abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62391517
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
hij zit intiem, dus de pics blijven helaas weg,
Ik heb er nu één op mn venusheuvel, wil er uiteindelijk 3 :j
Nu heb je mij ook nieuwschierig gemaakt.. MD op venusheuvel..
Puur de interesse voor piercings, ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe dat eruit ziet..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:13:29 #167
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62391556
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
hij zit intiem, dus de pics blijven helaas weg,
Ik heb er nu één op mn venusheuvel, wil er uiteindelijk 3 :j
lijkt me heel mooi!
horizontaal of verticaal naast elkaar?

en is dat niet heel lastig met scheren?
an urge to help mankind overcomes me
pi_62391886
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef theKiD het volgende:

[..]

Nu heb je mij ook nieuwschierig gemaakt.. MD op venusheuvel..
Puur de interesse voor piercings, ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe dat eruit ziet..
ik heb idd wel een foto maar die krijg jij niet in je bezit
pi_62391963
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik heb idd wel een foto maar die krijg jij niet in je bezit
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62392029
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:13 schreef saaw het volgende:

[..]

lijkt me heel mooi!
horizontaal of verticaal naast elkaar?

en is dat niet heel lastig met scheren?
heb het even voor je getekend.
De roze is die ik al HEB, de groene en blauw zijn de gene die ik nog wil, ik weet alleen nog niet of ik ze op de groene manier zet of blauwe, mede ook idd door het scheerprobleem want dit is echt al een ramp, maar o zo mooi

dus toch nog wel enige twijfel.
pi_62392049
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:24 schreef theKiD het volgende:

[..]

je moet het doen met de tekening
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:28:45 #172
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62392060
groen lijkt me het mooist, maar inderdaad wel een drama met scheren

is het vlak na het zetten ook niet vreselijk omcomfortabel met ondergoed?
an urge to help mankind overcomes me
pi_62392192
nee helemaal niet, nergens last van gehad, en hij zit ook nog ontzettend diep (mooi plat op de huid piercer had al vele ervaringen ) heb alleen 2x ongelukje gehad, eerste keer onbewust met me muts tegen de tafel aanleunen om iets te pakken, en de andere keer dat ik in een westernzadel zat (met zo'n knop) en peerd een onverwachte sprong nam. maar verder echt top
pi_62394744
Yeey, ik heb mijn doel bereikt met mijn septumpiercing
6 gauge (4mm). Wilde het eerst zelf laten stretchen met behulp van een pincher, maar ik zat flink te klooien en ging uiteindelijk maar naar Classic Ink & Mods. Sharon was er niet, maar werd toen goed geholpen door Guillermo (toffe gast!). Met een taper én door het te laten doen ging het stukken makkelijker. Was een redelijk pijnlijke ervaring met flinke traanogen, maar toen éénmaal de bulletretainer erin zat viel het mee.

De eerste dagen was het flink gevoelig. Nu ben ik een weekje verder en merk er gelukkig weinig van. Laat het nog wel even goed genezen voordat ik van sieraden ga wisselen (foto's voor de geïnteresseerden komen komen ooit wel), maar kan niet wachten om mijn zwarte pincher erin te doen. Stiekem zou ik wel verder willen gaan, maar qua sieraden valt het dan gauw tegen en wordt het té massief in je gezicht IMO. Kudos aan Sharon, zij heeft mijn septumpiercing echt mooi gezet (vrij hoog).

Ik ben het deels eens met ParanoidEv over die flip-over retainers. Bij mij zaten ze (ingeklapt) wel goed, maar als ik het uitklapte konden ze er inderdaad makkelijk uitvallen en zag het er raar uit (Mijn vader noemde het ook 'snotjes' )
pi_62394758
Ik begrijp geen reet van waar je piercing zit maar zo te lezen is het goed gelukt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:02:27 #176
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_62395408
heee wat grappig kleintje! ik denk al een hele tijd aan een md op die plek!

het lijkt me dat het wisselen wel mogelijk is maar wel lastiger. de truc is vooral om de huid erom heen te "strekken" bv ik heb m op de plek van het jugulum, (het kuiltje boven je borstbeen) en ik kan dan mijn hals goed strekken,waardoor de MD als het ware gefixeerd wordt, zodat ie goed te draaien is.

Eis is ook, dat ie goed vastzit onder de huid. Er is hier iemand op het forum waarvan de MD meedraait wanneer hij/zij eraan draait.
Dan moet je hem naar links draaien,maar wel bedenken dat dat links is wanneer je ervoor staat, en niet vanuit je eigen perspectief. Snap je? dus dan lijkt t juist alsof je m naar rechts draait.
Waarschijnlijk zit ie goed vast en is t moeilijk m los te krijgen, maar af en toe m de andere kant op draaien en weer naar inks draaien wil wel eens helpen.

Wat ook helpt als ie te vast zit, is een tangetje op je huid zijdelings van de MD leggen, (je voelt als het goed is, waar de uitsteeksels van de MD zitten, daarop dus) zodat je m nog beter fixeert en m beter vast kan pakken. Ja en niet te lange nagels hebben helpt ook

veel succes!
pi_62397078
Mijne draait idd ook (nog) mee. en me nagels zijn te lang maar ga wel binnenkort naar de piercer
pi_62399012
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 03:26 schreef hydraulix het volgende:
Yeey, ik heb mijn doel bereikt met mijn septumpiercing
6 gauge (4mm). Wilde het eerst zelf laten stretchen met behulp van een pincher, maar ik zat flink te klooien en ging uiteindelijk maar naar Classic Ink & Mods. Sharon was er niet, maar werd toen goed geholpen door Guillermo (toffe gast!). Met een taper én door het te laten doen ging het stukken makkelijker. Was een redelijk pijnlijke ervaring met flinke traanogen, maar toen éénmaal de bulletretainer erin zat viel het mee.

De eerste dagen was het flink gevoelig. Nu ben ik een weekje verder en merk er gelukkig weinig van. Laat het nog wel even goed genezen voordat ik van sieraden ga wisselen (foto's voor de geïnteresseerden komen komen ooit wel), maar kan niet wachten om mijn zwarte pincher erin te doen. Stiekem zou ik wel verder willen gaan, maar qua sieraden valt het dan gauw tegen en wordt het té massief in je gezicht IMO. Kudos aan Sharon, zij heeft mijn septumpiercing echt mooi gezet (vrij hoog).

Ik ben het deels eens met ParanoidEv over die flip-over retainers. Bij mij zaten ze (ingeklapt) wel goed, maar als ik het uitklapte konden ze er inderdaad makkelijk uitvallen en zag het er raar uit (Mijn vader noemde het ook 'snotjes' )
Pft I envy you! Ik ben nogsteeds niet verder dan 2.nogwat, omdat ik steeds vergeet sieraden te kopen Foto van je neus?
pi_62399538
Iemand hier trouwens weleens naar de body & dreams in Noordwijk geweest?
Indien ja; ik zou er niet meer naar toe gaan. Onhygienische kutzaak.
pi_62399705
Oja, als je wil checken of een studio uberhaupt wel een vergunning heeft om te mogen piercen:
http://www.veiligtatoeerenenpiercen.nl/

En vergunning wil trouwens NIET zeggen dat het een goede zaak is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')