Tom Lanoye was allesbehalve saai. Man, wat kan die man goed iets voordragen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:56 schreef zodiakk het volgende:
Wat een oersaai festival lijkt me dat.
Nee, maar ik heb juist een afspraak gemaakt om te gaan, ergens in oktober. In de herfstvakantie.quote:Op maandag 22 september 2008 14:20 schreef Gellius het volgende:
Mane, ben jij al naar die Israelstentoonstelling in het Gemeentemseum geweest?
Onderwerpen.quote:Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef Phedre77 het volgende:
Je kan maken van een boekclubje wat je ervan wilt maken. Alhoewel. Is best lastig van de grond te krijgen vaak.
Maar dit is bijna een onderwerp...
quote:Op zondag 21 september 2008 23:18 schreef ShadyLane het volgende:
Ik voel me toch altijd het beste als ik samen met mensen ben die alles eigenlijk ook dieptriest vinden en dan besluiten dat we juist daarom maar zoveel mogelijk lol moeten maken
Dat is in ieder geval goed om te horen, maar het lijkt me nog steeds saai. Ik kies liever voor het TodaysArt festival.quote:Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef mane het volgende:
Tom Lanoye was allesbehalve saai. Man, wat kan die man goed iets voordragen.
Ha, leuk. Een topic over Vestdijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:25 schreef Mainport het volgende:
Ik heb een mooi topic geopend, maar hij heeft tientallen minder reacties dan de NS Publieksprijs.
AKO Literatuurprijs
Ja, daar ben ik natuurlijk ook bij!quote:Op maandag 22 september 2008 19:32 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval goed om te horen, maar het lijkt me nog steeds saai. Ik kies liever voor het TodaysArt festival.
En dan rest hen slechts nog het verzorgen van een sfeervol haardvuur voor je.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Gellius het volgende:
Meer vermoeidheid. Als die frisse, nieuwe usertjes nu nog even een kussen opklopten, het voetenbadje klaarzetten, een borrel inschonken en het eten kookten was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |