abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62027803
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef kodama het volgende:

[..]

nee ze slapen echt op 3 meter van een olifant en er kan elk moment een krokodil uit dat water komen... jep.. sjoer
Whehe, ook een goed voorbeeld van hoe nep het allemaal is ja Die shots van een krokodil tussendoor als iemand het water in loopt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:50:28 #27
44906 merino
World of Sleepers
pi_62029097
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:03 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Whehe, ook een goed voorbeeld van hoe nep het allemaal is ja Die shots van een krokodil tussendoor als iemand het water in loopt.
ja maar dat is al sinds seizoen 1 zo.

Dat ze echt dieren importeren is wel erg nep zeg. Guatamala was tenminste nog echt ruig
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:50:48 #28
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62029104
Is in elk geval nu al leuker dan ER
pi_62031864
Eindelijk heb ik de aflevering ook gezien. Ik moet zeggen dat het mij in ieder geval niet tegenvalt tot nu toe.

Gekeken naar de eerste 2 afvallers, kan ik het er alleen maar mee eens zijn. Ongelofelijk dat er nog kandidaten bestaan zoals Michelle. DIe heeft echt 0,0 iets te zoeken in het spel. En dan nog verbaasd zijn ook dat je weg moet. Gillian heeft het ook niet echt slim aangepakt. Ze mag dan wel ouder zijn, maar als ze het respect had afgedwongen van haar medetribe leden had ze zeker nog wat langer erin gezeten.

Mijn favoriet tot nu toe is Randy. Geweldig hoe die gast van een afstandje toekijkt hoe de anderen maar wat aan het prutsen zijn. Hij is echt met een duidelijke strategie het spel in gekomen en dat kan ik alleen maar waarderen.

Die alliance of 4 lijkt me echt zo'n standaard alliance die dan weer redelijk ver komen, maar geen 1 van die 4 kandidaten boeit me tot nu toe. Ben overigens ook benieuwd hoe Ken the gamer het gaat doen. Vond het wel mooi hoe die bijna op z'n bek ging en de pen liet vallen bij tribal council
pi_62034142
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:50 schreef Darklight het volgende:
Is in elk geval nu al leuker dan ER
big surprise, Survivor is altijd al leuker dan ER geweest
hmmmm....WAT???
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:50:33 #31
8898 Darklight
pi_62101110
Niemand ep2 nog gezien? Download staat aan )
pi_62101341
Is er wel een, ik dacht dat het volgende week pas weer was?!
Spoilers!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:31:47 #33
8898 Darklight
pi_62101961
Survivor S17E02 HDTV XviD-GNARLY [eztv]
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:58:19 #34
225913 qxp
/me confabuleert
pi_62110415
Leuke aflevering! Stukken beter dan Expeditie Robinson.
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_62119000
Zojuist ook ep 2 gezien (in HD ), en deze was al iets beter dan de vorige..
Je kon eigenlijk de hele aflevering al aan zien komen dat geel de immunity challenge ging verliezen.. Alleen maar aandacht voor de alliances in die tribe en wie waarschijnlijk eruit gestemd gaat worden.. Is op zich wel interessant, maar het kwam mij iets te gemaakt over: Net of er een regisseur bij was en alles in scene was gezet.. Vooral dat stukje op het laatst waarbij Paloma haar 'laatste statement' ging maken en Ace bij Corinne zwart ging maken.. Vervolgens gaat Corinne twijfelen zodat de spanning getracht wordt erin te houden tot bij de uitslag van de tribal council.. Nou weet ik hoe de episodes van Survivor in elkaar steken (al vanaf S1) en dat dit bij de opzet van de serie hoort, maar nu valt het wel heel erg op, en spoilt eigenlijk een deel van de aflevering omdat je al precies weet hoe het gaat lopen..

Maarja, die alliance van Marcus gaat het lang houden denk ik, en ik verwacht dat geel de 'numbers' zal hebben bij de merge, dus ik denk dat Marcus of Corinne toch wel favoriet is om te winnen dit seizoen..
Die Gamer is denk ik ook wel slim van rood/Fang, een soort yau-man 2

Ik vond de immunity challenge leuk bedacht.. Ook nog nooit gezien in vorige seizoenen denk ik, wat bij sommige challenges helaas wel het geval is.. Ook leuk om Kelly eraf te zien glijden in het begin

Tot slot, Sugar vond ik deze episode ook sterk.. En zo'n 'sob-story' hoort gewoon in een Amerikaanse reality serie te zitten.. Die hidden immunity idol zou haar een voordeel maar tegelijkertijd ook een enorm nadeel kunnen opleveren.. Die Ace is sowieso niet te vertrouwen, dus die kan haar nog wel eens verlinken.. Hopelijk krijgt ze het op tijd door en zet ze hem op tijd in, en niet zoals James/Ozzy/Jason
:: Cold as ice ::
pi_62119947
Sub_Zero, in je eerste alinea schrijf je precies wat ik wilde gaan zeggen. Je ziet alleen maar gebekokstoof (is dat een woord? Vast niet!) binnen de gele tribe, dan weet je dus al wie er gaan verliezen. Erg jammer.

Wat ik ook al seizoenen lang vervelend vind is dat muziekje dat je hoort net voordat Jeff verteld wie eruit gestemd wordt. Ik wil liever bij elke stem in spanning zitten, maar helaas.

Verder is het toch weer ouderwets genieten hoor. Wel een beetje jammer dat het weer zo makkelijk is om de idol te vinden, maar vorige keer met een hele berg van die dingen was t eigenlijk ook best grappig.

En die Ace gaat inderdaad nog interessant worden. Waarschijnlijk beter dat hij er niet uitgestemd werd.

Oh ja, Sugar een pin-up model? Die is best wel chubby en ziet er nogal goedkoop uit. t Kan aan mij liggen hoor.
Spoilers!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 09:47:19 #37
8898 Darklight
pi_62122921
Die blonde op dat immunity eiiland kwam ook een beetje gemaakt over
pi_62187794
Aflevering ook weer gezien, Aardige aflevering. Mooi om de overwinningen van Fang te zien met daarin een hoofdrol voor mijn favoriet Kenny.

Leuk om te zien hoe geel een beetje in elkaar zit qua alliances. Ben benieuwd wat er gebeurd met Ace. Als de tribes snel geswitcht worden maakt ie wel een aardige kans denk ik. Anders vliegt ie er heel snel uit. Die Sugar vind ik trouwens redelijk irri, mag er van mij ook wel uit. Jammer dat ze de hidden immunity idol heeft. Hopelijk geeft ze hem aan Ace.
pi_62283333
Begin er steeds meer in te komen. Leuk dat ze nu al een switch doen, zag dat absoluut niet aan komen. Kota is wel erg sterk nu, zie Fang geen challenges meer winnen maar dat dacht ik ook na de eerste aflevering.

Kenny
een super beslissing om Kelly te kiezen omdat die te swingen is.
'and besides she's hot'

Stom alleen hoe Kelly het daarna bijna voor zichzelf verneukt. Lijkt me toch wel de goede beslissing om haar te houden, want Jackie, Ace en Sugar hadden zeker weten die idol gebruikt.
hmmmm....WAT???
pi_62289841
Was een leuke episode jah, maar die immunity challenge was me toch raar, die rode tribe deed niks bij die challenge, maybe express?
pi_62301474
Het is vreemd dat de nieuwe rode team eerst een uitstekende strategische move heeft gemaakt door Kelly te kiezen. Maar ze laten wel de ergste threat, Ace zitten...

Daarna zijn zij wel in de meerderheid en hebben de macht. OK, kans dat ze verliezen is groot, maar niet groter dan met de oude fang, en die hebben toch echt de 2e aflevering gewonnen.
pi_62447286
Nog even snel mijn reactie op S17e03..
Die tribe switch was toch wel erg vroeg dit jaar.. Ik vind die verdelingen van tribes toch wat oneerlijk.. Nu is het net zoals bij bijvoorbeeld S9 in Vanuatu waar de vrouwen- en mannentribe op een gegeven moment werd opgesplitst en er een verdeling kwam van 2 mannen tegenover 4 vrouwen (en 2 vrouwen tegenover 4 mannen), waar de mannen er dus een voor een uitgestemd werden.. Bij de samensmelting hadden de vrouwen vervolgens de numbers en werden de mannen er weer netjes een voor een uitgebonjourd (behalve Chris dan )..
Ik hoop dat we nu niet hetzelfde scenario gaan krijgen waarbij eerst alle oude Kota leden uit de nieuwe Fang tribe worden gestemd en vice versa.. Het zou echter wel interessant kunnen worden nu Sugar bij de Fang tribe zit en haar immunity idol gaat spelen tegen Fang..

lol trouwens toen Kenny Kelly koos (and she's hot)..

Het leek wel opzet van Fang om de immunity challenge te verliezen.. Werkelijk niemand ondernam actie (behalve Ace dan), en ik vond het een beetje raar dat ze vervolgens van Kelly zeiden dat ze niets deed.
Op zich wel slim om opzettelijk te verliezen, want zo kunnen ze de originele tribes weer meer in balans krijgen qua numbers.. Het was immers 8 tegen 7 in het voordeel van Kota, en nu weer 7-7..
Ook wel slim om Kelly erin te houden, want dit lijkt me toch wel de makkelijkste/snelste "swing-vote"..
Ik ben het trouwens eens met athlonkmf dat het dom is Ace erin te laten zitten;Hij is immers het gevaarlijkste, mocht hij het halen tot de samensmelting, bij challenges.. Daarnaast kan hij denk ik vrij goed mensen ompraten om in zijn alliance te komen.. Toch denk ik dat hij en Sugar eruit gestemd gaan worden..

Ik denk dat Kota vrij veel gaat winnen.. De tribe ziet er zowel fysiek als mentaal veel sterker uit..
Het wordt idd steeds interessanter.. Ben benieuwd naar de episode van vanavond/morgen..
pi_62458060
Weer een nieuwe aflevering! Morgen maar eens kijken denk ik.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62459056
Zojuist ep 4 gezien, en op zich vond ik het wel een leuke aflevering al was die scene met die olifant wel erg nep ogend..
Wel dom van de Fang tribe om GC eruit te stemmen.. Dit was denk ik hun enige kans de immunity idol van Sugar weg te spelen.. Nu staan ze gelijk in numbers met de Kota leden in hun tribe (3-3) en achter op de oude Kota tribe (7-6).. Dit is dus een vitale tactische zet, dat de hele Fang tribe op kan breken.. Het is toch GC's probleem dat hij niet zonder luxe en vriendjes thuis kan?! Uitgelezen kans om een goede tactische zet in het spel te doen..
Wel erg achterbaks van die nep-hardloopster om in Sugar's persoonlijke spullen te neuzen naar de immunity idol.. Aan de andere kant heeft het totaal geen nut gehad door vervolgens niet op Sugar te stemmen, des te meer ze nu zeker weten dat ze het heeft..

Ik zie nu eigenlijk niets anders gebeuren dan dat Kota de numbers met de samensmelting heeft en Marcus als hoofd van zijn alliance (en sterk in challenges) de meeste kans maakt op de hoofdprijs..

Het word nog wel interessant met die immunity idol, en het lijkt erop dat Ace hem weet los te peuteren van Sugar.. Ben benieuwd of zij nog bij de oude Kota tribe in de alliance gaan als ze de samensmelting halen..

[ Bericht 5% gewijzigd door Sub_Zero op 17-10-2008 20:30:06 ]
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:08:10 #45
225913 qxp
/me confabuleert
pi_62465824
damn wat is die "sugar" fake
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:12:03 #46
44906 merino
World of Sleepers
pi_62475023
Rood staat echt in alle vormen voor kansloos dit seizoen.
Ze hadden hier echt zo makkelijk de idol eruit kunnen halen. Ze geven het echt Sugar op een presenteerblaadje.

Enige echt leuke aan deze ep was Randy die tijdens de immunity challenge tegen Ace riep "freeze ace, freeze!!" en Ace die vervolgens ook echt stil ging staan daarna
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_62486422
Hele domme move inderdaad om Sugar niet weg te stemmen. Maar wel interessant voor de kijker!

Heb me ook kapotgelachen om dat stukje dat Ace nog echt ging freezen ook.

Het viel me wel op dat we sommige spelers gewoon nooit zien. Toen Jeff riep dat Corinne ging gooien met die rieten bal moest ik echt even nadenken over wie dat nou was.

Ik geloof trouwens wel dat die scene met de olifant echt was. Ik geloof ook niet dat er beesten worden ingevlogen.
Spoilers!
pi_62510782
Zo heb nu pas de aflevering gezien dat Jacquie is weggestemd. Maar redelijk vroege switch al na 2 afleveringen. Wel erg grappig dat "ranking the tribes". Zo kunnen beide teams eigenlijk de pikorde achterhalen, maar alleen fang ging daar goed mee om door Kelly te gebruiken als extra stem. Mooi ook dat Jacquie weg is gestemd, nu moet die "Onion alliance" al meteen op zoek naar een nieuwe. Randy is echt mijn favoriet, die gast speelt het spel op een hele relaxte manier. Hoop dat ie zich een beetje bij het oude Kota kan inlikken, dan kan ie nog ver komen.
pi_62511761
Ik vraag me echt af wat de casting mensen doen de laatste paar seizoenen.... het zal toch echt wat beter zijn als ze wat meer variatie in etnische groeperingen en intelligentie toevoegen...
pi_62650514
Zojuist episode 5 gezien, en die Fang tribe is toch wel 1 van de slechtste, meest irritantste en domste tribes ooit in survivor geschiedenis imo.. Die Ace met z'n nep accent en arrogantie, die nep-hardloopster Chrystal met haar boze uitstraling en domme geblaat, de enige die nog een beetje aanspreekt is Kenny.. Ik hoop en verwacht eenzelfde afgang als die tribe van stephenie en bobby jon in s10 waarbij hun tribe compleet werd weggeveegd en steph de laatste was van die tribe en er dus geen echte merge was..

De reward challenge zei eigenlijk wel genoeg; Ace die Kelly, Sugar en Kenny wegstuurd omdat ie denkt het wel ff met z'n 3en te klaren.. Hetzelfde gebeurde bij de immunity challenge waar hij z'n hele tribe wegstuurde bij het in elkaar zetten van de vlag en dacht het wel in z'n eentje te kunnen.. Ik blijf het irritant vinden dat Kelly door de regie steeds afgeschilderd wordt als slappeling ("Kelly is dragging", terwijl toen ze als eerste onder dat net door moest toch duidelijk te zien was dat ze zeker niet slap was en zich voor 100% inzette).. Ik denk dat de tribe haar vooral niet mocht door haar uitspraken. Dat kon je duidelijk zien bij de TC waar het ook overduidelijk was dat ze eruit gestemd zou gaan worden.

Die hele verhaallijn rond de immunity idol van sugar snap ik niet helemaal. Het is toch te stom voor woorden dat ze die aan Ace geeft?! Ok, ze is niet de allerslimste, maar dat ze zo dom is geloof ik niet.. Het lijkt wel gescript.. Wat zou het voor verschil maken dat Ace hem in z'n tas heeft, terwijl ze toch al weten dat zij hem heeft? Dat maakt de kans dat ze eruit wordt gestemd alleen maar groter..

En om sugar die gaat janken omdat zij steeds eten heeft op exile island en de rest van haar tribe niet.. Hoezo slecht geacteerd..
Verder deed me dat zweren op familieleden tussen matty en ace me aan twila denken in s9.. Ik denk namelijk dat ace zijn belofte niet gaat houden, wat hem duur kan komen te staan (als ze tot de merge komen)..

Ohja, en Chrystal die op een gegeven moment zei; Don't see my tears as a sign of weakness..
Nee joh, dat doen we ook niet. We weten toch al dat je zwak bent

[ Bericht 21% gewijzigd door Sub_Zero op 24-10-2008 19:44:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')