Ja, ik had s16 ook al zien staan.. Vond dat seizoen na s7 pearl islands en s8 all stars toch wel het leukste survivor seizoen.. Maar dat kwam denk ik vooral omdat je al veel weet over de 'favorieten' uit vorige seizoenen.. Daarnaast was het concept om fans het op te laten nemen tegen de favorieten toch wel sterk (vooral met Erik--"OMG dude, it's Jeff Probst!")..
Ep6 was weer interessant trouwens.. Had wel verwacht dat Fang zou verliezen, maar niet dat ze Ace zouden wegstemmen.. Ik ben nou stiekem toch wel voor de alliance Sugar-Kenny.. Verbaasde me dat Ken Sugar wist om te praten.. Maarja, ze heeft ook alleen maar op exile island gezeten.. Met die immunity idol in haar bezit heeft die alliance van sugar toch wel kans van slagen.. Ligt eraan wanneer ze hem inzetten..
Bij de andere tribe was het wel logisch dat ze uiteindelijk Dan eruit stemden.. Fysiek toch behoorlijk sterk, en z'n loyaliteit is twijfelachtig.. Dat laatste geld ook voor susie, die Corinne wilde stemmen en dat tegen Corinne zelf zei.. Hoe dom kun je zijn?!
Maarja, ik zie die alliance van Marcus-Corinne-Charlie-(Randy)-(Bob) niet doorbroken worden.. Ik heb Randy en Bob tussen haakjes omdat die na de final 5 eruit gestemd gaan worden denk ik. Die andere 3 zijn namelijk originele Kota leden met Bob als buitenbeentje..
De merge in combinatie met de immunity idol van sugar en mogelijke nieuwe alliances volgende week zal misschien nog van invloed kunnen zijn, en zal dus het kijken waard zijn..
[ Bericht 2% gewijzigd door Sub_Zero op 03-11-2008 16:00:55 ]