Jobim, The Real book.quote:Op maandag 15 september 2008 15:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Jazzgitaartje, G., jazzgitaartje..
[ afbeelding ].
Goed, gister terug gekomen. Lekkere drie weken gehad.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Ha! Z! Hoe vaart ghij?
Ja, was alles naar wens? Drie weken is wel tof.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:36 schreef Z het volgende:
[..]
Goed, gister terug gekomen. Lekkere drie weken gehad.
Ik heb met Sophie van der Stap vroeger in werkgroepen gezeten, samen opdrachten gemaakt en haar ooit van m'n bagagedrager laten vallen, maar ik heb het boek nooit durven lezen (terwijl ik het wel ooit gekregne heb van iemand).quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef Z het volgende:
Sardinië. Heb niet veel bijzonders gegeten, alleen maar zelf gekookt. Leuk is wel dat, waar wij kabeljauw in van die Iglo diepvriespakjes hebben, zij Merluzzo (Heek) hebben, veel lekkerder natuurlijk. Veel tijdschriften gelezen, en Dimitri Verhulst, Kafka, een slecht vertaalde thriller, Sophie van der Stap (niks an) en Boy With the Striped Pyjama's (mwah).
Hij stond al op m'n to do list, en nu helemaal.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Z het volgende:
Ik heb de helaasheid der dingen gelezen en die vond ik leuk. M'n vrouw () vond het wel een beetje een mannenboek, veel sterke verhalen en een hoop bier.
Ik vond 'm ook erg leuk. Als coureur die wel eens een pintje pakt, zul je 't vast waarderen.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij stond al op m'n to do list, en nu helemaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |