abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61737555
wat is het verschil?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61738582
Als ie genezen is kan je hem er gewoon uit halen. Zit er een ontsteking zou ik maar ff wachten
pi_61739336
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
En je piercing zit waar? En hoe lang heb je die al? En is hij genezen?
Offcentre labret, halfjaar, ja.

pi_61739523
Ik heb mijn labrets er allemaal wel eens een dagje uitgehad, maar bij 2 van de 3 hebben ze de neiging om dan al weer dicht te gaan groeien. Je kan het eens testen natuurlijk (niet echt lekker om hem er dan weer door te raggen, maar je weet het wel )
En die retainers zag je best wel bij mij, maar minder duidelijk dan als ik ze uit had (je zag geen gaatje meer).

Pft ik wil er weer nieuwe leuke sieraden voor trouwens!
pi_61740042
Ja, ik moet het echt doen voor een sollicitatiegesprek. En ik heb echt WERK nodig .
  donderdag 18 september 2008 @ 20:45:19 #21
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_61740115
dat gesprek duurt maar een uurtje ofzo neem ik aan dus dat lijkt me geen probleem
ik weet niet hoe hij prcies gezet is, bij mij zit ie net onder het randje van mn lip dus als ik hem eruit haal zie je het gaatje helemaal niet

daarna snel een retainer kopen ergens
an urge to help mankind overcomes me
pi_61741393
Nee, met het sollicitatiegesprek is het geen probleem inderdaad, maar als ik daadwerkelijk word aangenomen wel . Mja, bij mij zie je het gaatje ook totaal niet .
pi_61743670
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:49 schreef Empathologica het volgende:
Als ie genezen is kan je hem er gewoon uit halen. Zit er een ontsteking zou ik maar ff wachten
geen ontsteking, maar heb er al 2 jaar, sinds hij er in zit, last van.
hij blijft pijnlijk en er blijft viezigeid uitkomen, dat is de reden dat ik 'm eruit wil hebben
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61758181
[quote]Op zondag 14 september 2008 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
misschien wat duidelijker, haha.

Mooi, zeker als je zo'n platte buik hebt.
Maar je bent nu wel verplicht' om heupbroeken te dragen of niet, want anders gaat het toch irriteren?
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:13:19 #25
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_61759118
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, ik moet het echt doen voor een sollicitatiegesprek. En ik heb echt WERK nodig .
Waar ga je voor solliciteren? Bij het gesprek wat ik had voor de baan die ik nu heb, heb ik mijn piercings in gelaten (vert.labret, tong, pluggen). Ik heb gevraagd of het een probleem zou zijn als ik ze in zou houden, gelukkig was het geen probleem. Gewoon laten zien dat je bereid bent je aan te passen.
Mocht het wel een probleem zijn, dan kun je er hem wel een paar uur uit laten denk ik, maar dat is persoonlijk. Ik kan mijn vert.labret nu (heb hem nu 2,5 jaar ofzo) wel weken lang uit houden en dan is hij nog open...
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_61762345
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Waar ga je voor solliciteren? Bij het gesprek wat ik had voor de baan die ik nu heb, heb ik mijn piercings in gelaten (vert.labret, tong, pluggen). Ik heb gevraagd of het een probleem zou zijn als ik ze in zou houden, gelukkig was het geen probleem. Gewoon laten zien dat je bereid bent je aan te passen.
Mocht het wel een probleem zijn, dan kun je er hem wel een paar uur uit laten denk ik, maar dat is persoonlijk. Ik kan mijn vert.labret nu (heb hem nu 2,5 jaar ofzo) wel weken lang uit houden en dan is hij nog open...
Bij de Manfield. Nouja, ik was sowieso van plan om dat te zeggen, maar anders doe ik hem gewoon uit.
pi_61763901
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

geen ontsteking, maar heb er al 2 jaar, sinds hij er in zit, last van.
hij blijft pijnlijk en er blijft viezigeid uitkomen, dat is de reden dat ik 'm eruit wil hebben
Misschien even bij de piercer na laten kijken, als er viezigheid uit komt zou ik hem er niet gewoon uithalen -kans op infectie opsluiten-
pi_61814273
Wat bij mij nou het maffe is, mijn tongpiercing heb ik inmiddels ruim 10 jaar.. Als ik hem een jaar uit heb, stop ik hem er zo weer in! Mijn tepelpiercing heb ik inmiddels ruim 13 jaar.. En idem.. Kan hem zo een jaar uithebben en nog stop ik de piercing er zonder moeite in.. Clithood idem..

Nu is mijn vraag, groeit dit ooit nog dicht!? ik hoor altijd iedereen zeggen dat piercings binnen no time dicht zijn gegroeid.. Heb ik ze dan zolang, dat het niet meer dichtgroeit? Moet ik er wel bijzeggen dat ik in het begin ook geprobeerd heb ze even uit te laten, maar altijd kreeg ik ze na een tijd met gemak weer in... Vaag of logisch!?
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_61833677
OK, ik registreer me hier maar even om m'n vraag te stellen, haha. Ik heb een tijdje zitten denken en ben er nu wel definitief over uit dat ik graag een ringetje bovenin m'n oor zou willen hebben. Nu heb ik dus absoluut nog nooit iets in m'n oren laten doen, al weet ik al wel dat ik het wil laten piercen vanwege de minimale risico's. Alleen kom ik dan bij het volgende punt: is het mogelijk om direct een ringetje te krijgen of moet je echt eerst dat zweerknopje een tijdje laten zitten? Ik heb begrepen dat dit wel handiger is met het gaatje openhouden, maar hoe lang zal het dan ongeveer moeten? Ik vind zo'n ding namelijk maar lelijk, but if it's for the best... Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Elosius op 22-09-2008 20:34:10 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 september 2008 @ 20:34:28 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_61834556
TVPiercing.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')