SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:27 schreef Liquidootje het volgende:
Pfff ik heb daarnet weer een reclame stukje gezien van morgenFalers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:27 schreef Liquidootje het volgende:
Pfff ik heb daarnet weer een reclame stukje gezien van morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plusje?quote:Op zondag 21 september 2008 10:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik wilde instinctief op het plusje klikken (zoals altijd), maar ik klikte mis
Valt wel mee gok ik zo, even gebasseerd op de vorige afleveringen.quote:Op zondag 21 september 2008 16:07 schreef Tante Bep het volgende:
Het wordt een vette bedoening vanavond!
Inderdaad, previews zagen er altijd veelbelovend uit maar in de uitzending viel het allemaal wel weer mee.quote:Op zondag 21 september 2008 17:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Valt wel mee gok ik zo, even gebasseerd op de vorige afleveringen.
Nee, laat die er nog maar even in.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 20:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat dus.
Nu maar hopen dat Hiukwant erui gaat.
IK OOK HAHAHAHAAHHAH!!!1quote:Op zondag 21 september 2008 20:21 schreef rene90 het volgende:
Ben benieuwd of we er achter komen of de krabbetjesval is gelukt.
Maar zij is gewoon te irritant.quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, laat die er nog maar even in.
Altijd goed om een irritatiefactor te hebben.
Tuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2008 20:22 schreef rene90 het volgende:
Tinuz, jij geeft wel een gil als het vroeger dan 20.30 begint he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |