Ow joh, ben ik ook een keer geweest. Op zich wel een aardige tent.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:42 schreef Digiwave het volgende:
Vrijdag Josh & Wesz @ Q-nation Breda. Yes eindelijk zie ik hun live!
![]()
VIPS voor scantraxx zijn al weg ... en QrimeTime is een goede optie voor oud&nieuwquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ga naar scantrax of qrimetime, niet snel uitverkocht en kwalitatief nog beter ook.
Met camera's op de wc.........quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow joh, ben ik ook een keer geweest. Op zich wel een aardige tent.
scantraxx gaat niet lukken dan heb ik wat anders , qrimetime ga ik ook heen .quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ga naar scantrax of qrimetime, niet snel uitverkocht en kwalitatief nog beter ook.
Zie ik idd vaker, maar geloof nooit dat daar een hennie continu naar zit te kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:13 schreef Sethje het volgende:
Met camera's op de wc.........
hahaha mooie baan als je constant de plee's zit te bekyken pfffffquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zie ik idd vaker, maar geloof nooit dat daar een hennie continu naar zit te kijken.
Zal eerder voor na een vechtpartij/vernieling zijn, denk ik.
Scantraxx ga ik zeker heenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nou blijkbaar wel..anders had ik die nacht in de cel niet erbij gekregen denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:33 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zie ik idd vaker, maar geloof nooit dat daar een hennie continu naar zit te kijken.
Zal eerder voor na een vechtpartij/vernieling zijn, denk ik.
wolla billa? En gesnaaid en eruit gezet en de politie erbij gehaald?quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef Sethje het volgende:
Nou blijkbaar wel..anders had ik die nacht in de cel niet erbij gekregen denk ik
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:05 schreef JortK het volgende:
MET SLA!
ja vandaar is de q een no-go area voor mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:04 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
wolla billa? En gesnaaid en eruit gezet en de politie erbij gehaald?
Was 'n minder avondje dan!
Sethje, vertel?!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja vandaar is de q een no-go area voor mij
Is al in december '07 gebeurd...quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Sethje, vertel?!!heb denk ik ff flink wat gemist
als dit geen flauwe reactie is op mijn post, heb ik interesse!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:46 schreef kollie het volgende:
Twee kaarten voor Qlimax te koop, tegen kostprijs.
keejquote:
Nope, met mijn creditcard zijn zaterdag 2 kaarten voor Qlimax gekocht. Blijkt nu dat het feest niet door kan gaan, vandaar. En ik dacht, ik probeer ze eerst hier kwijt te raken. Altijd mooi om mede-fokkers blij te makenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als dit geen flauwe reactie is op mijn post, heb ik interesse!
bij deze, ik heb interesse voor beide kaartjesquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef kollie het volgende:
[..]
Nope, met mijn creditcard zijn zaterdag 2 kaarten voor Qlimax gekocht. Blijkt nu dat het feest niet door kan gaan, vandaar. En ik dacht, ik probeer ze eerst hier kwijt te raken. Altijd mooi om mede-fokkers blij te makenDat lijkt te lukken.
deal! zie pm.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze, ik heb interesse voor beide kaartjes(zie PM)
Er tegenover zit een cafe waar het wel weer prima kanquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja vandaar is de q een no-go area voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |