Offcentre labret, halfjaar, ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
En je piercing zit waar? En hoe lang heb je die al? En is hij genezen?
geen ontsteking, maar heb er al 2 jaar, sinds hij er in zit, last van.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:49 schreef Empathologica het volgende:
Als ie genezen is kan je hem er gewoon uit halen. Zit er een ontsteking zou ik maar ff wachten
Waar ga je voor solliciteren? Bij het gesprek wat ik had voor de baan die ik nu heb, heb ik mijn piercings in gelaten (vert.labret, tong, pluggen). Ik heb gevraagd of het een probleem zou zijn als ik ze in zou houden, gelukkig was het geen probleem. Gewoon laten zien dat je bereid bent je aan te passen.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, ik moet het echt doen voor een sollicitatiegesprek. En ik heb echt WERK nodig.
Bij de Manfield. Nouja, ik was sowieso van plan om dat te zeggen, maar anders doe ik hem gewoon uit.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Waar ga je voor solliciteren? Bij het gesprek wat ik had voor de baan die ik nu heb, heb ik mijn piercings in gelaten (vert.labret, tong, pluggen). Ik heb gevraagd of het een probleem zou zijn als ik ze in zou houden, gelukkig was het geen probleem. Gewoon laten zien dat je bereid bent je aan te passen.
Mocht het wel een probleem zijn, dan kun je er hem wel een paar uur uit laten denk ik, maar dat is persoonlijk. Ik kan mijn vert.labret nu (heb hem nu 2,5 jaar ofzo) wel weken lang uit houden en dan is hij nog open...
Misschien even bij de piercer na laten kijken, als er viezigheid uit komt zou ik hem er niet gewoon uithalen -kans op infectie opsluiten-quote:Op donderdag 18 september 2008 22:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geen ontsteking, maar heb er al 2 jaar, sinds hij er in zit, last van.
hij blijft pijnlijk en er blijft viezigeid uitkomen, dat is de reden dat ik 'm eruit wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |