Je hoeft niet te reageren seikertquote:Op maandag 15 september 2008 00:26 schreef Rekkie het volgende:
Kun je wellicht een samenvatting geven? Misschien in het Nederlands?
quote:Op maandag 15 september 2008 00:28 schreef ollie994 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren seikert
of je snapt niet dat het om fakers gaat die nog geen auto kunnen kopen omdat ze nog geen 18 zijn...xDquote:Op maandag 15 september 2008 00:29 schreef CasB het volgende:
Wees geen faker, koop een auto, pauper.
Precies,,, das dus ook precies mijn probleemquote:Op maandag 15 september 2008 00:33 schreef Froop het volgende:
Ik kan het nummerbord van een auto toch ook niet vanaf de stoep bekijken als ik er naast sta?
Ga dan fietsen, heb je ook geen gezeik met een nummerplaat.quote:Op maandag 15 september 2008 00:36 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
of je snapt niet dat het om fakers gaat die nog geen auto kunnen kopen omdat ze nog geen 18 zijn...xD
Je spelt het verkeerd, dat is zeker!quote:Op maandag 15 september 2008 00:37 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
Precies,,, das dus ook precies mijn probleem
Die pis nicht gaat mij een boeten geven om dat ie van af de rechter kant mijn kenteken niet kan zien
is toch dom of zie ik dat verkeerd?
En terecht, schroef dat ding gewoon op je achterspatbord, wannabe lowrider.quote:Op maandag 15 september 2008 00:24 schreef Aerox_project het volgende:
Godverdomme![]()
Gisteren een boete gekregen met de scooter omdat mn kenteken bij me veer zit
Nooit krijg ik er een boete voor maar nu kwam ik toevallig 2 van die blauwe newbie noobs die net zijn aan genomen bij de politie tegen op die trage teering scootertjes van hun
Ja meneer uw kenteken zit naast uw veer... zo kunnen wij wel van de linker kant en de achter kant uw kenteken lezen maar niet van de rechter kant
dus ik dacht...
teering leier, welke mongool gaat dan ook proberen van af de zij kant me faking kenteken te lezen:S
Leuk 40 euro boete..
is toch faking mijn probleem niet dat ze het niet kunnen lezen van af de zijkant?
Laatst ook.. motoragente stond op het fiets pad dus ik kom aan rijden en stop netjes voor het stoplicht
begint ze vet om me heen te draaien dus ik vraag... is er wat?
zegt ze: ja ik zag je kenteken niet van af de rechter kant meneer.. dus dacht ik dat u zonder kenteken reet
Jaaaa tuurlijk dacht ik... ik ga ook echt zonder kenteken precies voor een stoplicht wachten waar een motoragente staat
Politie af en toe...:/
Of je reageert gewoon niet als je niks nuttigs te zeggen heb gappie..xDquote:Op maandag 15 september 2008 00:40 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
En terecht, schroef dat ding gewoon op je achterspatbord, wannabe lowrider.
ja dat wee tik ook wel maar he tis domquote:Op maandag 15 september 2008 00:45 schreef swollywood het volgende:
Bij bromfietsen moet de kentekenplaat zijn aangebracht aan de achterzijde van de bromfiets op de daartoe bestemde plaats.
Bron: Regeling kentekens en kentekenplaten. Artikel 7.4
Dus is het jouw eigen schuld dat jij die boete hebt gekregen, ga dan ook niet huilen als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.quote:Op maandag 15 september 2008 00:53 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon niet als je niks nuttigs te zeggen heb gappie..xD
Het heeft niks te maken met low rider zijn.. mijn scooter heeft geen spatbord meer om dat dan simpel weg kk lelijk is..xD
En een kenteken naast me veer is veel mooier alleen is het echt dom dat ze een boete geven omdat ze het aan de rechter kan niet kennen lezen
Niemand uitgezonderd hoor, nee echt IEDEREENquote:Op maandag 15 september 2008 00:54 schreef Aerox_project het volgende:
reed iedereen met zn kenteken naast zn veer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |