Heb ik alleen is het daar ook een drama meestal alleen Rocketpower en dat is dus weer een kut tekenfilm.quote:Op zondag 14 september 2008 11:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
neem digitale TV heb je genoeg andere Nickelodeon zenders
+ Drake & Joshquote:
Ik ook inderdaad alleen op een dag was ik er ineens klaar mee en vond ik het een kut tekenfilm geworden.quote:Op zondag 14 september 2008 11:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Heb zo'n lange tijd gehad dat ik niet van de buis was weg te slaan door Rocket Power.
Who loves orange soda?quote:Op zondag 14 september 2008 11:31 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik wil Kenan & Kel terug [ afbeelding ]
Heb ze volgens mij al allemaal gezien.quote:Op zondag 14 september 2008 11:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Heb zo'n lange tijd gehad dat ik niet van de buis was weg te slaan door Rocket Power.
Ja!quote:Op zondag 14 september 2008 11:31 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik wil Kenan & Kel terug [ afbeelding ]
Oja, dat was ook leuk. En Ren & Stimpy.quote:Op zondag 14 september 2008 14:15 schreef Morrigan het volgende:
Ik keek vroeger alleen naar Rocko's modern life.
Die durf ik wel eens verwarren. Inderdaad, en bij ons is Nat Geo samen met Cartoon Network, MTV is samen met Nickelodeon.quote:
Boomerangquote:Op zondag 14 september 2008 15:53 schreef RadioSlut het volgende:
Nickelodeon is een pauperzender met kutprogramma's.
Cartoon network van vroeger
Waarom niet?quote:Op zondag 14 september 2008 15:58 schreef goudensticker het volgende:
wat zeur je nou, de kinderen in afrika kunnen nog geen eens tv kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |