abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 november 1999 @ 23:19:00 #1
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_223146
Nieuwe ronde.....hoe eng is Willem.
Aangezien het tweede deel in eerste instantie niet zo lekker liep en ik niet veel tijd had, was ik er niet snel genoeg achter dat die topic na een aantal dagen toch vol zat, we zijn dus nog niet uitgepraat over de engheid van Willem...

Laten we luchtig beginnen:

Waarom heeft Willem 1 hersencel meer dan een ?
Anders schijt hij de hele keuken onder.

En nu even serieus...zoals weathergirl al meldde wordt met de engheid van Willem niet zijn uiterlijk maar zijn gluiperigheid bedoeld (ook al is zijn uiterlijk ook niet om over naar huis te schrijven, maar who cares).

Willem is het engste persoontje wat er rondloopt in dat huis, maar ik ben benieuwd of hij wel wordt weggestemd als hij (eindelijk)wordt genomineerd. Bij FOK! zijn er nl. wel een hoop die hem even eng vinden als ik, maar in mijn nve (=non-virtual environment ) lijkt het wel of niemand zijn engheid ziet. Misschien zijn ze inmiddels zo aan hem gewend dat ze niet meer zien hoe achterbaks/gluiperig en seksistisch dat menneke is!!!!!!

Maar goed, a.u.b. uw aller mening hier posten...

Ik vind Willem eng, jij ook?
pi_223147
Arme Willem. Zie je dan niet dat ie zichzelf gewoon helemaal aan het kwijtraken is. Tessa probeerde hem op de video nog te vertellen dat ie zichzelf moest blijven, maar dat is heel wat makkelijker gezegd dan gedaan als je aan het wegglijden bent in een big brother huis.
  woensdag 24 november 1999 @ 02:43:00 #3
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_223148
We zijn op het punt gekomen dat in de hele underground Bart hype alles dat Willem doet en zegt tot in het belachelijke negatief wordt uitgelegd, waarlijk storend... Niets wordt er geschuwd om alles maar te kanaliseren in de Grote Vooropgezette Waarheid en dat is dat Willem een engerd is. Een ware heksenjacht... waar ik mij krachtig van distantieer.

[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 24 November 1999).]

pi_223149
Sheep, wil je echt juist kunnen oordelen, kijk dan naar de streams en neem alles wat VOO laat zien met een hele GROTE korrel zout.

VOO maakt en breekt bewoners. Door de aanleiding tot sommige dingen niet te laten zien lijkt iemand soms een onbeholpen lompe boerenlul terwijl diegene alleen maar (en misschien nog mild ook) reageert op een ander. Oordeel dus niet te makkelijk.

En wat engheid betreft: Elke bewoner heeft wel zoiets over zich heen hangen. Alleen met het voorgeschotelde beeld is amper te zeggen wie enger is als wie.
Probeer een beetje door VOO en de tv uitzendingen heen te prikken....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 24 november 1999 @ 11:49:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223150
He Perico,

Goed als je je ervan distancieert, houdt de discussie levend. Maar geef wel even argumenten waarom jij onze Supergluiperd zo'n fijne jongen vindt, anders hebben wij niets om op te reageren. En mocht jij Bart een balletje vinden, start gerust een topic waaarin je dat wil bespreken. Lijkt me leuk.
Ieder z'n favorieten...

woensdag 24 november 1999 @ 11:57:00 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223151
Sorry Casey maar moet men tegenwoordig allerlei argumenten boven tafel halen om aan te geven dat je iemand gewoon mag en geen supergluiperd vindt?????

Ik mag Willem, vind hem GEEN supergluiperd maar gewoon een mens die afentoe roddelt zoals iedereen dat doet. En dat houd de discussie levendig. Bovendien, op dit forum roddelt iedereen ook wat af zeg! Of gaan we tegenwoordig een mening geven verwarren met roddelen???

Als je je negatief over iemand uitlaat vind ik dat roddelen an daar maakt iedereen zich schuldig aan.

Zolang je er niemand echt bewust mee kwetst is er toch niets aan de hand?
Noudan, maak je dan niet zo druk.

Go Willem, Go Willem, Go Willem!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 24 november 1999 @ 12:27:00 #7
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223152
Hey Badgirl,

nee dat bedoelde ik helemaal niet zo. Iedereen mag volledig vinden wat hij of zij wil, ik net zo goed als Perico of als jij. Dat mag zeker ook volledig zonder argumenten zijn, alleen is het niet zo leuk om te reageren op een posting waar geen argumenten in staan. Een beetje leuke polemiek is alleen haalbaar als de deelnemers eraan ook argumenten geven voor wat ze vinden. Anders is het hoogst haalbare een welles-nietes discussie. Ik vind Willem eng, jij vindt hem leuk, en Tante Truus vindt helemaal niets. Mijn mail aan perico was dan ook alleen een uitnodiging om met iets te komen waar ik eventueel wel op zou kunnen reageren. Snappie? Nou niet meteen weer boos worden hé!

Groetjes, Casey.

woensdag 24 november 1999 @ 12:47:00 #8
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223153
Casey...moet ik hieruit opmaken dat je met mij geen discussie aan wilt gaan?

Maar je hebt gelijk, alleen reageerde ik nu fel omdat ik dat gezeik over Willempie zat ben en misschien ben ik dan wel een soort onrechtstrijder maar de beste man verdient steun in deze underdog positie (hier dan).
Altijd opkomen voor de zwakkeren....
(trouwens, Truus vindt Willem ook niet leuk -meer- )

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 24 november 1999 @ 13:01:00 #9
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223154
Hey Badgirl,

nou niet verdrietig worden, natuurlijk wil ik een discussie met je aangaan. Maar ik moet ook nog zoiets doen als afstuderen, en het schiet toch al totaal niet op met die klotescriptie van me. BB en Fokforum zorgen ervoor dat ik in het zicht van de haven nog een dropout word! Help!

Ik snap trouwens wel wat je bedoeld met dat underdog argument. Zo begin ik bijna Anouk weer leuk te vinden, gewoon omdat iedereen wer erg van der kotst. Maarja. Over Willem. Echte underdoggevoelens kan ik nog niet opwekken voor Willem, omdat ik toch bang ben dat hij bij teveel mensen nog een veel te warm plekje in het hart heeft. Ik zie hem toch nog steeds als een van de kanshebbers.
Waarom ik hem de winst niet gun? Omdat hij mi de enige is die poogt zich anders voor te doen dan hij is. Bart is een opschepper, maar buiten BB vast ook wel. Ruud is vast ook niet slimmer of minder in slechts één ding geinteresseerd dan hij zich voordoet, Mauries doet zich überhaubt niet voor Karin is binnen een buiten moeder en oud wijf no.1 en Anouk...ach die weet niet beter. Dan Willem. Toegegeven, hij is handiger dan Sabien, die haar lieve meisjes routine maar 2 week volhield en er toen keihard uitgeknalt werd. Maar ook is hij sneakier. Die verhalen van hou arm hij wel niet is, en dat hij ondanks zijn armoede toch alles aan zijn nog veel armere ouders gaat geven? En niet te vergeten aan zijn ex-vrouw? Braak. Daarom walg ik van hem: het proberen zich een rol aan te meten binnen het huisde psycholoog zei het ook, ik ben Keizer, kunnen jullie even bukken voor de nieuwe sterke man in het huis?) en het zich anders voordoen. Nee, een naar mannetje vind ik hem, een manipulator bovenste plank. Geef mijn stem maar aan Bart, ondanks al zijnonvolkomenheden heeft hij lekker schijt aan alles en iedereen (Ik nomineer Ruud-NB de enige die hem geloof ik nog nooit heeft genomindeerd!!! klasse!!! waarom? omdat ie scheten laat en al het eten opeet. Klasse, niets geen schijnheiligheid, lul maar in de rondte. ) Dat alles zie ik Kaiser Wilhelm I niet snel doen.

Nu ga ik weer even echt aan de studie!

donderdag 25 november 1999 @ 02:03:00 #10
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_223155
Ik wil toch eigenlijk wel pogen om n.a.v. Casey's oproep mijn lichte sympathie voor Willem te staven, al komen er merk ik een heleboel sentimenten aan te pas die niet rationeel te verklaren zijn. In het begin was hij echt de bescheidenheid zelve en dat heeft hem bijna zijn kop gekost, 5 nominaties had ie geloof ik aan zijn broek.
Maar toch, iedere dag de zo broodnodige maaltijd bereiden als extra... daarvoor alleen verdient ie wel een grote pluim, iemand anders is er ook gewoon niet eens toe in staat, en er zijn zat bewoners geweest (bianca, sabine, bart toch ook wel) die enigerlei surplus aan huishoudelijke activiteit (buiten brood bereiden) als de pest mijden.
Verder vond ik die jongleur actie met de waslijn grandioos en kan hij toch ook wel smakelijk vertellen, grappig imiteren en is hij vaak lekker positief in de weer met de bal met de andere mannen. Tsja, en dat opgeblazen segment van dat hem leiderscapaciteiten worden toegemeten... hij wil ruud heus niet verdringen, ze blijven maatjes en hij ziet zich echt niet als ayatollah nu, ik kan me ook goed voorstellen dat ik als overzichtsfreak ook een beetje structuur had aangebracht in de knutselvolgorde, al liet hij zich daar misschien ietsje te nadrukkelijk gelden. Klein detail.
Ik vind Willem niet stiekem, omdat hij het hart op de juiste plaats heeft zitten. Als jij goede wil toont en de bereidheid om er humoristisch ook iets van te maken, is hij een goede kameraad. Alleen als hij merkt dat je geen teamplayer bent maar altijd iets aan te merken hebt, of slinks snood iets tracht te bekokstoven m.a.w. nare trekjes vertoont, is hij ook niet te beroerd om consequent hier openlijk zijn afkeuring tegen over uit te spreken (Sabine).
Conclusie: 't is een goeie jongen met het hart op de juiste plaats en op zijn tong en hij is echt niet een manipulator met uitgekookte plannetjes. Bovenal is hij ook maar een mens...
  donderdag 25 november 1999 @ 09:38:00 #11
1070 doosje1
praatjes vullen geen gaatjes
pi_223156
Willem is gewoon een hele enge man, die op een super uitgekookte manier iedereen, die hem in de weg staat, eruit werkt. Dat hele briefjes gedoe was ronduit walgelijk. Aan de manier waarop hij iedereen aankijkt kan je al zien dat het een grote stiekemerd is en dat gezeik dat zijn ouders het niet breed hebben "zo lopen er nog duizenden AOWers rond in Nederland". Het grootste gedeelte van de generatie die in de 50er jaren geboren is heeft armoe gekend. Je wist het niet omdat iedereen in dezelfde situatie zat.
Geef mij maar Bart die tenminste als een normale knul reageert en zich lekker overal tegen afzet. Als je die grote bruine ogen ziet smelt je toch?

Wie niet waagt blijft maagd

donderdag 25 november 1999 @ 10:24:00 #12
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223157
Okee, daar gaan we weer.

Ik vind dat Perico gelijk heeft, ik kan er ook eigenlijk niet heel veel meer aan toevoegen.
Uiteraard is het zo dat niet iedereen hetzelfde over 1 persoon kan denken maar de negativiteit die over Willem verspreid wordt gaat wel heel ver.
het enige wat ik van Willem eng vond was dat "ooh wat ben ik toch een leider" gezeik van vandeweek.
Verder vind ik hem bijzonder sympathiek en precies wat Perico zei, hij doet in principe tegen iedereen aardig behalve tegen mensen die zelf niet aardig zijn.
Met zijn uiterlijk is niets mis, ik val persoonlijk ook niet op zijn type man maar hij is geen enge lelijkerd.
Bart daarentegen heeft een leuk koppie, een goed lichaam en eigenlik heeft ie qua uiterlijk geen reden tot klagen.
Alleen heeft Bart gewoon een naar karakter. Misschien moet er daarom een topic worden geopend "Hoe eng is Bart".
Bart probeert (al zegt ie van niet en doet ie het overkomen alsof ie zich afzet) continue iemand voor zich te winnen. Hoe heeft ie niet zitten roddelen over Mona, Bianca (oke dat doet ie nu wat openlijker), Maurice, Karin en Cyrille?
Vandeweek weer tegen Anouk "stelletje zeikerds" over de harde kern BB'ers.
HIJ is toch zeker de zeikerd??

