Nu heb je mij ook nieuwschierig gemaakt.. MD op venusheuvel..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
hij zit intiem, dus de pics blijven helaas weg,
Ik heb er nu één op mn venusheuvel, wil er uiteindelijk 3 :j
lijkt me heel mooi!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
hij zit intiem, dus de pics blijven helaas weg,
Ik heb er nu één op mn venusheuvel, wil er uiteindelijk 3 :j
ik heb idd wel een foto maar die krijg jij niet in je bezitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu heb je mij ook nieuwschierig gemaakt.. MD op venusheuvel..![]()
Puur de interesse voor piercings, ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe dat eruit ziet..![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb idd wel een foto maar die krijg jij niet in je bezit
heb het even voor je getekend.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:13 schreef saaw het volgende:
[..]
lijkt me heel mooi!
horizontaal of verticaal naast elkaar?
en is dat niet heel lastig met scheren?
Pft I envy you! Ik ben nogsteeds niet verder dan 2.nogwat, omdat ik steeds vergeet sieraden te kopenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 03:26 schreef hydraulix het volgende:
Yeey, ik heb mijn doel bereikt met mijn septumpiercing
6 gauge (4mm). Wilde het eerst zelf laten stretchen met behulp van een pincher, maar ik zat flink te klooien en ging uiteindelijk maar naar Classic Ink & Mods. Sharon was er niet, maar werd toen goed geholpen door Guillermo (toffe gast!). Met een taper én door het te laten doen ging het stukken makkelijker. Was een redelijk pijnlijke ervaring met flinke traanogen, maar toen éénmaal de bulletretainer erin zat viel het mee.
De eerste dagen was het flink gevoelig. Nu ben ik een weekje verder en merk er gelukkig weinig van. Laat het nog wel even goed genezen voordat ik van sieraden ga wisselen (foto's voor de geïnteresseerden komen komen ooit wel), maar kan niet wachten om mijn zwarte pincher erin te doen. Stiekem zou ik wel verder willen gaan, maar qua sieraden valt het dan gauw tegen en wordt het té massief in je gezicht IMO. Kudos aan Sharon, zij heeft mijn septumpiercing echt mooi gezet (vrij hoog).
Ik ben het deels eens met ParanoidEv over die flip-over retainers. Bij mij zaten ze (ingeklapt) wel goed, maar als ik het uitklapte konden ze er inderdaad makkelijk uitvallen en zag het er raar uit (Mijn vader noemde het ook 'snotjes')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |