En uiteindelijk beslis je gewoon zelf wat je wiltquote:Op maandag 22 september 2008 21:44 schreef Empathologica het volgende:
Maar gewoon ff overleggen met de piercer, de een vindt ringetje het beste, de ander een staafje
n00b-vraag; is dat dat je bijv zo'n gat er in maakt dmv die rondjesoorbellen waardoor je er na een half jaar je vinger doorheen kan steken, omdat het gat steeds groter wordt ?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, ik ben maar es begonnen met het stretchen van mijn rechter oorlel.
Nu is het natuurlijk nog niets bijzonders,Maar wel leuk om even te melden.
Ja, dat is dat.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef Susi het volgende:
[..]
n00b-vraag; is dat dat je bijv zo'n gat er in maakt dmv die rondjesoorbellen waardoor je er na een half jaar je vinger doorheen kan steken, omdat het gat steeds groter wordt ?
Zo ja, waarom wil je dat ? Krijg je daar 'later' geen last van ?
Jullie zijn trouwens al 3 topics verder en ik wil nog steeds een neuspiercing laten zetten
Nja, ik heb zelf het idee dat hij er nogal stevig opgedraaid is, maar ben toch zaterdag weer bij de piercer.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
een andere user hier vervangt ze zelf, maar zeker de eerste keer zou ik hget bij een piercer laten doen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Er kwam eens een vrouw naar me toe die vroeg of ik het balletje van haar microdermal even terug in kon draaien (in het café nogwel..).
Nee, ik denk dat ze iets teveel op had ofzo...quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]!
Het er weer opdraaien is toch niet zo lastig
Mijn ervaring: Ik HAD een tunnel van 1cm. Geen idee waarom, maar die begon te ontsteken. Hierdoor paar maanden de tunnel eruit, en die is teruggeslonken tot ongeveer 1,5/ 2mm. (ivm littekens van te snel stretchen)quote:Op woensdag 24 september 2008 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat is dat.
En ik wil dat omdat ik het mooi vind.![]()
En, mits het gat niet té groot ( ik meen ong. 1 cm oid?) word, groeit het gewoon weer naar 1 mm als je er niks meer in doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |