hoelang heb je je MD? als ik aan de mijne draai draait ie onder me huid mee, niet sexyquote:Op donderdag 25 september 2008 21:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
vandaag weer een poging gedaan om de disc van m'n microdermal te vervangen, ditmaal bij een andere piercer.
gingen de voorgaande keren met érg veel pijn gepaard, en de laatste zelfs met een heftige ontsteking, deze keer kwam er geen centje pijn aan te pas
Opzich zou het moeten kunnen aangezien er al een jaar of 5 oprij, 10mm gat in heeft gezeten. De huid zou eraan gewent moeten zijn lijkt me. Maar in mijn geval is het teveel gebleken.quote:
Je gaf toch al aan littekens te hebben van te snel stretchen? Dan weet je dus al dat jouw huid blijkbaar niet zo elastisch isquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Opzich zou het moeten kunnen aangezien er al een jaar of 5 oprij, 10mm gat in heeft gezeten. De huid zou eraan gewent moeten zijn lijkt me. Maar in mijn geval is het teveel gebleken.
Ken trouwens wel eentje die op 12 zat, ze terug "dicht" heeft laten groeien, en toen in 2 stappen weer op de 12 is uitgekomenDas ook een reden waarom ik 3mm in 1x wel dacht aan te kunnen
Ben graag eigenwijs en sommige dingen vergeet is nogal snel..quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je gaf toch al aan littekens te hebben van te snel stretchen? Dan weet je dus al dat jouw huid blijkbaar niet zo elastisch is.
ik jankte ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:02 schreef Empathologica het volgende:
Niet janken dan dat het zeer doet. Succes met je oren verkloten
dan moet je ook niet piepen als je je oor verneuktquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben graag eigenwijs en sommige dingen vergeet is nogal snel..![]()
precies datquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dan moet je ook niet piepen als je je oor verneukt![]()
overigens noem ik het niet eigenwijs, maar gewoon stom en ongeduldig.
Ik piep ook niet. En ik heb er wel van geleerd, want na 2x zo te hebben gedaan, ga ik wel naar een tussen maatje opzoekquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dan moet je ook niet piepen als je je oor verneukt![]()
overigens noem ik het niet eigenwijs, maar gewoon stom en ongeduldig.
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil iets laten piercen, maar ik weet niet wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |