Wanneer volgend jaar wil je gaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:25 schreef Irrem het volgende:
[..]
Met in de buurt bedoelde ik meer het feit dat ik in Zuid Amerika ben. Echter na de kaart en de afstanden wat beter bekeken te hebben is het inderdaad een behoorlijke afstand.
De duur van mijn reis zal dus een grote factor zijn met wat ik wel en beter niet kan doen. Weet nog niet hoelang ik kan reizen maar als alles meezit kan dat zomaar enkele (3-4) maanden worden, zo niet dan beperk ik me tot Argentinie en Chilli.
Alle tips zijn in ieder geval van harte welkom
Ok, niet echt blond... Ik bedoel Europees. Voornamelijk Italiaans in het geval van Argentinië dus. Maar aandacht vanwege je blonde haren en blauwe ogen krijg je er in ieder geval nauwelijks.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd waar jij dan in Argentinie bent want afgezien van een enkele Duitse kolonie is nergens de helft van de bevolking blond. Eerder een procent of 2
Spreek voor jezelf...quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:52 schreef Lemans24 het volgende:
Maar aandacht vanwege je blonde haren en blauwe ogen krijg je er in ieder geval nauwelijks.
Ja maar je hebt vrouwen met blonde haren en je hebt vrouwen met blonde haren... Geen appels met peren vergelijken nu hequote:
Jij wel dan in Argentinië?quote:
Eh ja...quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ok, niet echt blond... Ik bedoel Europees. Voornamelijk Italiaans in het geval van Argentinië dus. Maar aandacht vanwege je blonde haren en blauwe ogen krijg je er in ieder geval nauwelijks.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook al niet.
Maar dat ligt gewoon aan je looks
3 maanden internquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die een visum halen voor Zuid Amerika
Thanks for the tip! Zal het gaan uitzoekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je niet op een heel klein budget zit kan je beter naar Punta del Este gaan. En als je dat wel zit moet je het overslaan
Argentinie en Chili voor Patagonië. Doe gelijk Antartica erbij. Kost wat, maar heb je ook wat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:38 schreef Blik het volgende:
Welke Zuid-Amerikaanse zijn goed te bezoeken in onze winter (januari, februari)?
Je gaat naar Ecuador dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:01 schreef ScudRaket het volgende:
Ecuadoriaans visum (> 3 maanden in het land) en vaccinaties bijna allemaal binnen, nog 1,5 maand en dan gaan we richting Z-A
* ScudRaket telt af
Spaans leren. Maar ik ben ca 100-110 dagen in het land, net niet voldoende voor een gratis 90-dagen visumquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je gaat naar Ecuador dus.
Gaaf zeg. Heb er stage gelopen. te gaaf. Wat ga jij er doen?
Heb je nu al een visum geregeld? Bij aankomst krijg je er gewoon 1 voor drie maanden, gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |