Ik ben afgelopen weekeinde naar Stockholm geweest. Gewoon, om een biertje te drinken.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Thisbe het volgende:
New York, ik had er meer van verwacht. Maar het was voornamelijk herrie, slechtgeklede mensen op straat, en onoverzichtelijk.
Dat in het Metropolitan een vrouwtje de schilderijen stond te soppen maakte het er niet beter op.
De Kailash is een mooie, sacrale Berg die mooi is in elk licht. Bovendien onbeklimbaar, heilig, eeuwig:quote:Op donderdag 18 september 2008 20:00 schreef Gellius het volgende:
Wat maakt een berg mooi? De reis die je afgelegd hebt om hem te zien? (Dan is alles mooi waar je voor moet reizen) Het licht dat erop schijnt? (dan kan iedere berg zowel mooi als lelijk zijn, afhankelijk van het weer) De koele statistieken van de berg? (Ik twijfel hier).
Sinds wanneer? En waarom staat dat niet op de kalender?quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:16 schreef JAM het volgende:
Zingen godverdomme, zingen. Ik ben jarig. Grmbl..
Ach, je bent nog geeneens dertig, aansteller.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:16 schreef JAM het volgende:
Zingen godverdomme, zingen. Ik ben jarig. Grmbl..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |