Als ze slim is, onderhandelt ze met iemand om haar te helpen. Maarja, vertrouwen bestaat niet in dit spel.quote:A pace is variously defined in the American Heritage Dictionary (Fourth Edition) as:
- The modern version of the Roman pace, measuring five English feet. Also called geometric pace.
- Thirty inches at quick marching time or 36 at double time.
- Five Roman feet or 58.1 English inches, measured from the point at which the heel of one foot is raised to the point at which it is set down again after an intervening step by the other foot.
jawel, het wordt specifiek door ze gezegd. Alleen ze maakte het wel een beetje goed door hard te werken. En natuurlijk had ze geluk dat Carolina door iedereen als irritant werd ervarenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niemand die ook op het idee komt dat ze helemaal niets heeft gedaan en elke keer uren afdwaalt omdat er wellicht een immunity-idol kan zijn.
In Survivor Palau is zoiets gebeurd. Waren ze er net en werden 2 groepen gevormd. Bleven er twee over die naar huis moesten. Knap kut, ben je er net een dagquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef trepper het volgende:
Aardige twist om meteen te stemmen. Kon me ook al niet voorstellen dat die 2 er meteen uitlagen, want er zijn maar 16 deelnemers dit seizoen.
Dat had ik meer met Tyson (Tyrone? hoe die ook heet), met zijn hele "hihi, ik ben naakt" scène, die verder niets toevoegde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:31 schreef trepper het volgende:
Coach wordt al vanaf het begin af aan als grote favoriet neergezet en daardoor verwacht ik niet dat ie gaat winnen. Dat hebben ze in het verleden ook al gedaan met Yul en Earl, dus zullen ze denk ik niet nog een keer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Die 2 doen me teveel denken aan Brokeback Mountain.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet echt nog niet voor wie ik ben. Ik vind die sergeant wel interessant denk ik maar die is nog amper in beeld geweest. Die naked dude heeft ook wel potentie (no pun intended!). En die jonge farmboy met z'n cityboy lover kan misschien ook nog wat zijn.
Oh en mevrouw NFL is ook wel sympathiek.
Mevrouw NFL gaat dus nooit verkomen. Hoe stom om te vertellen dat dat je man isquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet echt nog niet voor wie ik ben. Ik vind die sergeant wel interessant denk ik maar die is nog amper in beeld geweest. Die naked dude heeft ook wel potentie (no pun intended!). En die jonge farmboy met z'n cityboy lover kan misschien ook nog wat zijn.
Oh en mevrouw NFL is ook wel sympathiek.
Nee, denk t ook niet. Maar ik vind t wel een leuk mens so far.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:10 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Mevrouw NFL gaat dus nooit verkomen. Hoe stom om te vertellen dat dat je man is![]()
Heb absoluut nog geen favoriet. Zal wel over een aflevering of 2 komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |