abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:02:01 #226
44906 merino
World of Sleepers
pi_72904174
Ik denk dat Russell er snel uitgaat. Die politieagente had dat echt mooi door met haar intuitie. Russel speelt het imo veel te snel en te overdadig. Al is zijn fysieke kracht natuurlijk iets wat hem nog 3 a 4 afleveringen erin kan houden

Marisa had natuurlijk geen schijn van kans door het op deze manier te spelen. Opzich kon ze ook weinig doen. Russel is een soort suicidebomber en zij is het eerste slachtoffer

Kan me nog niet echt iemand voor de geest halen waarvan ik denk dat die het ver gaat schoppen.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_72905707
Russel . Wat een kerel .

Hij heeft wel een hele toffe insteek, mooie strategie, maar hij speelt het natuurlijk echt hartstikke kut. Die overleeft het nog geen drie tribals op deze manier. Ook stom om het al zo snel zo te spelen, want je zal eerst challenges moeten winnen om je team sterk te houden. Elke keer naar tribal helpt jezelf ook zeker niet.

Ik vind verder die lange neger wel tof, die goed zwom en de leider van die tribe is ook wel prima volgens mij.
pi_72925937
Ik hoop dat die meiden de volgende aflevering al over hun 'geheime alliance' met Russel praten. En hem dan pas overneuken tijdens tribal. Dat hij compleet verbaasd is. Ik mocht hem meteen al niet, hij is me echt te agressief.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_72928701
Die Russel zit me al meteen dwars, wat een figuur. Gisteren in HD gedownloaded, erg mooi;)
pi_72957195
Dwight Howard

En de dumbass girl alliance

Nu al een tof seizoen!
pi_73099717
Wat een ergernis die Ben, hij is nog erger dan Russell
pi_73112459
Die Ben was inderdaad zwaar irritant, maar als er zo'n trashy puber mij even de les komt lezen zou ik ook enigzins over de zeik gaan. Wat een dom wijf joh, die Yasmin. Die gaat vast nog voor leuke discussie zorgen!
Spoilers!
pi_73119426
Wat een tof seizoen. Die Yasmin is ook knettergek. Russel met de idol . Briljant. Ben benieuwd of hij hem eigenlijk mag houden en spelen, aangezien die voor de andere tribe zou zijn.. Wordt helemaal tof als hij die ander ook nog vindt.

Die actie van Ben was trouwens echt belachelijk, tering. Wel slim gespeeld trouwens door de tribe, iedereen wil Ben mee hebben naar de final two nu.

Ik kan nu al niet wachten op de reunion show.
  woensdag 30 september 2009 @ 12:25:24 #235
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73238392
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_73240878
quote:
Ik weet niet of ie er nog zit, misschien net wel of net niet.
pi_73475595
Het is weer begonnen! Wel een tijdje geleden maar toch! Nu 3 afleveringen, tot nu toe erg leuk. Russel heeft echt een evil character. Erg leuk voor de show!

http://realitytvfan.org
pi_74272455
KICK!

Niemand die het US seizoen volgt? Ik vind hem erg goed moet ik zeggen tot nu toe!
  zondag 1 november 2009 @ 11:51:50 #240
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_74272515
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:49 schreef StinsonB het volgende:
KICK!

Niemand die het US seizoen volgt? Ik vind hem erg goed moet ik zeggen tot nu toe!
Ik, jammer dat hij het niet gaat halen na de merge als dit zo doorgaat, maar Russell is echt fantastisch.
Vorige week was freaky trouwens met andere Russell, enorm wtf moment.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_74272680
Ik volg het wel, maar ik vind de afgelopen seizoenen (sinds 14 of zo) niet echt interessant meer. Het is nu vooral strategische plannen ipv "survivor". Dat zie dit seizoen ook heel sterk terug. 80% van de aflevering gaat alleen maar over wie er uit moet en niet hoe ze moeten winnen van de andere team.
pi_74467370
Wow, wat een coole blindsight vandaag!

Ik begin bijna te hopen dat Russell gaat winnen. Hoe irritant hij ook is, hij is voorlopig wel goed bezig, de sneaky bastard. Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.

Hoe obvious was het trouwens dat die ene meid de meeste punten ging halen bij de challenge zeg, die zag ik van mijlenver aankomen.

Ik zag trouwens vandaag pas dat er ook ene Kelly meedoet, dat is zo'n blond poppetje. Nooit eerder gezien!
Spoilers!
pi_74472352
Jea, maar ik ben bang dat Russell de volgende aflevering eruit vliegt als je de preview ziet. Aan de andere kant, dan zouden ze het niet zo dik erboven opleggen.
pi_74480715
Toffe blindsight inderdaad. Russel heeft trouwens wel een kop die niet te vertrouwen is. Zo zie je maar weer een silver tong weer te werk kan gaan. Ik denk ook dat russel er nog wel in blijft gezien ze het er zo dik bovenop zitten. Net zoals deze keer laura laura laura en huppa laura immunity.
pi_74659483
Best Season Ever. Wat een geweldige aflevering weer.

!!!!!!!
pi_74661530
Haha inderdaad! Echt een tof seizoen!
pi_74678982
geweldige gezichten toen russel weer met een immunity idol aankwam
pi_74679295
Het verloop was het mooiste; eerst Russel of ie moest spelen. Daarna Russel en Foa Foa dat hij hem speelt en ontzetting bij Galu. Toen was Russel de eerste vote, complete ontspanning bij hun vier en Shambo en daarna bij elke vote de totale spanning bij Galu wie er dan in godsnaam uit zou gaan .

Ik heb zoveel zin in de Reunion-show; wat er ook gebeurd en wie er wint, Russel wint de popularity price .
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:29:27 #249
108660 Paxlieux
Geestelijk instavieux
pi_74681375
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Best Season Ever. Wat een geweldige aflevering weer.

!!!!!!!
QFT

hierna seizoen 20, all starssssssssssssssssssssssssssss
braque© zijn is een keuze
VIEUX POWAH!
pi_74688713
Hahahaha, Russell for the win, duidelijk!!!
Vorige episode was al hilarisch toen Erik geblindsight werd, en nu was duidelijk de ontzetting op de gezichten van Galu te zien toen elke vote voor Russell ongeldig werd verklaard

Weet iemand waarom Shambo eigenlijk op Russell stemde? En wat had ze, behalve zijn naam, op haar votingbill geschreven?
In life you achieve what you thínk you deserve
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')