Dat viel heus wel mee, toen viel het iig beter dan nuquote:Op zondag 14 september 2008 21:32 schreef Rikketik het volgende:
Tja, je eerste keer alcohol is toch een hele ervaring.
Nee, maar ik heb geen bier in huisquote:Op zondag 14 september 2008 21:34 schreef Het_hupt het volgende:
WTF, en je bent nog niet eens aan bier toe?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen bier in huisAlleen 1 flesje Tsingtao, dus ik moet de drankkast induiken. Dat wordt Port, Baileys, Bacardi en zulks
jaquote:Op zondag 14 september 2008 21:49 schreef afcajos het volgende:
Zit jij je in je eentje te bezatten met sterke drank?
Goed bezigquote:
Ach zolang ik nog zonder typfouten fok valt het best mee. Alleen zo kut dat ik van zo weinig drank al van de trap vielquote:Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goed bezigHeerlijk om eens in de zoveel tijd gewoon op jezelf lekker zat te worden!
Open er een topic over zou ik zeggen!quote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach zolang ik nog zonder typfouten fok valt het best mee. Alleen zo kut dat ik van zo weinig drank al van de trap viel
goed ideequote:Op zondag 14 september 2008 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Open er een topic over zou ik zeggen!
Irritatie100quote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach zolang ik nog zonder typfouten fok valt het best mee. Alleen zo kut dat ik van zo weinig drank al van de trap viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |