abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66034445
Eindelijk weer begonnen, ik heb me de hele week verheugd op de eerste ep. Hij ging weer veel te snel voorbij.

Er zitten zeker wel wat interessante karakters in zoals Coach en Tyson.

Het is me alleen niet duidelijk hoe het nou zit met die immunity idols. Waren die nou alleen voor de eerste tribal council geldig? Misschien dat iemand volgende week meer clues krijgt ofzo.

Oh, "praying to the Pace-Gods to tell me what a pace is"
Spoilers!
pi_66042002
Volgens mij hadden ze de keus om wel of niet te gaan zoeken, en heeft Sierra dus géén aanwijzing genomen, en ik denk dat daarna ook de aanwijzing is weggenomen. Sandy kan dus wel doorgaan met zoeken. Al lijkt het me kansloos ....
quote:
A pace is variously defined in the American Heritage Dictionary (Fourth Edition) as:

- The modern version of the Roman pace, measuring five English feet. Also called geometric pace.
- Thirty inches at quick marching time or 36 at double time.
- Five Roman feet or 58.1 English inches, measured from the point at which the heel of one foot is raised to the point at which it is set down again after an intervening step by the other foot.
Als ze slim is, onderhandelt ze met iemand om haar te helpen. Maarja, vertrouwen bestaat niet in dit spel.

Ik ben héél benieuwd hoelang Coach (wat een rotnaam) zijn morele standpunt vast houdt

[ Bericht 17% gewijzigd door avonne op 13-02-2009 23:38:08 ]
pi_66047372
Coach is mijn favoriet

Sandy is DOM

Carolina had een irritant stemmetje
pi_66047378
Die Coach vind ik ook wel een leuk ersoon. tot nu toe de enige waarvoor ik root.

Die sandy is idd dom zeg

Wel vond ik de challenge beetje saai.. altijd die kut puzzels.. kunnen ze niks nieuws verzinnen
  zaterdag 14 februari 2009 @ 23:58:54 #130
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_66071238
Ik vond de challenge wel tof. Toffe seizoensopener, die weersomstandigheden worden nog leuk!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_66071444
Coach
En ligt het aan mij of hebben jullie ook een beetje het gevoel dat ze bepaalde soorten mensen opnieuw hebben gecast?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_66112693
Superknap van Sandy dat je binnen 3 minuten TV ongeveer 90% van de kijkers al een hekel aan je zullen hebben. Wat een irritant dom wijf. En dan blijft ze er nog in ook !

Niemand die ook op het idee komt dat ze helemaal niets heeft gedaan en elke keer uren afdwaalt omdat er wellicht een immunity-idol kan zijn .

Opening was wel gelijk een gave twist !
pi_66119386
Whooot survivor is weer begonnen
Sandy is dom vaag mens jammer dat ze er niet uit is...

Hopelijk gaat ze er deze week wel uit
pi_66128772
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

Niemand die ook op het idee komt dat ze helemaal niets heeft gedaan en elke keer uren afdwaalt omdat er wellicht een immunity-idol kan zijn .
jawel, het wordt specifiek door ze gezegd. Alleen ze maakte het wel een beetje goed door hard te werken. En natuurlijk had ze geluk dat Carolina door iedereen als irritant werd ervaren
  maandag 16 februari 2009 @ 19:24:36 #135
93709 Illyria
The blue bummer
pi_66130532
Hoort Jeff niet voor het bekendmaken van de stemming te vragen "wie de immunity idol heeft moet hem nu spelen"? Hij heeft er deze keer helemaal niets over gezegd, beetje vals!
  maandag 16 februari 2009 @ 21:52:13 #136
225913 qxp
/me confabuleert
pi_66138408
logisch, omdat nog maar 2 spelers van het bestaan afweten van de hidden immunity idol.
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_66211460
Zo heb de aflevering ook gezien. Moet zeggen wel een goed begin

Coach wordt al vanaf het begin af aan als grote favoriet neergezet en daardoor verwacht ik niet dat ie gaat winnen. Dat hebben ze in het verleden ook al gedaan met Yul en Earl, dus zullen ze denk ik niet nog een keer doen.

Aardige twist om meteen te stemmen. Kon me ook al niet voorstellen dat die 2 er meteen uitlagen, want er zijn maar 16 deelnemers dit seizoen.

Ik heb nog geen favoriet, maar denk dat het wel 1 van de mannen zal worden.
pi_66224057
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef trepper het volgende:

Aardige twist om meteen te stemmen. Kon me ook al niet voorstellen dat die 2 er meteen uitlagen, want er zijn maar 16 deelnemers dit seizoen.
In Survivor Palau is zoiets gebeurd. Waren ze er net en werden 2 groepen gevormd. Bleven er twee over die naar huis moesten. Knap kut, ben je er net een dag
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:27:39 #139
225913 qxp
/me confabuleert
pi_66244555
met het verschil dat ze in palau met 20 deelnemers begonnen, dan kun je eerder zoiets drastisch verwachten dan met 16 spelers.
pi_66250358
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef trepper het volgende:
Coach wordt al vanaf het begin af aan als grote favoriet neergezet en daardoor verwacht ik niet dat ie gaat winnen. Dat hebben ze in het verleden ook al gedaan met Yul en Earl, dus zullen ze denk ik niet nog een keer doen.
Dat had ik meer met Tyson (Tyrone? hoe die ook heet), met zijn hele "hihi, ik ben naakt" scène, die verder niets toevoegde.

Hup Sandy!
pi_66293361
Vorig seizoen was ik voor Sugar en nu ben ik voor Sierra.
Het vlees is zwak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66293540
Ik vind die coach dus echt twee keer niks. Jammer dat de ebony booby weg is. En die eerste spaanse booby ook.

Maar uiteindelijk ben ik toch voor de sergeant
A little bit hateful
pi_66296649
Ik weet echt nog niet voor wie ik ben. Ik vind die sergeant wel interessant denk ik maar die is nog amper in beeld geweest. Die naked dude heeft ook wel potentie (no pun intended!). En die jonge farmboy met z'n cityboy lover kan misschien ook nog wat zijn.
Oh en mevrouw NFL is ook wel sympathiek.
Spoilers!
pi_66298649
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet echt nog niet voor wie ik ben. Ik vind die sergeant wel interessant denk ik maar die is nog amper in beeld geweest. Die naked dude heeft ook wel potentie (no pun intended!). En die jonge farmboy met z'n cityboy lover kan misschien ook nog wat zijn.
Die 2 doen me teveel denken aan Brokeback Mountain.
Ook al heb ik die film nooit gezien
pi_66298956
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mevrouw NFL gaat dus nooit verkomen. Hoe stom om te vertellen dat dat je man is
Heb absoluut nog geen favoriet. Zal wel over een aflevering of 2 komen.
hmmmm....WAT???
pi_66303022
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Mevrouw NFL gaat dus nooit verkomen. Hoe stom om te vertellen dat dat je man is
Heb absoluut nog geen favoriet. Zal wel over een aflevering of 2 komen.
Nee, denk t ook niet. Maar ik vind t wel een leuk mens so far.
Spoilers!
pi_66303366
Ik vind Taj ook leuk, maar ze doet me net iets te veel aan Cirie (Vanuatu, Fan-vs-Favorits) denken. Misschien probeert ze die te imiteren, en dan vind ik haar minder oprecht. We zullen zien.

Candace vond ik ook leuk. Jammer dat ze eruit is.

Verder vind ik eigenlijk niemand leuk of interessant

Coach is een viezerik. Ik vraag me af of hij vaker met zijn handjes aan zijn voetbalsters heeft gezeten.
(zo, botte veroordeling is gedaan )
pi_66538363
Kijkt er nog iemand?

Nieuwe strategie doet zich voor: de loser van de groep houden ze erin.

Tyson en Brendan lachen zich een kriek om de megalomanie van Coach.

spoileralert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66543297
Ik vind nu al dat er interessante wendingen aan dit seizoen zitten.
Wel jammer dat die Jerry weg is, maar ik had toch niet het idee dat hij voor veel spektakel zou zorgen. En die Erinn gaat volgende week zo'n verschrikkelijke ruzie krijgen met Coach!

Ik heb een favoriet gekozen: Tyson

Leuk idee trouwens van Brendan, Taj en mogelijk nog 2 anderen. Ik hoop dat het lukt, ik zou ze wel naar de merge willen zien gaan.
Spoilers!
  zaterdag 28 februari 2009 @ 03:36:10 #150
225913 qxp
/me confabuleert
pi_66544793
"i love seeing people cry when you crush their dreams."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')