Nog even snel mijn reactie op S17e03..
Die tribe switch was toch wel erg vroeg dit jaar.. Ik vind die verdelingen van tribes toch wat oneerlijk.. Nu is het net zoals bij bijvoorbeeld S9 in Vanuatu waar de vrouwen- en mannentribe op een gegeven moment werd opgesplitst en er een verdeling kwam van 2 mannen tegenover 4 vrouwen (en 2 vrouwen tegenover 4 mannen), waar de mannen er dus een voor een uitgestemd werden.. Bij de samensmelting hadden de vrouwen vervolgens de numbers en werden de mannen er weer netjes een voor een uitgebonjourd (behalve Chris dan

)..
Ik hoop dat we nu niet hetzelfde scenario gaan krijgen waarbij eerst alle oude Kota leden uit de nieuwe Fang tribe worden gestemd en vice versa.. Het zou echter wel interessant kunnen worden nu Sugar bij de Fang tribe zit en haar immunity idol gaat spelen tegen Fang..
lol trouwens toen Kenny Kelly koos (and she's hot)..
Het leek wel opzet van Fang om de immunity challenge te verliezen.. Werkelijk niemand ondernam actie (behalve Ace dan), en ik vond het een beetje raar dat ze vervolgens van Kelly zeiden dat ze niets deed.
Op zich wel slim om opzettelijk te verliezen, want zo kunnen ze de originele tribes weer meer in balans krijgen qua numbers.. Het was immers 8 tegen 7 in het voordeel van Kota, en nu weer 7-7..
Ook wel slim om Kelly erin te houden, want dit lijkt me toch wel de makkelijkste/snelste "swing-vote"..
Ik ben het trouwens eens met athlonkmf dat het dom is Ace erin te laten zitten;Hij is immers het gevaarlijkste, mocht hij het halen tot de samensmelting, bij challenges.. Daarnaast kan hij denk ik vrij goed mensen ompraten om in zijn alliance te komen.. Toch denk ik dat hij en Sugar eruit gestemd gaan worden..
Ik denk dat Kota vrij veel gaat winnen.. De tribe ziet er zowel fysiek als mentaal veel sterker uit..
Het wordt idd steeds interessanter.. Ben benieuwd naar de episode van vanavond/morgen..