Waarom ga je in vredesnaam een all-stars seizoen kijken? Dan weet je toch al dingen over de eerdere seizoeken?quote:Op zondag 2 november 2008 20:02 schreef rene90 het volgende:
Ik ben nu heel seizoen 16 aan het kijken, wel erg leuk seizoen hoewel ik de ene tirbe niet echt vat. Ik vind het sowieso een stuk beter dan de Nederlandse expeditie robinson.

Omdat ik niet zoveel zin / tijd had om alle vorige 15 seizoenen ook te kijken, plus dat seizoen 16 in ze geheel op usenet stond als .avi dus was even ideaal.quote:Op maandag 3 november 2008 00:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom ga je in vredesnaam een all-stars seizoen kijken? Dan weet je toch al dingen over de eerdere seizoeken?
Gewoon lekker bij het begin beginnen zou ik zeggen
Edit: misschien is dit helemaal niet je eerste seizoen maar loop je gewoon een seizoen achter....

Idd australian outback en africa waren echt geen voedsel paradijs als met de afleveringen met water en ozzyquote:Op woensdag 26 november 2008 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij welk seizoen ben je McGiddes?
Vaak krijgen ze er nog wel spijt van als er eten weggegooid is trouwens.

Dan ga ik die kijken. Degene die ik nu aan het kijken ben heeft niks te maken met survival. Die gasten eten nog meer dan ik thuisquote:Op woensdag 26 november 2008 12:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd australian outback en africa waren echt geen voedsel paradijs als met de afleveringen met water en ozzy

quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:30 schreef athlonkmf het volgende:
oh bah, deze week dus een herhalingsweek...

Met 5 survivors naar de finale maakt mij bang dat we weer terug gaan naar een final 3 (nadat bij fans vs faves ze eindelijk weer eens terug gestapt waren op final 2).quote:

Oh ja, dat is echt een van de mooiste Survivor-acties ever!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:54 schreef rene90 het volgende:
Zit nu in seizoen zeven op het eind. Die Johny Fairplay is wel prachtig bezig opzich. Die actie met ze oma die "overleden" is

Jury is bijna altijd kinderachtig. Vind het ook jammer dat ze vaak tegen iemand stemmen omdat ze hem niet mogen/hij (zij) hun eruit gestemd heeft ipv dat ze gewoon stemmen voor degene die het beste spel gespeeld heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 16:13 schreef Jnk18 het volgende:
En oh my god wat was die Jury toch een potje kinderachtig, vooral die Corinne

Joh ik snap dat niet hoor... die mensen hebben het volgens mij ngo steeds niet door dat het "maar" een spelletje is.. mja toen suzie de 1e 2 votes kreeg wist ik al dat bob ging winnen, die votes zijn altijd zo predictable bij survivorquote:Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Jury is bijna altijd kinderachtig. Vind het ook jammer dat ze vaak tegen iemand stemmen omdat ze hem niet mogen/hij (zij) hun eruit gestemd heeft ipv dat ze gewoon stemmen voor degene die het beste spel gespeeld heeft.
(vond trouwens dat Charlie een erg goede vraag had voor de dames. De antwoorden waren echt dramatisch...Sugar)
Corinne![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze daar wel maatregelen voor hebben genomen hoor. Wij zien niet wat er behind the scenes gebeurt he.quote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond het een fijn seizoen waarin elke allantie z'n hoogtepunt beleefde en vervolgens werd ingeruild voor een betere. ben ERG benieuwd wat Brazillie gaat brengen, zo te zien extreme weersomstandigheden.
Was ik de enige die NIET snapte dat de producers Bob de hut i/d fik liet steken? Straks brand dat hele bos af..errrr

quote:Survivor: Brazil is going to be very different from Gabon. A lot of likable people and a very differently played game. I think you are going to like it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |