glasvezel via @homequote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef SadKingBilly het volgende:
Sinds Tiscali is overgenomen heb ik dat ook, inclusief zogenaamd gratis bellen. Alleen, sinds ik in maart overgestapt ben kan ik niet meer zelf uitbellen (maar nog wel gebeld worden) en ondanks 30 euro verbellen met de veel te dure klantenservice is het nog steeds niet opgelost.
Verder ligt om de haverklap de verbinding eruit (let wel, bij breedband vind ik een keer per maand 24 uur om de haverklap, ik heb 8 jaar kabel van essent gehad en al die tijd maar drie keer storing), wordt er geknepen in usenet, PTP en ligt IRC er regelmatig uit.
Als je de klantenservice nodig hebt word je standaard een minuut of negen in de wacht gezet (altijd ongeveer even lang) met andere woorden, dan hebben ze de eerste euro's al binnen. Vervolgens krijg je een muts aan de telefoon aan wie je kunt horen dat ze sinds drie weken via een uitzendbureau aan die telefoon zit en geen benul heeft waar ik het over heb. En dat het haar geen ruk interesseert.
Oh, kon ik maar glasvezel krijgen via @home.. (niet dat die klantenservice zo geweldig is)
Eigenlijk precies het zelfde...buiten dat heb ik dan wel telefonisch contact gehad.quote:Op maandag 15 september 2008 08:01 schreef Klonk het volgende:
tevreden klant hier, telefonische klantenservice heb ik nog niet nodig gehad, per mail zijn ze erg snel, meestal binnen het uur,
mooie stabiele verbinding, echt helemaal niets te klagen (afgezien van het spuuglelijke modem dan, maar goed dat is mierenneukerij)
Traagheid van torrents ligt waarschijnlijk aan je modem. En Telfort heeft géén nieuwsserver. Het is niet voor niets een prijsvechter.quote:Op maandag 15 september 2008 @ 08:09 schreef splendor het volgende:
Verbinding is redelijk, ik zit gedwongen bij telfort sinds ze speedlinq hebben overgekomen. Daar nooit problemen gehad, en nu toch wel een paar keer per week een paar uur niet zo'n hele goeie verbinding. IRC bijvoorbeeld knalt er een paar keer per dag ook uit. En volgens mij knijpen ze p2p want als ik wat torrents aan heb, kan ik nauwelijks nog internetten, terwijl dit voorheen bij speedlinq geen probleem was.
De klantenservice heb ik gemengde gevoelens over. Een simpel vraagje over de downtime werd na 1 dag beantwoord, maar ik heb ze al diverse malen gemaild over het uit de lucht halen van de speedlinq newsserver en een eventueel alternatief, maar tot op heden wacht ik nog op antwoord. Laatste email is van bijna 2 maanden geleden inmiddels en de meeste recente van 2 weken terug.
2250/1024=2,2 dus dat is inderdaad tegen het absolute max aan... geen klagen zoquote:Op maandag 15 september 2008 15:38 schreef Nr.G het volgende:
Keek laatst ook wel verbaasd toen ik een hele tijd met 2250 kb/s zat te downloaden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |