Ok thanks voor het adviesquote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Wacht gewoon even. Langzaam maar zeker verwijdert de maan zich van de Aarde, dus over een tijdje heb je er geen last meer van
stukje aarderijkskunde mensen..quote:Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Aan de andere kant moet je juist ook weer blij zijn met de maan, want die houdt de kanteling van de aard-as beperkt. Zonder dat zou het klimaat alle kanten op schieten.
Tuurlijk wel, dat is ons al van jongs af aan aangeleerd:quote:Op zondag 14 september 2008 21:04 schreef MrManiak het volgende:
In theorie (en praktijk) schijnt de maan niet...
quote:Zie de maan schijnt door de bomen..
Was het niet andersom?quote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Wacht gewoon even. Langzaam maar zeker verwijdert de maan zich van de Aarde, dus over een tijdje heb je er geen last meer van
quote:Op zondag 14 september 2008 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is ons al van jongs af aan aangeleerd:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]Ik geloof alleen in dingen die ik zie. Sinterklaas bestaat, dat moet wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |