abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 09:24:57 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68645979
Heeft alleen een probleem zich te motiveren in de kleinere wedstrijden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_68646104
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Prima Ajax speler dus
pi_68661267
quote:
Op maandag 4 mei 2009 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
En daar speelt Sparta er redelijk wat van...

Als hij nu eens constanter en rustiger gaat spelen, dan kan hij wellicht eindelijk eens echt doorbreken ipv een wedstrijd of vijf veel lof te krijgen en de rest gewoon minder tot zwak te spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70853455
quote:
'Everton doet serieus bod op Spartaan Adeleye'

Ayodele Adeleye staat mogelijk voor een overstap naar de Engelse competitie. De verdediger van Sparta staat in de belangstelling van Everton, dat volgens Adeleye ook al een bod op tafel heeft gelegd in Rotterdam.

"Er is veel interesse vanuit Engeland", zegt de Afrikaan tegenover het Nigeriaanse Sun News. "En volgens mij heeft Everton al een serieus bod uitgebracht. Ik kan nu niet bevestigen of ze in onderhandeling zijn met mijn club. Ik weet nu alleen dat ik een speler ben van Sparta."

Eerder deze week liet Sparta-trainer Frans Adelaar nog weten onder de indruk te zijn van de international. De oefenmeester wil hem niet kwijt, maar zelf ziet Adeleye een vertrek naar Engeland wel zitten. "Ik zou het echt heel mooi vinden om in de Premier League te spelen, ook omdat het mijn wens is om in een topcompetitie in Europa te spelen."

Adeleye, die tijdens de zomerstop vier interlands speelde met Nigeria, speelde tot nu toe drie seizoenen in dienst van Sparta. Bij de Kasteelclub stond de defensieve kracht 44 competitieduels tussen de lijnen.
pi_70853645
Gaat hij een werkvergunning krijgen op basis van exceptioneel talent?
want hij heeft niet genoeg interlands gespeeld lijkt mij. Of zit hij al lang genoeg in Nederland?
pi_70855796
De laatste 4 wedstrijden stond hij bij de Super Eagles in de basis.. En hij speelt sinds 2006 voor Sparta.
pi_70856066
Hopelijk gaat hij voor een miljoen of 3-5 weg.

Dan krijgen clubs eigenlijk door dat er meer goede haalbare voetballers zijn buiten Scandinavie, Belgie en Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70856570
Sparta had toch ook lange tijd keita ofzo, ook een 'talent'. Wat is daar mee gebeurd?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:29:48 #34
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70856655
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk gaat hij voor een miljoen of 3-5 weg.

Dan krijgen clubs eigenlijk door dat er meer goede haalbare voetballers zijn buiten Scandinavie, Belgie en Nederland
Ik denk eerder dat het gaat om 3-5 ton.
pi_70857076
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het gaat om 3-5 ton.
Das minder dan 1 jaarsalaris, dat gaat sws niet gebeuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70857143
Vorig jaar zou ie toch ook al bijna naar Engeland gaan ?
pi_70858865
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:26 schreef DeVinger het volgende:
Sparta had toch ook lange tijd keita ofzo, ook een 'talent'. Wat is daar mee gebeurd?
Sani Kaita idd. Kon er niet veel van, maar stond bij Nigeria wel altijd in de basis verrassend genoeg.

Sparta verkocht hem aan AS Monaco vorig jaar en die hebben hem tot eind december verhuurd aan het altijd lastige FC Kuban Krasnodar.

Adeleye kan Sparta best verkopen als ze een redelijke som krijgen. Blijft toch een bron van onrust in je defensie. Hij heeft wel kwaliteiten, maar doet nog altijd te vaak gekke dingen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70859733
Al zal ik z'n koprol-actie na een gewonnen wedstrijd wel missen. Maar het is inderdaad een onrustig mannetje, soms enorm zeker van zichzelf en dan blijkt hij toch keer op keer de fout in te gaan. Maarja, een doelpunt bij ADO in de 93e minuut..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')