Dat weet ik niet, maar een septum is heel makkelijk te verbergenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:33 schreef morgane het volgende:
En je nieuwe baan is septumvriendelijk?leuk dat je een nieuwe baan hebt iig
je moet het erin draaien, en dit zijn internally threated balls/discs maar ik weet niet of die dezelfde schroefdraad hebben dan een microdermal..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je iets IN de microdermal draaien of erop? Oftewel, waar zit het schroefdraadje? Want bij loose balls & o-rings hebben ze wel wat discs staan hoor!
Euhm vanaf 0,50 ¤ tot 5 ¤ (internet of in een shop)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:50 schreef SiETSKE. het volgende:
hoeveel betalen jullie ong voor een labret? ALLEEN het sieraad, dus niet het laten zetten.
kamillethee zetten en in n ijsvormpje invriezen of gewoon n iwaterijsjequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Euhm vanaf 0,50 ¤ tot 5 ¤ (internet of in een shop)
AUUWUWUWUWWWW mijn tongweb is opeens opgezet/ontstoken/pijnlijk. Hoe kan dit zo opeens? Wie heeft de magische tip? Ik heb al zeezout en kamillethee.
Hey die heb ik nog nooit geprobeerd, kamilletheeijsblokjes hihi. Ga ik proberen, thx!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
kamillethee zetten en in n ijsvormpje invriezen of gewoon n iwaterijsje
Hahah dat ken ik! Ik zou een beetje zoeken naar iets bijzonders. Een "gekke industrial" ofzo. Verder is een rook ook 1 van mijn favo'squote:Op maandag 27 oktober 2008 18:43 schreef NieTTus het volgende:
En ik ben aan het nadenken over wéér een oorpiercingalleen welk oor en welke piercing.. teveel keus!! (en stretchen laat ik toch nog even zitten.. Misschien ooit..!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |