13:51:00 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61644006
Gewoon zelf opzeggen. Dan krijg je een brief wanneer je van het netwerk gegooit gaat worden. Dan een paar dagen voor die datum je nieuwe telefoon kopen. Hou wel rekening met nummerbehoud.
  maandag 15 september 2008 @ 13:51:41 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61644024
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
De opzegtermijn geldt alleen als je wil overstappen naar een andere provider. Verlengen kan je in de laatste 3 maanden pas doen, je kan het ook een half jaar later doen dat maakt niet uit. Een nieuwe sim kaart krijgen is geen probleem, je moet dan aangeven dat je nummerbehoud wil. Je kan dan je oude simkaart gewoon blijven gebruiken tot het overgezet is naar je nieuwe kaart, je hoeft hem dan alleen om te wisselen en alles werkt weer.
Bij verlengen heb je zelden goede aanbiedingen.
pi_61644085
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bij verlengen heb je zelden goede aanbiedingen.
Dat is gek, ik krijg juist beter aanbiedingen bij verlenging. Ze willen me immers als klant houden.
Powered by JanetjeŽ
  maandag 15 september 2008 @ 14:26:55 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61644944
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Dat is gek, ik krijg juist beter aanbiedingen bij verlenging. Ze willen me immers als klant houden.
Nee hoor, kijk maar eens goed op de sites van goedkope telefoonwinkels (2call, gsmtrack etc.)
  maandag 15 september 2008 @ 14:27:50 #9
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_61644972
Ik krijg bij t-mobile ook een beter bod omdat ik er al een tijd lang klant ben.
pi_61645178
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Mijn pa heeft een tijdje terug nog een verlenging gedaan, hij kreeg zijn toestel goedkoper dan bij welke webshop dan ook. Webshops zijn immers niet altijd goedkoper bij verlenging, bij een nieuwe abonnement wel.
Powered by JanetjeŽ
  maandag 15 september 2008 @ 14:35:55 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61645250
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Mijn pa heeft een tijdje terug nog een verlenging gedaan, hij kreeg zijn toestel goedkoper dan bij welke webshop dan ook. Webshops zijn immers niet altijd goedkoper bij verlenging, bij een nieuwe abonnement wel.
Ik heb nog nooit een betere aanbieding bij een verlenging gehad. Ik bedoel dan de aanbieding van, pak hem beet, Vodafone zelf.
pi_61645354
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef leolinedance het volgende:
Gewoon zelf opzeggen. Dan krijg je een brief wanneer je van het netwerk gegooit gaat worden. Dan een paar dagen voor die datum je nieuwe telefoon kopen. Hou wel rekening met nummerbehoud.
Je kunt je nummer toch niet behouden als je zelf opzegt?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61645715
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een betere aanbieding bij een verlenging gehad. Ik bedoel dan de aanbieding van, pak hem beet, Vodafone zelf.
Dan ben je waarschijnlijk als klant niet interessant genoeg of Vodafone is kut. Bij T-Mobile word je opgebeld vlak voor het einde van je contractsperiode, zij doen je dan een aanbieding.
Powered by JanetjeŽ
pi_61645734
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Je moet ook heel niet opzeggen maar verlengen, dan voorkom je problemen.
Powered by JanetjeŽ
pi_61645803
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:53 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Je moet ook heel niet opzeggen maar verlengen, dan voorkom je problemen.
Ja dat bedoel ik, omdat leolinedance hierboven zegt dat je moet opzeggen. Dat kun je wel doen, maar dan kun je niet je nummer houden.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61645846
Mij deed Vodafone ook een waardeloze aanbieding, maar ik had toch al een andere provider op het oog. Mijn vriend heeft ze zelf gebeld, hij zat in het buitenland toen zijn contract afliep en heeft nu weer zijn oude abonnementsvorm (7.50/maand), een vorm die ze eigenlijk niet meer aanbieden.
pi_61647578
Dan zeg je toch gewoon op per 19 december?

Ik snap je probleem niet zo eerlijk gezegd.
So we just called him Fred too
  maandag 15 september 2008 @ 16:54:14 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61649438
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jawel.

En doe maar allemaal lekker wat je zelf wilt. Ik weet 100% zeker dat ik ieder jaar de beste aanbieding heb zonder te verlengen. Kijk nu op gsmtrack.nl en vergelijk het een en ander. Dan zie je het al. En ik bel echt wel genoeg om een redelijke aanbieding te kunnen krijgen hoor maar die zijn altijd waardeloos, in ieder geval bij Vodafone, T-Mobile en Debitel ( ). En trouwens ook helemaal niet per klant aangepast. Iedereen krijgt dezelfde aanbieding.

@ Dubbeldrank:

Noem jouw aanbieding rechtstreeks van de provider eens op dan?

[ Bericht 26% gewijzigd door leolinedance op 15-09-2008 17:03:22 ]
pi_61650515
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jawel.

En doe maar allemaal lekker wat je zelf wilt. Ik weet 100% zeker dat ik ieder jaar de beste aanbieding heb zonder te verlengen. Kijk nu op gsmtrack.nl en vergelijk het een en ander. Dan zie je het al. En ik bel echt wel genoeg om een redelijke aanbieding te kunnen krijgen hoor maar die zijn altijd waardeloos, in ieder geval bij Vodafone, T-Mobile en Debitel ( ). En trouwens ook helemaal niet per klant aangepast. Iedereen krijgt dezelfde aanbieding.

@ Dubbeldrank:

Noem jouw aanbieding rechtstreeks van de provider eens op dan?
Ik weet even niet het type uit m'n hoofd aangezien het niet mijn verlenging was maar van mijn vader, het was iig een HTC met GPS voor 30 Euro bij een 1-jarig abonnement. Ik heb destijds alle grote webshops bekeken, er was er geen een die voor die prijs kon leveren, daarom was het ook een goede deal.

-edit-
Een HTC P3300 branded door T-Mobile meen ik.