Laten we luchtig beginnen:
Waarom heeft Willem 1 hersencel meer dan een ?
Anders schijt hij de hele keuken onder.
En nu even serieus...zoals weathergirl al meldde wordt met de engheid van Willem niet zijn uiterlijk maar zijn gluiperigheid bedoeld (ook al is zijn uiterlijk ook niet om over naar huis te schrijven, maar who cares).
Willem is het engste persoontje wat er rondloopt in dat huis, maar ik ben benieuwd of hij wel wordt weggestemd als hij (eindelijk)wordt genomineerd. Bij FOK! zijn er nl. wel een hoop die hem even eng vinden als ik, maar in mijn nve (=non-virtual environment ) lijkt het wel of niemand zijn engheid ziet. Misschien zijn ze inmiddels zo aan hem gewend dat ze niet meer zien hoe achterbaks/gluiperig en seksistisch dat menneke is!!!!!!
Maar goed, a.u.b. uw aller mening hier posten...
[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 24 November 1999).]
VOO maakt en breekt bewoners. Door de aanleiding tot sommige dingen niet te laten zien lijkt iemand soms een onbeholpen lompe boerenlul terwijl diegene alleen maar (en misschien nog mild ook) reageert op een ander. Oordeel dus niet te makkelijk.
En wat engheid betreft: Elke bewoner heeft wel zoiets over zich heen hangen. Alleen met het voorgeschotelde beeld is amper te zeggen wie enger is als wie.
Probeer een beetje door VOO en de tv uitzendingen heen te prikken....
Goed als je je ervan distancieert, houdt de discussie levend. Maar geef wel even argumenten waarom jij onze Supergluiperd zo'n fijne jongen vindt, anders hebben wij niets om op te reageren. En mocht jij Bart een balletje vinden, start gerust een topic waaarin je dat wil bespreken. Lijkt me leuk.
Ieder z'n favorieten...
Ik mag Willem, vind hem GEEN supergluiperd maar gewoon een mens die afentoe roddelt zoals iedereen dat doet. En dat houd de discussie levendig. Bovendien, op dit forum roddelt iedereen ook wat af zeg! Of gaan we tegenwoordig een mening geven verwarren met roddelen???
Als je je negatief over iemand uitlaat vind ik dat roddelen an daar maakt iedereen zich schuldig aan.
Zolang je er niemand echt bewust mee kwetst is er toch niets aan de hand?
Noudan, maak je dan niet zo druk.
Go Willem, Go Willem, Go Willem!
nee dat bedoelde ik helemaal niet zo. Iedereen mag volledig vinden wat hij of zij wil, ik net zo goed als Perico of als jij. Dat mag zeker ook volledig zonder argumenten zijn, alleen is het niet zo leuk om te reageren op een posting waar geen argumenten in staan. Een beetje leuke polemiek is alleen haalbaar als de deelnemers eraan ook argumenten geven voor wat ze vinden. Anders is het hoogst haalbare een welles-nietes discussie. Ik vind Willem eng, jij vindt hem leuk, en Tante Truus vindt helemaal niets. Mijn mail aan perico was dan ook alleen een uitnodiging om met iets te komen waar ik eventueel wel op zou kunnen reageren. Snappie? Nou niet meteen weer boos worden hé!
Groetjes, Casey.
Maar je hebt gelijk, alleen reageerde ik nu fel omdat ik dat gezeik over Willempie zat ben en misschien ben ik dan wel een soort onrechtstrijder maar de beste man verdient steun in deze underdog positie (hier dan).
Altijd opkomen voor de zwakkeren....
(trouwens, Truus vindt Willem ook niet leuk -meer- )
nou niet verdrietig worden, natuurlijk wil ik een discussie met je aangaan. Maar ik moet ook nog zoiets doen als afstuderen, en het schiet toch al totaal niet op met die klotescriptie van me. BB en Fokforum zorgen ervoor dat ik in het zicht van de haven nog een dropout word! Help!
Ik snap trouwens wel wat je bedoeld met dat underdog argument. Zo begin ik bijna Anouk weer leuk te vinden, gewoon omdat iedereen wer erg van der kotst. Maarja. Over Willem. Echte underdoggevoelens kan ik nog niet opwekken voor Willem, omdat ik toch bang ben dat hij bij teveel mensen nog een veel te warm plekje in het hart heeft. Ik zie hem toch nog steeds als een van de kanshebbers.
Waarom ik hem de winst niet gun? Omdat hij mi de enige is die poogt zich anders voor te doen dan hij is. Bart is een opschepper, maar buiten BB vast ook wel. Ruud is vast ook niet slimmer of minder in slechts één ding geinteresseerd dan hij zich voordoet, Mauries doet zich überhaubt niet voor Karin is binnen een buiten moeder en oud wijf no.1 en Anouk...ach die weet niet beter. Dan Willem. Toegegeven, hij is handiger dan Sabien, die haar lieve meisjes routine maar 2 week volhield en er toen keihard uitgeknalt werd. Maar ook is hij sneakier. Die verhalen van hou arm hij wel niet is, en dat hij ondanks zijn armoede toch alles aan zijn nog veel armere ouders gaat geven? En niet te vergeten aan zijn ex-vrouw? Braak. Daarom walg ik van hem: het proberen zich een rol aan te meten binnen het huisde psycholoog zei het ook, ik ben Keizer, kunnen jullie even bukken voor de nieuwe sterke man in het huis?) en het zich anders voordoen. Nee, een naar mannetje vind ik hem, een manipulator bovenste plank. Geef mijn stem maar aan Bart, ondanks al zijnonvolkomenheden heeft hij lekker schijt aan alles en iedereen (Ik nomineer Ruud-NB de enige die hem geloof ik nog nooit heeft genomindeerd!!! klasse!!! waarom? omdat ie scheten laat en al het eten opeet. Klasse, niets geen schijnheiligheid, lul maar in de rondte. ) Dat alles zie ik Kaiser Wilhelm I niet snel doen.
Nu ga ik weer even echt aan de studie!
Ik vind dat Perico gelijk heeft, ik kan er ook eigenlijk niet heel veel meer aan toevoegen.
Uiteraard is het zo dat niet iedereen hetzelfde over 1 persoon kan denken maar de negativiteit die over Willem verspreid wordt gaat wel heel ver.
het enige wat ik van Willem eng vond was dat "ooh wat ben ik toch een leider" gezeik van vandeweek.
Verder vind ik hem bijzonder sympathiek en precies wat Perico zei, hij doet in principe tegen iedereen aardig behalve tegen mensen die zelf niet aardig zijn.
Met zijn uiterlijk is niets mis, ik val persoonlijk ook niet op zijn type man maar hij is geen enge lelijkerd.
Bart daarentegen heeft een leuk koppie, een goed lichaam en eigenlik heeft ie qua uiterlijk geen reden tot klagen.
Alleen heeft Bart gewoon een naar karakter. Misschien moet er daarom een topic worden geopend "Hoe eng is Bart".
Bart probeert (al zegt ie van niet en doet ie het overkomen alsof ie zich afzet) continue iemand voor zich te winnen. Hoe heeft ie niet zitten roddelen over Mona, Bianca (oke dat doet ie nu wat openlijker), Maurice, Karin en Cyrille?
Vandeweek weer tegen Anouk "stelletje zeikerds" over de harde kern BB'ers.
HIJ is toch zeker de zeikerd??
En ja, dat iedereen dan alle woorden, blikken etc. van Willem zwaar afweegt t.o.v. een echte engerd, DAT gaat er bij mij niet in.
Willem Karin en Ruud moeten over blijven en wie van die drie wint maakt me niets uit want zij verdienen het alledrie.
Maar niet die sukkel.
(i know i know...ik heb echt een hekel aan hem)
Verder vinnik jullie allemaal errug gezellig hor !
Hoe durft hij zichzelf overigens op zo'n plaatsvervangende schaamte opwekkende wijze
op de borst te slaan met opmerkingen als 'overal waar ik kom ben'k gewent 't voortouw te nemen' en 'het aannemen van een leidersrol, dat zit gewoon in je' etc.
Kijk Willem, of jij door een groep als leider wordt beschouwt ligt aan de manier waarop de groep tegen jou aankijkt en niet aan de manier waarop jij jezelf ziet. Dit is een overduidelijke discrepantie tussen het feitelijk zelf en een gewenst zelf, zoals de BBpsycholoog zou zeggen.
Wat mij betreft mag Willem De Schijnheilige Supergluiperd, met vertekend zelfbeeld, direct het BBhuis verlaten!
Zagen jullie Willem de gluipjurk smoezen tegen Bart over de nominaties....Hij wil nu graag Karien en Dries eruit hebben.
Op de vraag hoe eng is Willem moeten we echt nog steeds antwoorden: ONTZETTEND ENG!
Ik denk dat we nog een kans krijgen wanneer er vier over zijn en er nog één er uit moet. Dan gaan we gewoon met z'n allen lekker bellen en stemmen op Willem. Ik bel wel op mijn werk!
Mijn god, toch niet de lieftallig Karin???
Moeder der moeders Karin???
Lieve aardige verzorgende Karin???
Dus wel.
En daarom heeft Willem ook voor mij afgedaan.
Dus.
Ach, je ziet het, het is nooit te laat om tot inkeer te komen. Ik ben er ook achter dat zoals Doordevil schreef het ego van Willem niet in al die doosjes past. Zie mijn post hierboven. Willem is een onderhuids typje, en die zijn heeeeeeeeel gevaarlijk.....
Badgirl, volgens mij schuilt er best wel iets aardigs in je, try to develop it !
quote:
op 11-26-1999 om 11:23 AM schreef buzzer het volgende:
Badgirl, volgens mij schuilt er best wel iets aardigs in je, try to develop it !
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 26 November 1999).]
Maar er zijn veel Bartlovers en niet alleen hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |