abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62650522
Heb hem nog niet kunnen zien, die HD versie laat lang op zich wachten
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62650793
ja idd, ik kon me niet meer inhouden en heb maar op de 'old school' manier gekeken
:: Cold as ice ::
  zaterdag 1 november 2008 @ 00:29:38 #53
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_62853784
Jeff blogt hier btw over het seizoen:
http://popwatch.ew.com/popwatch/survivor/index.html
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_62857933
Leuk blog! Jaquie heeft denk ik echt geen zin om gezellig te doen bij de reunion show

Verder wel een leuke ep. Fijn dat we eindelijk weer wat van de gele tribe hebben gezien. En ook dat de vote dit keer wel spannend was. Wel jammer dat Ace weg is, die zorgde toch wel voor een hoop entertainment.
Spoilers!
pi_62890464
Ik ben nu heel seizoen 16 aan het kijken, wel erg leuk seizoen hoewel ik de ene tirbe niet echt vat. Ik vind het sowieso een stuk beter dan de Nederlandse expeditie robinson.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62898431
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef rene90 het volgende:
Ik ben nu heel seizoen 16 aan het kijken, wel erg leuk seizoen hoewel ik de ene tirbe niet echt vat. Ik vind het sowieso een stuk beter dan de Nederlandse expeditie robinson.
Waarom ga je in vredesnaam een all-stars seizoen kijken? Dan weet je toch al dingen over de eerdere seizoeken?

Gewoon lekker bij het begin beginnen zou ik zeggen

Edit: misschien is dit helemaal niet je eerste seizoen maar loop je gewoon een seizoen achter....
Spoilers!
pi_62899784
quote:
Op maandag 3 november 2008 00:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarom ga je in vredesnaam een all-stars seizoen kijken? Dan weet je toch al dingen over de eerdere seizoeken?

Gewoon lekker bij het begin beginnen zou ik zeggen

Edit: misschien is dit helemaal niet je eerste seizoen maar loop je gewoon een seizoen achter....
Omdat ik niet zoveel zin / tijd had om alle vorige 15 seizoenen ook te kijken, plus dat seizoen 16 in ze geheel op usenet stond als .avi dus was even ideaal.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62910000
Ja, ik had s16 ook al zien staan.. Vond dat seizoen na s7 pearl islands en s8 all stars toch wel het leukste survivor seizoen.. Maar dat kwam denk ik vooral omdat je al veel weet over de 'favorieten' uit vorige seizoenen.. Daarnaast was het concept om fans het op te laten nemen tegen de favorieten toch wel sterk (vooral met Erik--"OMG dude, it's Jeff Probst!")..

Ep6 was weer interessant trouwens.. Had wel verwacht dat Fang zou verliezen, maar niet dat ze Ace zouden wegstemmen.. Ik ben nou stiekem toch wel voor de alliance Sugar-Kenny.. Verbaasde me dat Ken Sugar wist om te praten.. Maarja, ze heeft ook alleen maar op exile island gezeten.. Met die immunity idol in haar bezit heeft die alliance van sugar toch wel kans van slagen.. Ligt eraan wanneer ze hem inzetten..

Bij de andere tribe was het wel logisch dat ze uiteindelijk Dan eruit stemden.. Fysiek toch behoorlijk sterk, en z'n loyaliteit is twijfelachtig.. Dat laatste geld ook voor susie, die Corinne wilde stemmen en dat tegen Corinne zelf zei.. Hoe dom kun je zijn?!

Maarja, ik zie die alliance van Marcus-Corinne-Charlie-(Randy)-(Bob) niet doorbroken worden.. Ik heb Randy en Bob tussen haakjes omdat die na de final 5 eruit gestemd gaan worden denk ik. Die andere 3 zijn namelijk originele Kota leden met Bob als buitenbeentje..

De merge in combinatie met de immunity idol van sugar en mogelijke nieuwe alliances volgende week zal misschien nog van invloed kunnen zijn, en zal dus het kijken waard zijn..

[ Bericht 2% gewijzigd door Sub_Zero op 03-11-2008 16:00:55 ]
:: Cold as ice ::
pi_63072728
Nog geen reacties over de geweldige stemming van de afgelopen aflevering? Eindelijk gebeurt er iets bijzonders.
  zondag 9 november 2008 @ 13:47:39 #60
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_63072785
Geen merge
Ik ben heel benieuwd wat ze gaan doen. ik gok dat ze pas bij de final 6 gaan mergen ofzo.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_63236957
Wow, gave stemming! Je kunt goed merken dat het nou echt allemaal anders gaat worden en ook een stuk spannender. Ik heb wel het vreemde voorgevoel dat Sugar of Randy gaat winnen. Al zou ik vooral van Randy niet weten hoe hij dat gaat doen.

Ik heb benieuwd hoe erg die hoe-heet-ze-ook-alweer uit de alliance van Marcus en zn vriendje gaat slijmen bij de rest volgende week. Er zijn dan alleen nog maar underdogs over.

Ik had trouwens echt het gevoel dat Sugar voor de andere partij zou kiezen en dus op Christel zou stemmen. Kenny enzo hadden het echt niet slim aangepakt. Ze hadden beter Sugar kunnen laten kiezen wie zij eruit wilde stemmen, daarmee trek je haar veel sneller over de streep.
Spoilers!
pi_63238701
Leuke aflevering.

Vond die Idol wat Bob maakte toch echt vet hoor! hoop dat hij iemand ermee kan faken..
En ugh toen Crystal als 1e die 4 votes kreeg wist ik gewoon al dat charlie weg was.. bah

Randy gaat lekker tekeer lijkt het volgende week, geweldig.
pi_63239999
Dit is echt de eerste keer in een boel seizoenen Expeditie Robinson/Survivor dat de alliance die ik het leukst vind ineens en masse wordt weggestemd. Ik vind het echt stom dat Marcus en Charlie weg zijn, ik vond ze erg tof.
Kenny is wel echt meesterlijk. Omdat hij zo'n ongeloofwaardige Survivor is (ik bedoel, een mager gamejochie, wie ziet dat nou gebeuren?) kan hij iedereen met gemak beïnvloeden.
De grote heldin van het spel is voor mij toch Sugar, hoe zij iedere keer weer de belangrijkste persoon in het spel is echt geweldig.
Nu maar hopen dat we volgende week een trio-eviction hebben met Randy , Crystal en Susie in één keer weg.
pi_63253081
Ik vind die kenny maar eng worden met zijn lange vingers en evil nagels. Dat sisteract van chrystal mag ook een beetje minder. Maar toch ben ik voor die allience
A little bit hateful
pi_63253253
Kenny is wel slim bezig vind ik. niemand ziet hem als een gevaar op het moment, lekker sneaky

Ik hoop dat Bob ver komt.. me enige favoriet dit seizoen.
  zondag 16 november 2008 @ 10:37:45 #66
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63257352
Ik ben al weken voor het clubje van Sugar, Crystal, Susie, Mattie en Kenny
Dus ben erg blij dat ze het zo goed doen.

En Randy is ook hilarisch. "BITCH!" bij het stemmen

Corinne, Charlie en Bob vind ik maar arrogant en suf dus blij dat ze een voor een geruimd worden.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63271774
Iemand is nu alle seizoenen van Survivor op usenet aan het seeden. Doe maar wat je wil met deze waardevolle informatie.
A little bit hateful
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:32:57 #68
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63409913
Dit was echt de grappigste aflevering ooit, ik heb van begin tot eind in een deuk gelegen

Sugar en Chrystal
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63420977
Omg, deze was echt hilarisch. Wat een verschrikkelijk debiel plan van Randy zeg, van alle kanten. Hij had zelfs nog de mogelijkheid om Matty aan zijn kant te krijgen en t was m nog gelukt ook als hij zijn mond even een minuutje had gehouden.

Deze komt hoog binnen in de blindsight top 10 van Survivor
Spoilers!
pi_63422329
Randy is een ongelofelijke domkop, kinderachtige piemel, maar toch vond ik het ergens wel zielig. Leek wel das experiment waar alle mensen dan heel evil zijn en nog na trappen terwijl iemand al down is.

Volgens mij wilde randy iedereen echt wel een koekje geven hoor. Dat sugar zo bitcherig was om zo'n halve peace offering niet wilde accepteren is haar probleem. Randy had het gewoon niet door moeten drukken.

Maar goed, waarschijnlijk ben ik de enige die dat vind (en bob waarschijnlijk ook, want hij voelde zich volgens mij wel schuldig, maar ja liever randy dan hemzelf natuurlijk)
A little bit hateful
pi_63440571
Sugar is echt koningin. Wat een briljante actie van d'r. WEER! Als zij niet wint ga ik nog huilen. Natuurlijk is ze gemeen, en dat met die koekjes was gewoon stom, maar Sugar doet het op zo'n briljante manier. Wij zijn het niet waardig om zoveel briljantheid van één persoon op onze TV's/computers te mogen aanschouwen.

Ik hoop dat C rinne het nog wel een paar weekjes volhoudt, ik vind haar zo tof.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:51:57 #72
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_63502204
Voor sassy negerinnenmomma Crystal heb ik ook een zwak. En Sugar mag met vlag en wimpel de Hall of Fame van tofste Survivors aller tijden in. Gezellig gesandwiched tussen Rupert en Yau-Man in.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_63505317
Ik vind het heerlijk dat de deelnemers zo ongegeneerd niet-aardig zijn.
Niks geen geslijm of gevlei, hup, gewoon bot

Kost ze natuurlijk wel stemmen (bij tribal council en bij de jury) maar het is zóveel leuker om te zien !!
pi_63530677
Ben maar eens begonnen met Survivor kijken na jarenlang Robinson fan te zijn.

Maar wat heeft Survivor te maken met surviven, want elke 3 dagen winnen ze weer dik veel eten ed. Vind dat echt jammer. Echte honger is daar niet bij. Ze zitten al ontiegelijk te zeuren dat ze geen eten hebben, maar tegelijkertijd zitten ze een ruime bak rijst te eten.

Rijst die in aanraking is gekomen met water gooien ze allemaal weg in zee, terwijl in Robinson ze rotte rijst zaten te eten en dat was de enige maaltijd die dag.
pi_63532938
Bij welk seizoen ben je McGiddes?
Vaak krijgen ze er nog wel spijt van als er eten weggegooid is trouwens.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')