En ja, dat iedereen dan alle woorden, blikken etc. van Willem zwaar afweegt t.o.v. een echte engerd, DAT gaat er bij mij niet in.

Willem Karin en Ruud moeten over blijven en wie van die drie wint maakt me niets uit want zij verdienen het alledrie.
Maar niet die sukkel.

(i know i know...ik heb echt een hekel aan hem)

Verder vinnik jullie allemaal errug gezellig hor !

pi_223158
Zupergluiperd Willem De Schijnheil die zichzelf als de huidige leider van de BB-bewoners beschouwt, had er in de eerste nominatieronde uitgestemd dienen te worden.
Waarschijnlijk doet de volgende kans hem weg te stemmen zich pas over een maand voor.

Hoe durft hij zichzelf overigens op zo'n plaatsvervangende schaamte opwekkende wijze
op de borst te slaan met opmerkingen als 'overal waar ik kom ben'k gewent 't voortouw te nemen' en 'het aannemen van een leidersrol, dat zit gewoon in je' etc.
Kijk Willem, of jij door een groep als leider wordt beschouwt ligt aan de manier waarop de groep tegen jou aankijkt en niet aan de manier waarop jij jezelf ziet. Dit is een overduidelijke discrepantie tussen het feitelijk zelf en een gewenst zelf, zoals de BBpsycholoog zou zeggen.

Wat mij betreft mag Willem De Schijnheilige Supergluiperd, met vertekend zelfbeeld, direct het BBhuis verlaten!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_223159
Ik haal hem toch maar weer naar boven, want het blijft actueel.

Zagen jullie Willem de gluipjurk smoezen tegen Bart over de nominaties....Hij wil nu graag Karien en Dries eruit hebben.

Op de vraag hoe eng is Willem moeten we echt nog steeds antwoorden: ONTZETTEND ENG!

Kapot is leuker
  donderdag 25 november 1999 @ 13:33:00 #15
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_223160
In den beginne vond ik Willem ook wel wat hebben. Dat gedraai tijdens het nomineren en de verhalen over zijn dochtertje en zijn scheiding waren zeker aandoenlijk. Zo langzamerhand begin ook ik hem steeds enger te vinden. OK, roddelen doen we allemaal wel eens, maar wat onze Willem presteert is botweg achterbaks! Die verhalen over hoe vreselijk het was om met Sabien samen te wonen.... Je kunt op een gegeven moment ook gewoon zeggen "Goed, we lagen elkaar blijkbaar niet, maar nu is ze weg en heb ik er dus niets meer mee te maken".
Over het gekoketteer met zijn "armoede" en zijn "leiderskwalieteiten" begin ik maar helemaal niet.
Het lijkt me geweldig om de blik in Willems ogen te zien als het Nederlands Publiek straks mag kiezen tussen hem en Bart en Willem z'n koffers mag gaan pakken.
Dag Willem!!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 25 november 1999 @ 16:09:00 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_223161
Ook ik had in eerste instantie niets tegen Willem, en eng is ie ook niet, maar o zo gevaarlijk. Hij weet net als een ringworm onderhuids te kruipen zonder dat je het merkt, en als je dan jeuk krijgt ben je gewoon te laat. Hoe haalt ie het in zijn hoofd om zich zelf "natuurlijk leiderschap" toe te dichten. Ik weet wel een goede weekopdracht voor de volgende week: Naai een paar rokjes voor Willem, want hij bemoeit zich ongevraagd overal mee, maar zo onderhuids dat het niet opvalt (althans voor de insiders in huis), maar waar je als je er wat verder vanaf staat (de kijkers) zo doorheen prikt. Ik moet toegeven dat het een harde dobber wordt voor de overblijvers als Willem er uit gaat, want idd, hij doet redelijk veel (al is dat laatste tijd wel meet met zijn handen in zijn zakken), en die arme zielen kunnen helaas geen Pizzalijn bellen. Om algemene gezondheidsredenen stel ik dan ook voor om Willem als op twee na laatste te laten vertrekken, zodat Ruud en Bart samen overblijven. Dan kan Bart gewoon lekker doorgaan met z'n heerlijk fijnzinnige scherpe opmerkingen (ik begin hem steeds meer te mogen) em Ruud is toch niet slim genoeg om ze te begrijpen, dus wordt er de laatste weken niemand meer gekwetst, en krijgt BB een Happy end.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 25 november 1999 @ 16:14:00 #17
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223162
Achteraf is natuurlijk makkelijk praten, maar we hebben een kans gehad bij de eerste nominatie-ronde en toen hebben we Martin eruit gestemd

Ik denk dat we nog een kans krijgen wanneer er vier over zijn en er nog één er uit moet. Dan gaan we gewoon met z'n allen lekker bellen en stemmen op Willem. Ik bel wel op mijn werk!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  donderdag 25 november 1999 @ 16:18:00 #18
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_223163
Natuurlijk, Perico en Badgirl, weet ik dat iedereen zijn goede en slechte kanten heeft. OOk weet ik dat ik geen tien minuten met een Karin in een huis zou kunnen zitten, en van een te ruime blootstelling aan Anouk zou ik wellicht een hele lelijke huidziekte kunnen overhouden (nee ik bedoel niet haar hand, ik krijg gewoon jeuk van haar). Maar het grote verschil tussen al deze mensen en Willem, is dat ik bij willem het gevoel heb dat hij me probeert te bespelen. Willem heeft doorlopend in zijn achterhoofd dat er camera's hangen en berekent al zijn acties met het idee:hoe maak ik het meeste kans op die 250.000. Iedere keer dat hij weer inmijn ogen een spelletje speelt, zoals toen met nomineren, of toen hij liep te bomen over die zielige arme ouders van hem, voel ik zijn warme tong mijn aarshaar bevochtigen. Natuurlijk kan ik het helemaal mis hebben, en kan het een supergeschikt figuur zijn. Maar de indruk die ik van hem krijg op dit vlak wordt wel steeds sterker. Verder vallen die grappen over zijn fuehrerschap etc niet al te serieus te nemen, zijn grappen en niets meer. Maar mijn overheersende gevoel,dat Wimpie als enige een heel duidelijke dubbele bodem heeft, wordt steeds sterker.
  donderdag 25 november 1999 @ 16:34:00 #19
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_223164
Gister hadden ik en mijn partner het nog over hem. We zagen in de aftiteling die ene scene van Willem: Het moment dat hij op springstok (voornalaatste weekopdracht) staat, al kauwgomkauwend en zonnebril op. Dan laat hij 1 hand los (kijk mam! Met zonder handen!).
Dat moment dus. Onze overpeinzingen hierover waren hetvolgende: Wij zien Willem dus in de plattelandskroeg staan met zijn brede-schouder-leren jack aan, zonnebril op het puntje van zijn neus, de kauwgom van de ene kant naar de andere kant van zijn mond rollend, af en toe die irritante kauwgom laten klappen en onwijs stoer glimlachen. Oftewel Willem op de macho-toer!
Eerlijk gezegd zal Willem misschien best een aardige gozer zijn, maar ik zou hem niet in mijn vriendengroep willen hebben. Bang dat als ik me omdraai, hij over me zal beginnen te roddelen. Hij heeft commentaar op alles en iedereen, maar durft het niet tegen de persoon zelf te zeggen.
En dat vind ik laf. Ik hou wel van confrontaties en die blijven gewoon uit. Hij durft het alleen als de 'geroddelde' geen weerwoord kan geven.
Voorbeeld: Ik had Sabien wel met een spandoek willen nomineren... Sabien was toen al weg.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:09:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223165
Oh oh oh oh oh oh oh.
Moet ik nu toch even voorzichtig mijn mening gaan herzien.
Ik wilde eerst namelijk niet geloven dat Willem serieus had gezegd voor de volgende nominatie Karin en Maurice op de lijst staan.
Nou kon dat van M me al niet zoveel schelen want daar heb ik niks mee en trouwens, wie wel.
Maar KARIN?????
Dus gisteren weer aan de buis gekluisterd, luisterend naar de herhaling of het vervolg van dat bewuste gesprek tussen Barf en wieWillum.
GATVERpielekes. Wat doet die nou?!
"Ik weet nu al wie ik de volgende keer ga nomineren hoor"
BAH BAH BAH.
Drie a-hoeraatjes voor wieWillum. Willem nogwel, of all people. Willem die ik hier al sinds het begin met heel mijn hart aan het verdedigen was als de zoveelste over hem werd gezegd. Willem, voor wie ik ruzie met fokkers heb geriskeerd. En niet dat ik Willem lekker vind hoor, maar ik vond hem tof en eerlijk. Maar niet meer na gisteren.
Uit zijn mond rolde de volgende genomineerde naam: Karin.

Mijn god, toch niet de lieftallig Karin???
Moeder der moeders Karin???
Lieve aardige verzorgende Karin???

Dus wel.
En daarom heeft Willem ook voor mij afgedaan.

Dus.

vrijdag 26 november 1999 @ 11:23:00 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_223166
Beste Badgirl

Ach, je ziet het, het is nooit te laat om tot inkeer te komen. Ik ben er ook achter dat zoals Doordevil schreef het ego van Willem niet in al die doosjes past. Zie mijn post hierboven. Willem is een onderhuids typje, en die zijn heeeeeeeeel gevaarlijk.....

Badgirl, volgens mij schuilt er best wel iets aardigs in je, try to develop it !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:26:00 #22
1201 tina
Fok!Member
pi_223167
Het is wel duidelijk dat er steeds meer mensen zijn die van Willem . De vraag is alleen: Wanneer durven de bewoners hem te nomineren??? Want zolang ze dat niet doen kunnen wij hem er ook niet massaal uit stemmen.
Greetz Tina

vrijdag 26 november 1999 @ 11:38:00 #23
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223168
Beste Buzzer,
En toch vind het jammer dat ik er zo laat pas achter ben gekomen. Ik ga nu bijna Ruudfan worden zo erg ben ik teleurgesteld in wieWillum.
En ja B, wieweet schuilt er iets aardigs in me maar als dat developed moet worden moet ik mijn naam veranderen.
Zeg het maar.

quote:
op 11-26-1999 om 11:23 AM schreef buzzer het volgende:
Badgirl, volgens mij schuilt er best wel iets aardigs in je, try to develop it !

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 26 November 1999).]

pi_223169
Ik kan het niet meer laten om me er mee te bemoeien. Ik verbaas me over de bereidheid te oordelen over andermans leven. Heeft iemand misschien wel eens bedacht dat Willems ouders inderdaad een heel krap aoweetje hebben? En dat Willem inderdaad helpt? Zijn we allemaal zo diep gezonken dat het triest is als je iets voor een ander wilt doen. Het lijkt in ieders ogen onmogelijk dat je iets voor een ander wilt doen. Dat doe je niet, dat zeg je alleen om iets te winnen. Ik denk dat dit soort denkbeelden meer zeggen over de schrijvers dan over Willem. In dit huis zit niemand waar ik erg van onder de indruk ben, maar om ze nu zo genadeloos te beschrijven gaat mij ook wat ver. Of is iedereen hier gewoon perfect. En dan moet mij ook nog wat van het hart of fokfavo Bart. Dit kinderlijke jongetje dat geteisterd word door de angst om ooit weer gepest te worden,door de angst dat iemand er achter zou komen dat ie helemaal niet stoer is, door de angst dat iemand er achter komt dat ie helemaal niet slim is. Die als een schoothondje achter S. aanliep, en helemaal cool was omdat hij toch eindelijk een mooie vrouw aan de haak had geslagen. Die alles uit de kast trekt om zichzelf te verbergen. Om maar niet geconfronteerd te worden met zijn zachte ware ik. Is dat een persoonlijkheid waar je van onder de indruk moet zijn? Ik hoop het niet.
  vrijdag 26 november 1999 @ 11:50:00 #25
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223170
Nee Krisz, ik in ieder geval niet.

Maar er zijn veel Bartlovers en niet alleen hier.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')